Milloin olet tulossa tänne päin? Odotan.
Sinä siellä, minä täällä
13
<50
Vastaukset
- sorimut
Saat odottaa maailman tappiin.
- Ketäodotat
ja minne? Vaikea arvella edes.
- itseteejotain
Joskus vaan itse pitää tehdä jotain. Kaikki ei tipu hopeavadilla eteen.
- tuletännemenepois
"Se, miten vahingollisen suhteen dynamiikka toimii, on tule tänne - mene pois - tanssi. Yhden ollessa kykenevä läheisyyteen toinen pyrkii vetäytymään pois. Jos ensimmäinen muuttuu saavuttamattomaksi, toinen tulee takaisin ja pyytää saada tulla lähelle. Kun ensimmäinen jälleen tulee kykeneväksi yhteyteen, toinen alkaa taas vetäytyä pois. Tämä tapahtuu, koska oma suhteemme itseemme ei ole parantunut. Niin kauan kuin en rakasta itseäni, siinä, joka rakastaa minua, on oltava jotakin vikaa - jos joku ei rakasta minua, minun on osoitettava olevani arvokas voittamalla hänet takaisin."
Lähde: http://www.healingeagle.net/Fin/Burney/Romantic.html- teoriavskäytäntö
Toi teoria toimii. Käytäntö on kuitenki aina eri ku teoria.
Mutta vaikka toinen korjaisi itsensä rakastallaitseään, se ei tarkoita että toinen alkaisi rakastamaan.
- hyvää_yötä
Huomenna... Jos todella haluat jotakin, puhu irl... En ole ikävä tyyppi sinulle. Nyt zzzzzzzzzz !
- kortti1
Jos kaikki menee niinkuin olen suunnitellut eikä esteitä tule, elokuussa.
Ja jipii..shoppailen!
Kaipaan sua myös.- soppailetko
sänkyvaatteita
- pyydän
En tiedä voinko tulla. Etkö voisi ottaa yhteyttä minuun?
- tuusinäsittenmyös
Tuun tänään,lupaan varmana
- Aumpunaisella
Joo joo sitä lupaillaan vaan mut hei näinhän se menee. Ps. nähdään elokuussa ilmeisesti sit kun mun ihoon on kirjoitettu.
- Vaikkaheti
kun kerrot minne tulen. Pitää tuo navigaattori virittää suuntaa antamaan, etten vahingossa mene just toiseen suuntaa missä sinä olet.
- hassuseni-
Minä oon ollut maisemissa jo tovin aikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862