Ketkä ovat kiivaimmat ratikan

komppaan-vastustajia

puolustajat, onko sitä tutkittu. Heidät löytää erilaisten luuserien ja elämäntapaintiaanien parista. Seinin töhrijät, jotka karttavat työn tekoa, nukkuvat iltapäivään ja sitten lähtevät rutisevalla fillarillaan jalkakäytäviä pitkin Hämpille maailmaa parantamaan. Siis yleensäkin pienituloiset, jotka iloitsevat kun toiset rakentavat heille lähes ilmaisen kulkupelin. Kannatus yleensäkin perustuu toistettuihin iskulauseisiin, mielikuviin jostain ihmeestä joka ratkaisee kaiken.

On joukossa tietenkin elämässää menestyneitäkin, työtä pelkäämättömiä. Mutta he ovat kyllä ilman muuta pienempi osa kannattajajoukosta. Veroa maksavat tajuavat yleensä että ei ole mitään eroa istuuko nyssessä vaiko ratikassa. Mitä vähemmin vaihdoin pääsee perille niin sen parempi ja tässä suhteessa nysse on aivan ylivoimainen.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ae.ins.london

      Olipa lapsellinen teksti, joka kertoo enemmän kirjoittajasta kuin mistään kirjoittajan kuvittelemasta ryhmästä. Mahtaa tuntua kurjalta, kun nuo työttömät hampparitkin osaavat perustella väitteitään paremmin kuin sinä.

      Miten veronmaksukyky liittyy kulkuvälineen vaihtoon? Miksi kaupungin eliitti kannattaa ja äänestää hankkeen puolesta? Miten kannattajien sosioekonominen jakautuminen ilmenee?

      Huomaa kyllä kuka täällä on kouluttamaton juntti ilma argumentaatiokykyä.

      • luuseroitvaan

        -----Miksi kaupungin eliitti kannattaa ja äänestää hankkeen puolesta?----

        Keitä tarkoitat tuolla eliitillä, niitäkö rakennusliikkeitten sylikoiria, heitäkö?

        Tekstisi todistaa avauksen olevan oikeassa, yhtäkään lausetta et kykene tuottamaan asiallista tekstiä, pelkkää henkilöön menevää herjausta vaan.


      • valtuuston.koira
        luuseroitvaan kirjoitti:

        -----Miksi kaupungin eliitti kannattaa ja äänestää hankkeen puolesta?----

        Keitä tarkoitat tuolla eliitillä, niitäkö rakennusliikkeitten sylikoiria, heitäkö?

        Tekstisi todistaa avauksen olevan oikeassa, yhtäkään lausetta et kykene tuottamaan asiallista tekstiä, pelkkää henkilöön menevää herjausta vaan.

        Jos osaisit ajatella tai lukea, tietäisit keitä tarkoitetaan äänestävällä eliitillä.


    • V70TDiAut

      köyhät kannattaa ratikkaa ja me autoilevat emme kannata - olemme kaikessa muutenkin nettomaksajia, taakkaa on kylliksi muutenkin ilman ratikkaakin

      • Näkärä

        Keskustasta tulee parkkihallien siivittämänä puhdas, liikenteeltä toimiva vireä,elinvoimainen, edistyksellinen alue.


      • pakko-vaihtoja
        Näkärä kirjoitti:

        Keskustasta tulee parkkihallien siivittämänä puhdas, liikenteeltä toimiva vireä,elinvoimainen, edistyksellinen alue.

        Ei sinne kukaan tule päästäkseen parkkihalliin. Eikä tule ratikallakaan kun on pakollinen vaihto nyssestä ratikkaan jollaista ei nyt ole.


      • R.A.Tikka

        Ei tietenkään tulla, vaan tänne tullaan elpymään. Kulttuuria,ostoksia,oleilua, naatiskelua..Puhtaampi ilma, meluttomampi. Autoiluun tottuneet ovat uuden ajan edessä. Vaihtaminen, isokin probleema ilmeisesti joillekin, mutta miksi. Onko asenne ongelma.


