Mistä lempäälässä saa parhaimmat makkaraperunat?
Makkaraperunat
10
218
Vastaukset
- teeitte
Ei mistään!!! Enää.
- Jaonhintalaatukohillaan
Ulkomaalaiset ainakin tekee parhaat pizzat ja kebapit en edes haaveile saavani suomalaisomisteisesta grillistä tai pizzeriasta yhtähyvää ruokaa mitä maahanmuuttajien liikkeistä saa.
- Maitopuolikebappiin
On se hyvä että sinulle maistuu, minulle ei maistu koska kebappi lihaa olen joskus ollut leikkaamassa. Lehmä kun kun tuli linjalle, se lopetettiin niin kuin länsimaissa tehdään asiallisesti. Nahka pois ja sitten ruhosta utareet eli tissit leikattiin kebappi firmalle menevään laatikkoon, myös häntä, jänteet, sydän, kieli ja kaikki suolten ympäriltä olevat lihakset eli kebappi on 100% täyttä naudan lihaa. Veri ei näille kelpaa, siitä tehdään Tapolaa.
Miettikäää oikeesti mitä kebappi liha sisältää, tukussa myydään näitä grillattavia kebappirullii 2 euron kilo hinnalla, karvaranteet kantaa niitä selkä vääränä kioskeihinsa ja
Kunnon makkaraperunat ovat hyvää, ja vaikka makkara ihan kylmänä oluen kanssa, ei nyt jääkaapille
- YäkJahyi
Ootkos koskaan päässyt näkemään millaisesta koiranoksennuksesta makkara valmistetaan.Kerrän pääsin tutustumaan makkaratehtaan tuotantoon ja sen jälkeen ei ole makkara maistunut. Hirveetä litkua se makkaramassa siellä sammiossa,ties mitä herkkuja siihenkin jauhetaan kaikista eläinten kehonosista.Syö sinä vaan niitä makkaraperunoitas ponpetit. Minä en makkarasta välitä .
- parempaaruokaa
Lihapaskaa, eli makkaroita ja kebab "lihaa" ei ole pakko syödä, ulkomaalaisten paikoista löytyy yleensä kasviskebab, tai falafel, joissa ei ole lihaa, vaan kasvispihviä. On paremman makuistakin, ei eltaantunutta rasvanmakua ja kuvottavia raaka-aineita ja niihin liittyvää vastemielistä tappamista.
http://mvlehti.net/2015/07/29/tasta-se-kebabin-valmistus-alkaa-video-k-18/ - pololpopopåo
kasvispihvit tehdään karvakäsien pemasta ja karvoista, syö sitä sitten halulla
- raakkeliliekki
Jutuistasi päätellen karvaiset kädet kiihottavat sinua.
Kasvispihvit tulee tukkuliikkeestä. - Suomi-makkara
raakkeliliekki kirjoitti:
Jutuistasi päätellen karvaiset kädet kiihottavat sinua.
Kasvispihvit tulee tukkuliikkeestä.Kasvispihvit tulee tukkuliikkeestä ...joo ja raha seinästä. Syö sinä vihree lisää vaan niitä ruohoja ja ota lisää näitä lihan syöjä karvaranteita tänne jotka lopettavat eläimen leikkaamalla kurkun auki.
Mikä sen parempaa kuin tuore verimakkara possun verestä tehtynä, ai niin eihän sitä karvaranteet tee koska possu on saastainen eläin
Monesti olen käynyt näissä karvaranteiden ruokapaikoissa ja en yhtään siistiä ole nähnyt. Kaiken huippu on Tampereen Tammelan tori missä on paisteltu tänä kesänä kevät kääryleitä toripenkillä ja pienet musta lapset pomppii samalla penkillä kenkineen, toki kyllä se pöpö kuolee rasvassa..... - oletraadonsyöjä
Suomi-makkara kirjoitti:
Kasvispihvit tulee tukkuliikkeestä ...joo ja raha seinästä. Syö sinä vihree lisää vaan niitä ruohoja ja ota lisää näitä lihan syöjä karvaranteita tänne jotka lopettavat eläimen leikkaamalla kurkun auki.
Mikä sen parempaa kuin tuore verimakkara possun verestä tehtynä, ai niin eihän sitä karvaranteet tee koska possu on saastainen eläin
Monesti olen käynyt näissä karvaranteiden ruokapaikoissa ja en yhtään siistiä ole nähnyt. Kaiken huippu on Tampereen Tammelan tori missä on paisteltu tänä kesänä kevät kääryleitä toripenkillä ja pienet musta lapset pomppii samalla penkillä kenkineen, toki kyllä se pöpö kuolee rasvassa.....Sinun kaltaisen raadonsyöjän haistaa kilometrin päähän, sinua kiroaa myös julkisten tilojen siivoojat, kun mätänemällä suolistossasi käyneet teurasperkeet palaa paskapyttyyn ja vessan seiniin kiinni.
- Naminaminami
Osta friteerauskeitin saa halvimpia pienempiä 30€ ja voi tehdä kotona kaupan pakasteranskalaisista itse niitä makkara ja lihapullaperunoita ja ahvot vie kielen mennessään hyvän ketsupin ja mausteiden kera.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408