Pyllysi on läski mut kaipaan justiin sun läskipyllyä. :( Se oli hienosti läski.
pyllysi on unissani.
13
<50
Vastaukset
- Kohteliaisuusko
Öööö...kiitos?
- Ooh_
Tällaiset kirjoitukset on just sitä mitä täällä pitäisi olla enemmänkin. No mutta, en voi omia tätäkään, koska mulla on hieno rotuperä, joten... Mutta siis onnekas on hän kuka tämän voi omia! Kaunista tekstiä!
- kelpaavainpalstatyrkyill
Toihan on ruminta, mitä voi toisesta ihmisestä kirjoittaa. Alentaa ihmisen ikään kuin omaksi seksilelukseen, säilyttäen ihmisyyden ja arvokkuuden vain itsellään. Oksettavaa. Onneksi ei tarvitse tuollaisten vastenmielisiä lärvejä katsella irl.
- kelpaavainpalstatyrkyill
Tarkemmin ajatellen, kaikki arvokkuus katoaa kyllä myös kirjoittajalta, joka kirjoittaa PYLLYSTÄ.
- Nooooo
kelpaavainpalstatyrkyill kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen, kaikki arvokkuus katoaa kyllä myös kirjoittajalta, joka kirjoittaa PYLLYSTÄ.
oisko se paremmin sanottu jos suoraan kirjottaa perseestä ;D)?
- Ekskusemuaa
Mun pylly EI oo läski. Se on ihan sopusuhtanen mun vartaloon ja muutenki sopiva!!!
- Tiedätkömitä_
Rauhotu , niin onkin ei ollut meikältä.
- harhavainonen
Tiedätkömitä_ kirjoitti:
Rauhotu , niin onkin ei ollut meikältä.
Mutta tuo edellinen taas oli keneltä?
- pyllypoistyynyltä
pylly pois tyynyltä, nyt kuulkaa nukutaan
- Niin.kun
toiset tykkää muhkummasta ;).
- lisääpullaaa
No ei ollut sitten mun pylly.
- onneateille
Mä tiedän kenen pyllystä on kyse. Se on hieno ihminen, ymmärrän et kaipaat sitä.
- pyllyei
Saa olla iso! Muodokas kyllä mutta selluliitti perseet pois markkinoilta!
Sellaista mitä on kiva läimäistä pienesti ja hellästi. Ihra perseet hyllyvät läimäytyksistä ja takaapäin nussiminen vaikeutuu. Vaikuttaa erektioon myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293