      • Uuninpankko
        pakko-vaihtoja kirjoitti:

        Ei sinne kukaan tule päästäkseen parkkihalliin. Eikä tule ratikallakaan kun on pakollinen vaihto nyssestä ratikkaan jollaista ei nyt ole.

        Entä jos parkkihallissa on rullaportaat? Sittenhän ei tarvitsisi itse liikkua senkään vertaa?


    • sossutkannattaa

      Vain vihervasemmistolaiset parasiitit kannattaa ratikkaa, he kun eivät tee tuottavaa työtä, niin heillä on sellainen käsitys, että ratikka ei maksa heille mitään. Tämä on valitettavasti osin totta, mutta ratikka iskee parasiittejäkin kasvoihin, se heikentää bussiyhteyksiä, matkat pysäkeille kasvaa, tulee autonvaihtoja, lippujen hinnat nousee jne.

      • Elävöidyit

        Ukkoparka.


      • mnbnmnbn
        Elävöidyit kirjoitti:

        Ukkoparka.

        Parasiittiparka, se ratikka lyö vielä sinuakin kakkapötköllä kasvoihin.


      • Kakastakotykkäät

        Pervoparka


      • bnmnbvbnb

        Hyvä huomio sinulta. Siltähän tuo femakkoparasiitti nimimerkillä "Elävöidyit" vaikuttaa.


      • Elävöitykäämme

        Elävöidyn lisää, kun minua älykkäämmät henkilöt noin fiksuilee.


      • Fiksummat

        Joopajoo


    • Tavallinen_Virtanen

      Tämä sama avaaja jaksaa päivästä toiseen pakonomaisesti vastustaa raitiotiehanketta. Mitään tekemistä hänen teksteillä ei kuitenkaan ole itse hankkeen kanssa. Sairasta. Tuossa tilassa jo kannattaisi jonkun kaverin koittaa järjestää apua.

      • pervoile-vaan

        Tyypillinen kannattaja siinä runoilee. Ei sanaakaan asiallista tekstiä hankkeen puolesta, ainoastaan järkeviin vastustajiin kohdistettua sairasta vihaa kuten Hitlerillä juutalaisiin.


      • Meepervoilemaan

        Sitähän olet oikea asiavirtoosi. Oikein vetaisit holokaustin esiin. Entäs muut kansanmurhaajat.


    • Greenway

      On hyvin vaikea sanoa, ketkä ovat jonkin asian puolesta kiihkoilijoita? Varsinkin, jos kyse on Tampereen ratikkahankkeesta. Varmaan monet järkevät ja vastuunsa tuntevat koulutetut henkilöt osaavat nähdä ne edut, joita toimivalla joukkoliikenteellä voidaan saavuttaa? Kiihkoilu asioissa näyttää monesti olevan vastustajien agendassa. Asiallinen keskustelu ja tiedon kertominen jo olemassa olevasta datasta on ainoa oikea tapa pitää asiaa esillä.
      Ei ole aina helppoa olla poliitikko. Vastuullisten päätösten tekeminen vaatii rohkeutta ottaa niitä askelia, joilla jotakin asiaa kehitetään. Ja siinä työssä on silti nähtävä pitkällä tulevaisuuteen miten mitkäkin asiat kehittyvät. Ympäristöarvot, energiatekniikka ja järkevä liikennepolitiikka eivät kuitenkaan ole toisiaan pois-sulkevia tekijöitä.
      Toivotaan, että keskustelu säilyy avoimena, asiallisena ja asia l. faktapohjaisena.

      • ei-se-onnistu-enää

        ----- joita toimivalla joukkoliikenteellä voidaan saavuttaa?-----

        Kirjailet aivan kuin Tampereella ei olisi joukkoliikennetä jo nyt. Kerro mikä siinä on toimimatonta joka saadaan toimimaan vasta ratikalla.

