Aiya!
Monet ovat kysyneet foorumeilla tätä kysymystä ja saaneet vastauksia, mutta minäpä haluan tietää myös miksi juuri ne ovat lempihahmosi taru sormusten herrasta tai hobitista. Kertokaapa ketkä ovat 5 (Tai enemmän) lempihahmoanne ja miksi he ovat parhaimmat.
Tässä on oma listani:
1. GANDALF!!! Ei varmaankaan tarvitse selitystä!!! XD
2. Gimli, söpö pikku kääpiö
3. Mitäpä Gimli olisikaan ilman Legolasia...
4. Frodo, aivan liian säälittävä
5. Merri ja Pippin Ihanat huligaanit (Molemmat yhtä hyviä)
241. Klonkku koska se pilasi kaikki elokuvat
Amin naa waitien ten' nanquena!
LOTR Lempihahmot?
Kissanlaatikko
2
360
Vastaukset
- SequelPrequel
1. Sam. Lojaali ystävä ja elokuvan tärkein hahmo. Kun Sam itkee, niin itken minäkin.
2 Klonkku. Poeettinen ja hauska hahmo näyttää yhtä aidolta kuin oikeat näyttelijät
3 Gandalf, koska se nyt vaan on niin mahtava.
4 Merri, koska mun pikkuveli muistuttaa Merriä
5 Aragorn. Rohkea, komea, fiksu ja kuningas. - Anonyymi
1. Farimir ofc
2. Loput on historiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090