Nainen Ränniltä lauantaina. Kävelin Antinkatua eteenpäin ja käännyin Itäpuistoon. Kello oli jokseenkin 23.00-24.00 välissä. Tulit heti Itäpuiston alkupäässä yksin vastaan ja minä sanoin sinulle moi ja sanoit takaisin. Sinulla oli puolipitkät puolivaaleathiukset ja tummahkot farkut. Hymysi ja katseesi oli ihana. Olet kuitenkin salaperäinen. Tiedän että käyt eräällä Porilaisella kuntosalilla. Tulit eteeni vaan niin yllättäen ja kuten sanotaan niin putosit kuin omena puusta. :) Kuka olet? Jos luet tämän niin vastaa tähän viestiin, tai joku tietää kuka on kyseessä niin olisi kiva jos joku kertoisi kuka kyseessä. Jäin vaan kaipaamaan sinua. :)
T: Mies rännilt
Salaperäinen nainen
Porimen
7
<50
Vastaukset
- tietäjä2
sil on jo mies
- Porimen
Mistä tiedät? Jos on näin niin asia on loppuunkäsitelty.
- tietäjä2
Arvaus lähinnä mitä nyt oon seurannu.
- Porimen
Okey ja kiitos tiedosta. Asia sit tältä osaltaan siinä.
- luuserille
Ei ketään kaipaa tuollaista kinnasveikkoa !
- Porimen
Vai sillee. Kiitos paljon.
- tosimiesoisjopannu
Vittu ko oot saamaton nynnerö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760