        Kiihkoilu sekä valehtelu asioissa näyttävät monesti olevan kannattajien agendassa. Kuten tuo mitä ylempänä oikaisen.

        -----Toivotaan, että keskustelu säilyy avoimena, asiallisena ja asia l. faktapohjaisena.------

        Tuotahan me hankkeen vastustajat olemme koko ajan koettaneet mutta huonolla menestyksellä. Koska hanke on näköjään jossain jo peruuttamattomasti päätetty, kuten Aamulehti sne kertoi, niin silloin asiallinen keskustelu ei onnistu ja on jopa turhaa. Miksi hanketta kannattavat keskustelisivat enää asiasta minkä ovat jo päättäneet?


      • Greenway
        ei-se-onnistu-enää kirjoitti:

        ----- joita toimivalla joukkoliikenteellä voidaan saavuttaa?-----

        Kirjailet aivan kuin Tampereella ei olisi joukkoliikennetä jo nyt. Kerro mikä siinä on toimimatonta joka saadaan toimimaan vasta ratikalla.

        Kiihkoilu sekä valehtelu asioissa näyttävät monesti olevan kannattajien agendassa. Kuten tuo mitä ylempänä oikaisen.

        -----Toivotaan, että keskustelu säilyy avoimena, asiallisena ja asia l. faktapohjaisena.------

        Tuotahan me hankkeen vastustajat olemme koko ajan koettaneet mutta huonolla menestyksellä. Koska hanke on näköjään jossain jo peruuttamattomasti päätetty, kuten Aamulehti sne kertoi, niin silloin asiallinen keskustelu ei onnistu ja on jopa turhaa. Miksi hanketta kannattavat keskustelisivat enää asiasta minkä ovat jo päättäneet?

        Aamulehti on tainnut kertoa, että asiasta pitää tehdä päätös. Joka onkin ihan oikein. (vaikka en osaakkaan sanoa, mitä lehden artikkeleista viittaus koskee, mutta ainakin suurinpiirtein näin on kirjoitettu). Mutta ei kait sen tehtävän päätöksen tulosta kuitenkaan vielä kukaan tiedä, kun asiasta ei ole äänestetty kaupungin valtuustossa?
        Nyt on asiallisen kansalaiskeskustelun aika.


      • ota-uusiksi
        Greenway kirjoitti:

        Aamulehti on tainnut kertoa, että asiasta pitää tehdä päätös. Joka onkin ihan oikein. (vaikka en osaakkaan sanoa, mitä lehden artikkeleista viittaus koskee, mutta ainakin suurinpiirtein näin on kirjoitettu). Mutta ei kait sen tehtävän päätöksen tulosta kuitenkaan vielä kukaan tiedä, kun asiasta ei ole äänestetty kaupungin valtuustossa?
        Nyt on asiallisen kansalaiskeskustelun aika.

        Väärin, kyllä Aamulehti kertoo selvääkin selvmmin, että päätös on jo tehty. Lue juttu uudestaan niin näet.


      • R-onhuominen
        ei-se-onnistu-enää kirjoitti:

        ----- joita toimivalla joukkoliikenteellä voidaan saavuttaa?-----

        Kirjailet aivan kuin Tampereella ei olisi joukkoliikennetä jo nyt. Kerro mikä siinä on toimimatonta joka saadaan toimimaan vasta ratikalla.

        Kiihkoilu sekä valehtelu asioissa näyttävät monesti olevan kannattajien agendassa. Kuten tuo mitä ylempänä oikaisen.

        -----Toivotaan, että keskustelu säilyy avoimena, asiallisena ja asia l. faktapohjaisena.------

        Tuotahan me hankkeen vastustajat olemme koko ajan koettaneet mutta huonolla menestyksellä. Koska hanke on näköjään jossain jo peruuttamattomasti päätetty, kuten Aamulehti sne kertoi, niin silloin asiallinen keskustelu ei onnistu ja on jopa turhaa. Miksi hanketta kannattavat keskustelisivat enää asiasta minkä ovat jo päättäneet?

        ....Kerro mikä siinä on toimimatonta joka saadaan toimimaan vasta ratikalla....
        Nyt suunnitellaan vuosikymmenten päähän. R on kasiteetiltaan ylivoimainen. Yksi esimerkki joka on myös tärkeä,saasteet kaupunkiympäristössä ja sen vaikutukset terveyteen vähenevät radikaalisti. Periaate ,että toimitaan sitten kun on pakko, näkyy jo asuntokannasta. Vanhat ajattelee että kyllä se heidän ajan kestää. Mikä onkin oikea näkökulma heille.


      • on.jäänyt.lukematta
        ota-uusiksi kirjoitti:

        Väärin, kyllä Aamulehti kertoo selvääkin selvmmin, että päätös on jo tehty. Lue juttu uudestaan niin näet.

        Mihin Aamulehden juttuun viittaat?


      • onnistuujosyritätte
        ei-se-onnistu-enää kirjoitti:

        ----- joita toimivalla joukkoliikenteellä voidaan saavuttaa?-----

        Kirjailet aivan kuin Tampereella ei olisi joukkoliikennetä jo nyt. Kerro mikä siinä on toimimatonta joka saadaan toimimaan vasta ratikalla.

        Kiihkoilu sekä valehtelu asioissa näyttävät monesti olevan kannattajien agendassa. Kuten tuo mitä ylempänä oikaisen.

        -----Toivotaan, että keskustelu säilyy avoimena, asiallisena ja asia l. faktapohjaisena.------

        Tuotahan me hankkeen vastustajat olemme koko ajan koettaneet mutta huonolla menestyksellä. Koska hanke on näköjään jossain jo peruuttamattomasti päätetty, kuten Aamulehti sne kertoi, niin silloin asiallinen keskustelu ei onnistu ja on jopa turhaa. Miksi hanketta kannattavat keskustelisivat enää asiasta minkä ovat jo päättäneet?

        Mielestäni se ei ole pyrkimystä asialliseen ja faktapitoiseen keskusteluun, että hankkeen kannattajista keksitään kaikenlaisia väittämiä ja yleistyksiä. Sekään ei mielestäni ole, että kyseenalaistetaan hankkeesta tehdyt selvitykset vailla perusteita ja närkästytään, jos joku niitä perusteita kysyy. Toivottavasti keskustelu ratikasta ei vajoa samanlaiseksi paasaukseksi kuin keskustelu tunnelista, jossa se negatiivinen ja mihinkään perustumaton masentunut ruikutus jatkuu edelleen, vaikka tunneli on jo louhittu eikä toistaiseksi yksikään vastustajien peloista tai väitteistä ole toteutunut.


      • viher.vassari.ämmä
        onnistuujosyritätte kirjoitti:

        Mielestäni se ei ole pyrkimystä asialliseen ja faktapitoiseen keskusteluun, että hankkeen kannattajista keksitään kaikenlaisia väittämiä ja yleistyksiä. Sekään ei mielestäni ole, että kyseenalaistetaan hankkeesta tehdyt selvitykset vailla perusteita ja närkästytään, jos joku niitä perusteita kysyy. Toivottavasti keskustelu ratikasta ei vajoa samanlaiseksi paasaukseksi kuin keskustelu tunnelista, jossa se negatiivinen ja mihinkään perustumaton masentunut ruikutus jatkuu edelleen, vaikka tunneli on jo louhittu eikä toistaiseksi yksikään vastustajien peloista tai väitteistä ole toteutunut.

        Juuri näin. Hankkeen vastustajat tekevät agendallee itse hallaa huutelemalla päättömyyksiä ja keksimällä hatusta skenaarioita. Hedelmällinen keskustelu on asiallista, sitä ei voi sanoa vuoropuhelusta, jota vastustajat harrastavat. Lisäksi he hyökkäävät asiattomasti keskustelijoiden kimppuun keksimällä heistä loukkaavia adjektiivejä kuten: "työttömät vihervassariämmät!"

        Minä lupaan, että aika tulee näyttämään näille kaapin paikan ja kaupungin kehityksen suunnan. Siinähän huutelevat kun eivät muuhun kykene.


      • järkikäteen
        viher.vassari.ämmä kirjoitti:

        Juuri näin. Hankkeen vastustajat tekevät agendallee itse hallaa huutelemalla päättömyyksiä ja keksimällä hatusta skenaarioita. Hedelmällinen keskustelu on asiallista, sitä ei voi sanoa vuoropuhelusta, jota vastustajat harrastavat. Lisäksi he hyökkäävät asiattomasti keskustelijoiden kimppuun keksimällä heistä loukkaavia adjektiivejä kuten: "työttömät vihervassariämmät!"

        Minä lupaan, että aika tulee näyttämään näille kaapin paikan ja kaupungin kehityksen suunnan. Siinähän huutelevat kun eivät muuhun kykene.

        Pahinta ratikassa toteutuessaan olisi, että se tuhoaa kaupungin tulevaisuuden.
        Kaikki Hämeenkadun bussi ja muu läpiajoliikenne pitäisi viedä tunneliin, jos nyt panostetaan sadat miljoonat typerään kadulla jyräävään ratikkaan, rahat ovat käytetty seuraavalle vuosisadalle mittaviin uudistuksiin. Ratikka ei tuo mitään uutta hyvää, uudistusten pitää olla merkittäviä parannuksia vanhaan! Sekin on fakta, ratikka toisi parannusta ehkä 20% liikkujista ja 80% kärsisi siitä, kaikki autoilijat ja suuri osa bussinkäyttäjistä, jotka ei asu reitin varrella.

        Tämä ratikkahomma on naisten joku oma juttu, missä ei ole järkeä ollenkaan, kuten tämä Anna-Kaisa Ikosen Hämeenkadun itäpään elävöittäminen asfalttikaistoilla, tekonurmella ja tökeröillä kukkaruukuilla. Näille naisille sopisi paremmin siirtolapuutarhamökin vuokraus ja siellä omien mielihalujen toteuttaminen, ei veronmaksajien rahojen syytämien kankkulankaivoon.


      • oohhhoijjjaa
        järkikäteen kirjoitti:

        Pahinta ratikassa toteutuessaan olisi, että se tuhoaa kaupungin tulevaisuuden.
        Kaikki Hämeenkadun bussi ja muu läpiajoliikenne pitäisi viedä tunneliin, jos nyt panostetaan sadat miljoonat typerään kadulla jyräävään ratikkaan, rahat ovat käytetty seuraavalle vuosisadalle mittaviin uudistuksiin. Ratikka ei tuo mitään uutta hyvää, uudistusten pitää olla merkittäviä parannuksia vanhaan! Sekin on fakta, ratikka toisi parannusta ehkä 20% liikkujista ja 80% kärsisi siitä, kaikki autoilijat ja suuri osa bussinkäyttäjistä, jotka ei asu reitin varrella.

        Tämä ratikkahomma on naisten joku oma juttu, missä ei ole järkeä ollenkaan, kuten tämä Anna-Kaisa Ikosen Hämeenkadun itäpään elävöittäminen asfalttikaistoilla, tekonurmella ja tökeröillä kukkaruukuilla. Näille naisille sopisi paremmin siirtolapuutarhamökin vuokraus ja siellä omien mielihalujen toteuttaminen, ei veronmaksajien rahojen syytämien kankkulankaivoon.

        Loistava esimerkki vastustaja retoriikasta! Keksitään kannattajakunnan ydinprofiili hatusta ja haukutaan sitä ilman mitään perusteita! Onko Olli-Poika Parviainen nainen? Oletko ylpeä itsestäsi?


      • oohhjjoiikjjja
        järkikäteen kirjoitti:

        Pahinta ratikassa toteutuessaan olisi, että se tuhoaa kaupungin tulevaisuuden.
        Kaikki Hämeenkadun bussi ja muu läpiajoliikenne pitäisi viedä tunneliin, jos nyt panostetaan sadat miljoonat typerään kadulla jyräävään ratikkaan, rahat ovat käytetty seuraavalle vuosisadalle mittaviin uudistuksiin. Ratikka ei tuo mitään uutta hyvää, uudistusten pitää olla merkittäviä parannuksia vanhaan! Sekin on fakta, ratikka toisi parannusta ehkä 20% liikkujista ja 80% kärsisi siitä, kaikki autoilijat ja suuri osa bussinkäyttäjistä, jotka ei asu reitin varrella.

        Tämä ratikkahomma on naisten joku oma juttu, missä ei ole järkeä ollenkaan, kuten tämä Anna-Kaisa Ikosen Hämeenkadun itäpään elävöittäminen asfalttikaistoilla, tekonurmella ja tökeröillä kukkaruukuilla. Näille naisille sopisi paremmin siirtolapuutarhamökin vuokraus ja siellä omien mielihalujen toteuttaminen, ei veronmaksajien rahojen syytämien kankkulankaivoon.

        Unohdit lisäksi kertoa miksi se tuhoaa kaupungin tulevaisuuden ja millä tavalla. :D


      • hohohohohhooooooo
        oohhjjoiikjjja kirjoitti:

        Unohdit lisäksi kertoa miksi se tuhoaa kaupungin tulevaisuuden ja millä tavalla. :D

        Kertoa nyt sinulle jotakin, lukutaidottomalle vihrulaisvasurifemakolle, miksi ihmeessä? Tuossa video kaltaistesi järjenjuoksusta. ->
        http://mvlehti.net/2015/07/29/paivan-video-ylen-anti/


      • white.trash
        hohohohohhooooooo kirjoitti:

        Kertoa nyt sinulle jotakin, lukutaidottomalle vihrulaisvasurifemakolle, miksi ihmeessä? Tuossa video kaltaistesi järjenjuoksusta. ->
        http://mvlehti.net/2015/07/29/paivan-video-ylen-anti/

        HAHAHAHA!! Etkö parempaan pystynyt apina? Pidä hauskaa mv-lehtes kanssa wt!


      • taivasvarjelemuakin

        Voi herran pieksut tätä touhua.


      • Kylläkylläkyllä
        ei-se-onnistu-enää kirjoitti:

        ----- joita toimivalla joukkoliikenteellä voidaan saavuttaa?-----

        Kirjailet aivan kuin Tampereella ei olisi joukkoliikennetä jo nyt. Kerro mikä siinä on toimimatonta joka saadaan toimimaan vasta ratikalla.

        Kiihkoilu sekä valehtelu asioissa näyttävät monesti olevan kannattajien agendassa. Kuten tuo mitä ylempänä oikaisen.

        -----Toivotaan, että keskustelu säilyy avoimena, asiallisena ja asia l. faktapohjaisena.------

        Tuotahan me hankkeen vastustajat olemme koko ajan koettaneet mutta huonolla menestyksellä. Koska hanke on näköjään jossain jo peruuttamattomasti päätetty, kuten Aamulehti sne kertoi, niin silloin asiallinen keskustelu ei onnistu ja on jopa turhaa. Miksi hanketta kannattavat keskustelisivat enää asiasta minkä ovat jo päättäneet?

        .....Vaikka raitioliikenne Helsingissä onkin kalliimpaa kuin nykyaikainen pikaraitioliikenne, Helsingin raitioliikenne on silti bussiliikennettä taloudellisempaa .....
        Niinpä, lisäksi pakokaasut , katupöly, melkein äänetön.


    • aamumummo

      Kyllä siälä ratikassa pitää sitte olla se kahveetarjoilu ja pullaa oon sanonu jo aikasemmin mutta kukaan ei tajua aamukahveen tärkeyttä ratikassa.

      • Tassiarvo

        En minäkään halua mennä ulos teelle. Teetarjoilu kahvin oheen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe