Life's a bitch

Naiseltanaisellee

Jos sulla, on aikaa ottaa mut elämääsi, niin kertoisitko siitä? Olin poissaoleva ja tyly, sua kohtaan viimeksi jos sitä puhelua ei lasketa. Mulla ei oikeasti ollut,tarkotus satuttaa sua tai ahdistella. Toivon niin paljon, että antaisit mulle aikaa ja ymmärrystä selvitä. Mua pelottaa että ei olla ennää koskaa puhe väleissä. Rakastan sua vaikka huonosti tunnetaankin. Please give me change.

248

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajalta

      Sä teit paljon enemmän, mitä mä toivon nyt vasta sen tajuan, olin vaa ite huono small talkkaa. Ne katseet kerto kaikki. Se oli vähä kiusallista ja pelottavaa kattoo sua silmiin. Mulla oli sellanen tunne että hukun.

      • Hukutniinkö

        Uskon se oli vähän kiusallista ja pelottavaa. Mut mä pelkään että mitään ei enää tapahdu niin kun itekki sanot. Kaikki vaan jää näin ja elämä jatkuu. Olit aika tyly kaikilla kerroilla. Tuntu ihan pahalta edes yrittää mitään kun ei mitään vastattu tai jotain vastattiin vähän. Samalla sait mut tuntemaan sen etten yritä enää tehdä koskaan mitään valitettavasti. Niin paljon olen saanut tylyä käytöstä niskaan kun olen yrittänyt että lähti into. Yritin jo sopia ja olla väleissä että oltais puhuttu mutta ei kelvannut niin ei väkisin. Aikaahan tässä on jo mukavasti kulunut ja kuluu lisää. Pelkään että kaikki on jo myöhäistä ja mitään ei ole tehtävissä.


    • aloittajalta

      voi sua, purskahdin itkuun. Jos me molemmat, annetaan aikaa toisillemme nii eiköhä tää ja haavat arpeudu niin että pystytään juttelemaam edes jotakin kavereina. Tai niin mä, ainakin haluan uskoa. Oon vihdoi parantunut. Kyllä tää elämä koettelee. Olin tosi ajattelematon kun laitoin niitä viestejä. voit olla varma, että tekisin kaiken toisin. enkä enää tuputtais itteeni, vaan laittaisin yhde nviestin ja se sais riittää. please give me time.

      • Niinuskonkanssa

        Ei sun tarvii itkee. Aika hoitaa kaiken. Ei ne viestit mua haittaa. Ymmärrän sua hyvin.


      • aloittajalta
        Niinuskonkanssa kirjoitti:

        Ei sun tarvii itkee. Aika hoitaa kaiken. Ei ne viestit mua haittaa. Ymmärrän sua hyvin.

        Aijaa. Tiedäthän sen että olin rakastunut suhun. Nyt nous kylmät väreet. muistatko sen kun olt meillä tyttöjen kaa sillo joulun aikaa?:) koita muistella sitä lämmintä muistoo, siitä tulee hyvä mieli. hypistelin just sitä mustaa verhoo joka oli ikkunassa nii itku tuli siitäki. sori en voi mitää, että itken koko ajan. Pelkään vaa nii että oon menettänyt sut lopullisesti. halaus.


      • Kylläjoojoo
        aloittajalta kirjoitti:

        Aijaa. Tiedäthän sen että olin rakastunut suhun. Nyt nous kylmät väreet. muistatko sen kun olt meillä tyttöjen kaa sillo joulun aikaa?:) koita muistella sitä lämmintä muistoo, siitä tulee hyvä mieli. hypistelin just sitä mustaa verhoo joka oli ikkunassa nii itku tuli siitäki. sori en voi mitää, että itken koko ajan. Pelkään vaa nii että oon menettänyt sut lopullisesti. halaus.

        Tiedän. Muistan. Ei sun tarvii itkee. Mut niin tilanne on mikä on. Voi olla että jää näin. Minä en ainakaan ole tekemässä enää yhtään mitään. Sen verran oon saatu tylytystä ettei enää innosta.


    • aloittajalta

      Mulla ei kyllä ole tietoa sun yrittämisestä ottaa muhun yhteyttä. Nimittäim musta tuntuu ettet vastannut. viimenen viesti tais olla että saatii sovittua, mut ei sit kuitenkaa. kumpikaa ei uskomut siihen. ja nyt oot taas jostai suuttunut ku kuulin meidän yhteiseltä kaverilta että et haluu että ahdistelisin sua.

      • Mitenniin

        Kyllähän yritin ja vastasin. En ole suuttunut ja niin.


      • aloittajalta
        Mitenniin kirjoitti:

        Kyllähän yritin ja vastasin. En ole suuttunut ja niin.

        Aijaa yritän nyt tulkita sua, eli se mun käytös siis vaivaa sua niin paljon että et ennää usko meihin. piipahdan ouluu. Anna anteeksi.


      • Noehkänoin
        aloittajalta kirjoitti:

        Aijaa yritän nyt tulkita sua, eli se mun käytös siis vaivaa sua niin paljon että et ennää usko meihin. piipahdan ouluu. Anna anteeksi.

        Siis en vaan enää jaksa sitä et saan kuraa niskaan jos yritän jotain.


    • aloittajalta

      voitko kutsua mua instagrammissa kaveriksi?

      • Enmäpyydä

        En...


    • aloittajalta

      pyysin 3 kertaa uudestaa en retkahda pyytämään.

      • Mitäpyysit

        Niin mitä?


      • aloittajalta
        Mitäpyysit kirjoitti:

        Niin mitä?

        kaveripyyntöö instagrammissa


      • Aijaanono
        aloittajalta kirjoitti:

        kaveripyyntöö instagrammissa

        Eipäs oo ollu.


    • aloittajalta

      nii just. oon tottunut siihen että tuun sulta torjutuksi. ei oo pakko pyytää, en halluu kerjätä.

      • Enminänyt

        Tämän takia pyydä että pyydät täällä. En voi tehdä sitä kun joskus otin sinuun yhteyttä koska sanoit täällä ja tyly käytös vaan jatkui. En tee sitä virhettä enää.


    • aloittajalta

      aijaa voi ei onpa ristiriidassa. Mitähä toho sanos. no mistä syystä toi instagram juttu?

      • Enteesemmosia

        Tämän takia. Tee itse jos haluat.


      • aloittajalta
        Enteesemmosia kirjoitti:

        Tämän takia. Tee itse jos haluat.

        ok. oot aika tiukka. :(


      • Niinoon
        aloittajalta kirjoitti:

        ok. oot aika tiukka. :(

        Ei jaksa enää yrittää mitään kun ei mitään tapahu ja mua aina kohellaan kun rättiä.


    • aloittajalta

      kun sanoit että ymmärrät mua, niin mitä tarkotit sillä, miten ymmärrät? :)

      • Sitenvaan

        Ymmärrän vaan.


    • aloittajalta

      mitä mä voin tehä jos et tee enää mitään ja torjut mun kaikki yhteydenotot. kertoko se meiän kaveri sulle terveisiä?

      • Enoletorjunut

        Mitenniin? Et edes ota itse minuun yhteyttä. Aina se olen ollut minä joka on ottanut. Paitsi sinä niillä toisilla. Mitä terveisiä?


    • aloittajalta

      ottaisin yhteyttä jos ois vielä sun numero.nyt alan laittaa sänkyy muovii ku ollaa muuttamassa.

      • Joojoojoojo

        Etpä ole saanut numeroani kun olen sinulle soittanut ja viestiä laittanut et...


    • aloittajalta

      en oo huomannut sun soittoo :/

      • Etpäniinjoo

        Muuten vaan hylkäsit sen sillon.


    • aloittajalta

      älä jätä mua. :(

      • Niintaiskäyäjo

        En tee enää mitään.


      • Aloittajalta
        Niintaiskäyäjo kirjoitti:

        En tee enää mitään.

        Voi ei. Älä :( en haluu elää ilman sua. Taisin olla nii sekasi mielenterveydellisistä syistä sillo ku koitit 2013 etten muista siitä mitää..


      • Nojositehaluut
        Aloittajalta kirjoitti:

        Voi ei. Älä :( en haluu elää ilman sua. Taisin olla nii sekasi mielenterveydellisistä syistä sillo ku koitit 2013 etten muista siitä mitää..

        Nii tee jotain sen eteen. Mä en tee enää yhtään mitään!


    • aloittajalta

      Yritän tehä parhaani mukaan!!! alatko sllä?

      • Mitämukateet

        Ei näy, ei kuulu...


    • aloittajalta

      Kyllä kohta kuuluu.. ! vähä vaikeeta ku ei oo sun numeroo enää ku puhelin hajos. Nii alatko s:llä?

      • Siispuhelinhajos

        Ok :D


    • aloittaj

      mun numero on muute vaihtunut siitä 5444

      • Enusko

        En millään.


      • aloittajalta
        Enusko kirjoitti:

        En millään.

        Ai et usko että numero vaihtu? no ihan kiva... se numero on käytössä jollain ihmisellä ku testasin. Tuun ouluu pari viiko päästä


      • Enuskoen
        aloittajalta kirjoitti:

        Ai et usko että numero vaihtu? no ihan kiva... se numero on käytössä jollain ihmisellä ku testasin. Tuun ouluu pari viiko päästä

        Kyllä ihan sulle meni mun viestit ja soitot sillon älä huijaa mua.


    • Aloittajalta

      Joo hajos tosiaan :D sulla ei taida olla mun uutta numeroa

      • Nytkylhuijaat

        En usko ku ei puhelimen hajoaminen tarkota et sulla ois uus numero... Enkä usko että se on ees hajonnu... Joo et tee mitään vaikka sanotkin täällä. Et sä haluu tehä. Kaikki jää tälleen koska mä en enää tee yhtään mitään tän eteen. Sä et halunnu tavata mua ja piste. Sitten vaa laitoit kaikkee et "älä puhu mulle". Aluks huijasit täällä et otin yhteyttä ja mitään et vastannu vaikka sanoit et vastaat. Sitte vaa tylysti sanoit et ainut miten voiaan sopia ois siellä mut en halua sinne syistä ja tiiät sen. Mä oisin halunnu sopia kaiken puhumalla kasvokkain mut et halunnu vaa tylysti jätit mulle aina vastaamatta. Et vastannu mitään kun pyytelin anteeks mun tekoja ja kaduin kaikkee. Sä et missään vaiheessa ees sanonu mulle mitään etkä pyytäny anteeks omia virheitä. Ymmärrätkö ettei mua enää huvita tehä mitään? Mä oon saanu aina vaan kuraa niskaan ja tylyä käytöstä. Sä vaan kiusasit mua tahallaan ja utelit tietoja feikkiprofiileilla. Joo... Ei mulla muuta...


    • Aloittajalta
    • Aloittajalta

      Hei rakas en huijaa :( oon ollu vähä sekasi nii en enää ees muista mite asiat meni.

      • Nonyttiiät

        Mä en luota enää suhun. Kaikki luotto meni siinä kun lupasit ja petit lupauksen monta kertaa.


      • aloittajalta
        Nonyttiiät kirjoitti:

        Mä en luota enää suhun. Kaikki luotto meni siinä kun lupasit ja petit lupauksen monta kertaa.

        Anteeksi. im so sorry. eikö me supsuvoitais sopia?


      • Mitäsopia
        aloittajalta kirjoitti:

        Anteeksi. im so sorry. eikö me supsuvoitais sopia?

        Mä en tee enää yhtään mitään tän eteen ja en ees tiiä haluanko enää edes sopia mitään. Mua on tylytetty 100-0 niin kauan etten enää edes halua.


    • aloitajalta

      Jos tiiät että oon yrittänyt nii miks et huomioi sitä?

      • Koskaetooyrittäny

        Et ollenkaa...


    • Aloittajalta

      Puhelin hajos 2014 muistaakseni nii sit siitä katos kaikki numerot.. ku se jäi iha jumii. Sit sun numeroo ei saa tiedustelusta

      • Nominäpä

        Lähetin viestiä ja soitin ihan 2015...


    • aloittajalta

      aijaa :o siihe vanhaa numeroo?

      • Sunnumeroon

        Sä vastasit siihen vielä ite... Onko pakko valehella koko ajan?


      • aloittajalta
        Sunnumeroon kirjoitti:

        Sä vastasit siihen vielä ite... Onko pakko valehella koko ajan?

        täh? sähä sanoit ettet saanu mua kii nii mite sit yhtäkkii sait kii. :o


      • Enoosanonu
        aloittajalta kirjoitti:

        täh? sähä sanoit ettet saanu mua kii nii mite sit yhtäkkii sait kii. :o

        Sain kii.


      • aloittajalta
        Enoosanonu kirjoitti:

        Sain kii.

        Ai millon toi tapahtu että sait kii? :o kun en ainakaa oo tienny että oon puhunut sun kaa


      • Ihankunsulle
        aloittajalta kirjoitti:

        Ai millon toi tapahtu että sait kii? :o kun en ainakaa oo tienny että oon puhunut sun kaa

        Viestiä laitoin.


      • aloittajalta
        Ihankunsulle kirjoitti:

        Viestiä laitoin.

        mitä laitoit viestillä? kirjota se tänne


      • Jotainet
        aloittajalta kirjoitti:

        mitä laitoit viestillä? kirjota se tänne

        Oisin halunnu tavata ja puhua asioita. Sitä samaa aina mihin vastasit et ei käy ellei mennä sinne paikkaan...


    • aloittajalta

      ei menny mulle ne soitot ja tekstart. miks valehtelisin? mitä mieltä oot siitä että tuun ouluun.?

      • Menisulle

        Kyllä mä tiiän...


    • aloittajalta

      musta tuntuu että et oo ees oikee :( ku miks sanoit kaverilles et ahistelen sua? oon ihan hämilläni että näinkö tää oikeesti meni

      • Keltäkuulit

        Että oisin sanonu noin?


    • aloittajalta

      kerro ootko oikee nii mietin tätä oikeesti

      • Kylläoon

        Mieti vaan. Mieti kanssa mun näkökulmaa miltä musta tää kaikki on tuntunu.


    • aloittajalta

      ei se noin menmyt. nyt haen pyykit kuivumasta

      • Noinsemeni

        Kyllä mä muistan kaiken.


    • aloittajalta

      ainolta kuulin että oisit sanonu noin. joo nyt mä oikeesti mietin tätä :)

      • Okeijoo

        Mitäs sitte?


      • aloittajalta
        Okeijoo kirjoitti:

        Mitäs sitte?

        aa eiks sua haittaa et se sano noi? yritän välittää susta enemmä ja ottaa sut huomioon jatkossa. vähä vaikee tietää mitä seuraavaks.


      • Siitävaa
        aloittajalta kirjoitti:

        aa eiks sua haittaa et se sano noi? yritän välittää susta enemmä ja ottaa sut huomioon jatkossa. vähä vaikee tietää mitä seuraavaks.

        Oisit tehny noin jo aiemmin...


    • aloittajalta

      söin just ruoan, kananugetteja nyt on hyvä mieli ton osalta :)

      • Mistäsähyvänmielen

        Siitäkö et valehtelit mulle koko ajan ja tylytit?


    • aloittajalta

      ei siis ei oo hyvä mieli siitä. vaa tosta hyvästä ruoasta tuli hyvä mieli. sori en halunnu taas loukata sua. oon surkeena :(

      • Oisitsillonmiettiny

        Ku minua tylytit et miltä musta tuntu.


    • aloittajalta

      valehtelin kyllä siitä että en halunnu olla sun kaa muka tekemisissä.

      • Miksteitniin

        Miks valehtelit jos halusit kuitenkin olla tekemisissä?


    • Aloittajalata

      Koska mulla oli paha olla, nii yritin peittää sitä että haluun olla tekemisissä ku en halunnu että saisit tietää siitä, ja en halunnu et oisit mun kaa säälistä. Vähä vaikee selittää. Nyt mua pelottaa kertoo.

      • Kerrotoki

        Okei.


    • aloittajalta

      Anteeksi siitä että tylytin sua. :( en vaa osannu kertoo mun tunteita.

      • Oisitvastannu

        Mun viesteihin missä kaduin kaikkee ja pyysin anteeks...


    • aloittajalta
      • Niinuskon

        Mutta kaikki tylytykset johti siihen etten välittäny.


    • aloittajalta

      Olit kyllä ihana sillo ku oltii riidoissa ja tulit sanomaan että opella on mulle asiaa. En vaa tienny mitä sanoo...

      • Jaahasokei

        Me ei kyl olla puhuttu toisillemme koko jutun aikana... Puhelimella joo mut ei muuten...


    • aloittajalta

      öö sillo aluks ku ei ollu vielä sellasta riitaa...

      • Ahaajoo

        Okei.


    • aloittajalta

      Mehä puhuttii sillo 2013 ennen ku putous alko, soitin sulle ja istuin saunan kylmillä lauteilla. :)

      • Noniiehkäsillon

        Mut kohta vuos oltu puhumatta nyt.


      • aloittajalata
        Noniiehkäsillon kirjoitti:

        Mut kohta vuos oltu puhumatta nyt.

        No niinpä.. pitkä aika


      • Noonhanse
        aloittajalata kirjoitti:

        No niinpä.. pitkä aika

        Tässä vaan aika kuluu.


    • aloittajalta

      Mitä sä pyysit anteeks jos saa kysyy? :/ mulla oli tosi vaikee olo ku katoit mua sillee silmii.

      • Sitäpyysin

        Kun syytin sua siitä jutusta ja sitten se että suutuin ja haukuin.


      • Aloittajalta
        Sitäpyysin kirjoitti:

        Kun syytin sua siitä jutusta ja sitten se että suutuin ja haukuin.

        Aa joo :S no ei se mitään.. ei voi mitään. Romahin sen seurauksena. Saat anteeksi. <3


      • Enhalunnupahaa
        Aloittajalta kirjoitti:

        Aa joo :S no ei se mitään.. ei voi mitään. Romahin sen seurauksena. Saat anteeksi. <3

        En mä oikeesti halunnu sulle pahaa :( mä mietinkin ettet sä ikinä ois voinu tehä sitä juttua mut sit kun sä vastasit siihen niin ilkeesti kun kysyin niin luulin et sä oisit tehny sen ;(


      • aloittajalta
        Enhalunnupahaa kirjoitti:

        En mä oikeesti halunnu sulle pahaa :( mä mietinkin ettet sä ikinä ois voinu tehä sitä juttua mut sit kun sä vastasit siihen niin ilkeesti kun kysyin niin luulin et sä oisit tehny sen ;(

        aa!! se oli kauheeta. katon nyt tvtä nii vastaan kännykällä. vieläkö seurustelet sun miehen kaa?


      • Niinoli
        aloittajalta kirjoitti:

        aa!! se oli kauheeta. katon nyt tvtä nii vastaan kännykällä. vieläkö seurustelet sun miehen kaa?

        Sit ku sä huijasit mua niillä jutuilla niin sekin loukkas ja kun sanoit että mene puhumaan sulle itelles ja sit kun menin niin et vastannu mitään vaikka pyysin anteeks kaikkee. Sen takia mä suutuin ja haukuin ja kaduin kaikkee. Sit seuraava kerta oli kun sanoit täällä että laita viestiä ja soita ja sit kun tein niin et vastannu mitään muuta kun sen että ei voia sopia muualla kun siellä ja puhelun hylkäsit. Tuntuhan se kauheen tyhjältä kun olin kaiken yrittäny. Sinne meni mun into koko juttuun ja luottamus suhun. Enää en tee mitään.


    • aloittajalta

      Kuuntelen rihannaa ja poden syyllisyyttä. Jos yhtään kiinnostaa, mitä teen. Ja sain kahvin juotua.

      • Okeijoo

        Oisit vaa vastannu mulle sillon kun se oli vielä mahollista...


      • aloittajalta
        Okeijoo kirjoitti:

        Oisit vaa vastannu mulle sillon kun se oli vielä mahollista...

        totta.. :S


      • Niiinnii
        aloittajalta kirjoitti:

        totta.. :S

        Se vähän kyllä loukkas mua kun mitään ei vastattu vaikka yritin kaikkeni :/


      • aloittajalta
        Niiinnii kirjoitti:

        Se vähän kyllä loukkas mua kun mitään ei vastattu vaikka yritin kaikkeni :/

        ois ollu ihan kiva saada ne viestit. en voi uskoo et oot supsu!! mutta joo uskon että loukkas.


      • Kylläsänesait
        aloittajalta kirjoitti:

        ois ollu ihan kiva saada ne viestit. en voi uskoo et oot supsu!! mutta joo uskon että loukkas.

        Vastasit myös joihinkin niistä.


    • aloittajalta

      Haluaisin olla suhun yhteydessä

      • Niinmutta

        Et halunnu tavata mua :/


      • aloittajalta
        Niinmutta kirjoitti:

        Et halunnu tavata mua :/

        halusinpas. en vaa oo saanu sun viestii.


      • Saitpasne
        aloittajalta kirjoitti:

        halusinpas. en vaa oo saanu sun viestii.

        Kyllä sait.


    • aloittajalta

      tää tuntuu jotenki ei todelta..

      • Kyllätääontotta

        Mitenniin?


    • aloittajalta

      en mä tiiä miks. mulla on petetty olo.

      • Miksniin

        Petetty?


      • aloittajalta
        Miksniin kirjoitti:

        Petetty?

        en ossaa selittää mun tunteita.


      • Okeijoo
        aloittajalta kirjoitti:

        en ossaa selittää mun tunteita.

        Ei se haittaa.


    • aloittajalta

      :'( oon yrittäny ihan turhaan

      • Mitäootyrittäny

        Turhaan?


      • aloittajalta
        Mitäootyrittäny kirjoitti:

        Turhaan?

        olla sun kaa.


      • Mitenniin
        aloittajalta kirjoitti:

        olla sun kaa.

        Höh :(


    • aloittajalta

      niin turhaa nii turhaa...

      • Mikääneioleturhaa

        Ei ole :)


    • aloittajalta

      uskon että haluat sopia jonkun kaa mutta et mun.

      • Olisinjustsunkaa

        Halunnu sopia kaiken mut sä et halunnu mun kaa :/


      • aloittajalta
        Olisinjustsunkaa kirjoitti:

        Halunnu sopia kaiken mut sä et halunnu mun kaa :/

        aijaa, kyl mä haluun.


      • Mikssäetsit
        aloittajalta kirjoitti:

        aijaa, kyl mä haluun.

        Vastannu mun viesteihin?


    • aloittajalta

      etit jotai toista henkilöä supsu.t. r

      • Enkäeti

        Höpöhöpö...


    • aloittajalta

      haittaapas. mitä oikee mietit?

      • Ainytkö

        Mietin ruokaa koska kohta syönti...


    • aloittajalta

      en oo se ketä kaipaat :(

      • Ootpaskyllä

        Kyllä mä sut tiiän :)


    • aloittajalta

      aijaa. :) sepä kiva mäki syön puol 7 ku oon kattonu salkkarit. hmm muako oikeesti etit t.ro (en uskalla laittaa nimee)

      • Jepjepjepje

        Sut löysin.


    • aloittajalta

      hihi :)

      • Nohihivaasullekki

        :D:D


      • aloittajalta
        Nohihivaasullekki kirjoitti:

        :D:D

        ei saa nauraa :D


      • Mikseisais
        aloittajalta kirjoitti:

        ei saa nauraa :D

        En mä tässä oo nauranukkaa :D


    • aloittajalta

      pelottaa nyt ku tiiät.

      • Noeisuntarvii

        Ei tommosta tarvii pelätä.


    • aloittajalta

      aa okkei :)

      • Jepjep_

        Onha se vähä outoo olla täällä... :D


    • aloittajalta

      akku kohta loppuu :D ja meen syömää poikien kaa

      • Laitalaturiin

        Okei :D


    • aloittajalta

      Joo laitoin laturii ja nyt istun koneella :) Joo on tosi outoo olla täällä sun kaa. Pitäis käydä rentouttavassa suihkussa.

      • Juuniinonki

        Mut oothan sä tienny et mä oon ollu tääl jo pidemmä aikaa niinku säki :D mä käyn vasta illemmal suihkus ja itekki koneella ku ei jaksa olla puhelimel.


      • aloittajalta
        Juuniinonki kirjoitti:

        Mut oothan sä tienny et mä oon ollu tääl jo pidemmä aikaa niinku säki :D mä käyn vasta illemmal suihkus ja itekki koneella ku ei jaksa olla puhelimel.

        Mä kävin just suihkussa. :) heh aijaa valvotko kui myöhää? meen yleensä 8 nukkuu :'D


      • Mitensäniinaikasee
        aloittajalta kirjoitti:

        Mä kävin just suihkussa. :) heh aijaa valvotko kui myöhää? meen yleensä 8 nukkuu :'D

        Mulla vähän aina vaihtelee. Riippuu onko suunnitelmia seuraavalle päivälle ja sillee :D


      • aloittajalta
        Mitensäniinaikasee kirjoitti:

        Mulla vähän aina vaihtelee. Riippuu onko suunnitelmia seuraavalle päivälle ja sillee :D

        Oon aina nii väsyny päivän jälkee et kävelen sänkyy ja nukahdan. Sit tykkään nukkuu 9 tunnin unet. Mitä sulla on huomenna?


      • Okeihyväjosuntatulee
        aloittajalta kirjoitti:

        Oon aina nii väsyny päivän jälkee et kävelen sänkyy ja nukahdan. Sit tykkään nukkuu 9 tunnin unet. Mitä sulla on huomenna?

        Mullaki yleensä tykkään nukkua mahollisimman pitkään minkä voin. Huomennako... No en tiiä vielä :D


    • Aloittajalta

      En asu yksin..

      • Tiedänjoo

        Jep :D


      • aloittajalta
        Tiedänjoo kirjoitti:

        Jep :D

        Ai mistä tiiät? :D ootko ettiny mun osotetietoja hmmh


      • Enooettiny
        aloittajalta kirjoitti:

        Ai mistä tiiät? :D ootko ettiny mun osotetietoja hmmh

        Kai mä nyt tiiän :D


      • aloittajalta
        Enooettiny kirjoitti:

        Kai mä nyt tiiän :D

        Mut mistä? :o :D


      • Enmistää
        aloittajalta kirjoitti:

        Mut mistä? :o :D

        Tiiän vaa :D


    • aloittajalta

      Just puhuin äitin kaa puhelimessa, sanoin et rakastan sitä. Se muuttaa ouluun. Jään tänne :(

      • Mikssemuuttaa

        Mitä tapahtu? :(


      • aloittajalta
        Mikssemuuttaa kirjoitti:

        Mitä tapahtu? :(

        Se muuttaa Ouluun takas koska ei saanu muualta töitä ja sil on oululainen mies. Nii jään tänne jyväskylää ''yksi'' :(


      • Aajoojoo
        aloittajalta kirjoitti:

        Se muuttaa Ouluun takas koska ei saanu muualta töitä ja sil on oululainen mies. Nii jään tänne jyväskylää ''yksi'' :(

        Töiden perässä siis. Miten sillä on oululainen mies? :o


      • aloittajalta
        Aajoojoo kirjoitti:

        Töiden perässä siis. Miten sillä on oululainen mies? :o

        Haha hyvä kysymys :D en tiiä mite se oululaisen kaa on. no pitää toivoo et pääsen moikkaa mahollisimman usein äitii. esim ens kuussa oon oulussa


      • Okeiii
        aloittajalta kirjoitti:

        Haha hyvä kysymys :D en tiiä mite se oululaisen kaa on. no pitää toivoo et pääsen moikkaa mahollisimman usein äitii. esim ens kuussa oon oulussa

        Onks sun vanhemmat siis eronnu? :/


      • aloittajalta
        Okeiii kirjoitti:

        Onks sun vanhemmat siis eronnu? :/

        on. oon kyl kertonu sulle.


      • Aijaahöh
        aloittajalta kirjoitti:

        on. oon kyl kertonu sulle.

        Etkä kertonu :/


    • Aloittajalta

      No hyvä ettet nauranu mulle. :D

      • Mitenniinnauranu

        Miks oisin? :D


    • Aloittajalta

      Mitä oikee tunnet mua kohtaa jos unohetaa noi murheet?

      • Emmätiiäää

        Ainakin ystävyyttä jos ei ois mitään tommosia ollu ja sit jotain semmosta samankaltasuutta ja ymmärrystä.


    • aloittajalta

      En uskalla liittyä sun seuraajaks instagramissa.

      • Eisuntarvii

        Ei oo pakko jos et uskolla :D


    • aloittajalta

      Haluaisin uskaltaa. haha :D kuitenkaa et hyväksy mua ku oot yksityine, sit oon sillee.... voi elämä nolasin itteni :(

      • Mitenniinenhyväksyis

        Etkä sä siinä nolais ittees :D


      • aloittajalta
        Mitenniinenhyväksyis kirjoitti:

        Etkä sä siinä nolais ittees :D

        no oon nolannu jo koska pyysin.


      • Etkäoonolannu
        aloittajalta kirjoitti:

        no oon nolannu jo koska pyysin.

        Et et...


    • aloittajalta

      Et sit varmaa oo se ketä kaipaan koska oon mun mielestä kertonu et meidän porukat eros ....

      • Millonkerroit

        Ja missä?


    • aloittajalta

      nyt dataan kännykällä.

      • Mävieläkin

        Koneella :D


      • aloittajalta
        Mävieläkin kirjoitti:

        Koneella :D

        aa hehe


      • Noheheheh
        aloittajalta kirjoitti:

        aa hehe

        hehehe :D


    • aloittajalta

      kerroin viestillä 2012 muistaakseni.

      • Okeijuu

        Jep.


    • aloittajalta

      mulla on ehkä maailman sulosin taustakuva

      • Mikäson

        Taustakuvana? :)


    • aloittajalta

      teet oharit

      • Missäteen

        Oharit?


      • aloittajalta
        Missäteen kirjoitti:

        Oharit?

        instagramissa.


      • Enkäteee
        aloittajalta kirjoitti:

        instagramissa.

        En tee...


      • aloittajalta
        Enkäteee kirjoitti:

        En tee...

        Senku näkis... alan suree jos niin käy


      • Enmäätee
        aloittajalta kirjoitti:

        Senku näkis... alan suree jos niin käy

        Ei sun tarvii surra. Luin aluks et alan puree :D


      • aloittajalta
        Enmäätee kirjoitti:

        Ei sun tarvii surra. Luin aluks et alan puree :D

        oliski noi :-) heh


      • Hahaniinpä
        aloittajalta kirjoitti:

        oliski noi :-) heh

        Mites täällä purra vois :D


    • aloittajalta

      äiti ja siskon poika on kuvassa <3

      • Aaokei

        Kiva :)


    • aloittajalta

      huomenta :)

      et oo vielä hyväksyny

      • Huomentaaa

        No nukuin vielä 7 aikaan :D


    • aloittajalta

      moi suvi. Sain just siivottuu ylä kerran nyt makaan peiton alla oma huoneki pitäis siivoo. ilmottele ku heräät ootko lomalla?

      • Oonnythereil

        Ja joo :)


    • aloittajalta

      Saa nähä hyväksytkö, jos et pidä tota pyydettävissä ainaki jonku aikaa etten pety :(

      • Kyllämänythyväksyn

        Et pety.


    • aloittajalta

      sain siivottuu. hope so heräät pian

      • Hyväjuttujos

        Sait siivottuu :)


    • aloittajalta

      :D tylsää. puol kolme äitille

      • Noeinytootylsää

        Täällä oon taas :D


    • aloittajalta

      Ikävä sua. Nyt istun konneella

      • Minäkinnyt

        Jepjep.


    • aloittajalta

      katotaan leffaa poikien ja jennan kans :)

      • Okeikiva

        Mitä leffaa? :D


    • aloittajalta

      ootko täällä?

      • Oonjoo

        Oon tääl :)


    • aloittajalta

      aa hei :) nukuitko tähän asti? mä heräsin puoll 6 sori nukahin eile klo 8 :D

      • Heivaaan

        Ei kun mä heräsin jo about 9 aikaan mut sit mä vaa kävin syömäs ja semmosta :) tänne tulin vasta nyt ja ei se mitää :D


      • aloittajalta
        Heivaaan kirjoitti:

        Ei kun mä heräsin jo about 9 aikaan mut sit mä vaa kävin syömäs ja semmosta :) tänne tulin vasta nyt ja ei se mitää :D

        aijaa kiva :) mäki oon syöny. kalapuikkoja ja ranuja. sit en syökkää ku lähen äitille.


      • Jepjepjep__
        aloittajalta kirjoitti:

        aijaa kiva :) mäki oon syöny. kalapuikkoja ja ranuja. sit en syökkää ku lähen äitille.

        Millon sä lähet sinne? :)


      • aloittajalta
        Jepjepjep__ kirjoitti:

        Millon sä lähet sinne? :)

        puol 3 meen äitille :)


      • Juupsjuup
        aloittajalta kirjoitti:

        puol 3 meen äitille :)

        Okei :)


    • aloittajalta

      Täällä sataa vettä. ja katon leffaa. :) toivottavasti en pety.

      • Aijaaaaa

        Täällä ei :D mitä leffaa? :) et pety.


    • aloittajalta

      kaiken teoria leffa :)tää on hyvä mut aika hassu

      • Aaokei

        Kiva :)


    • aloittajalta

      vähä väsyttää mennä äitille. rakastan sua ystävänä.

      • Uskonettäväsyttää

        Mut voimia ja :)


    • aloittajalta

      joo kiitos voimia tarvitaa et jaksaa pakata, siis eile pistettii yks sänky muovii.. vähä oli vaikeeta

      • Jepkylsäjaksat

        Nojoo uskon et se on ollu vaikeeta...


      • aloittajalta
        Jepkylsäjaksat kirjoitti:

        Nojoo uskon et se on ollu vaikeeta...

        :) ihana että oot olemassa. et oo hyväksyny :D


      • Kyllämähyväksyn
        aloittajalta kirjoitti:

        :) ihana että oot olemassa. et oo hyväksyny :D

        Samoin :)


      • aloittajalta
        Kyllämähyväksyn kirjoitti:

        Samoin :)

        Kiva :) kuuntelen the voicee...


      • Okeijoo
        aloittajalta kirjoitti:

        Kiva :) kuuntelen the voicee...

        Mitä kuuntelet yleensä? :)


      • aloittajalta
        Okeijoo kirjoitti:

        Mitä kuuntelet yleensä? :)

        Beyoncee, in flamesii, redii, regainii öö en kuuntele paljoo musiikkii :D nii ja robinii


      • Okeiokei_
        aloittajalta kirjoitti:

        Beyoncee, in flamesii, redii, regainii öö en kuuntele paljoo musiikkii :D nii ja robinii

        Mulla on vähä erilaine musiikkimaku :D


      • aloittajalta
        Okeiokei_ kirjoitti:

        Mulla on vähä erilaine musiikkimaku :D

        Millane? :D laita bändejä


      • Nosiissiis
        aloittajalta kirjoitti:

        Millane? :D laita bändejä

        Vaikee sanoo ku mä kuuntelen joka laulajalta ja bändiltä silleen yhtä biisiä ja ne kaikki on eri ja niitä on nii paljo :D


    • aloittajalta

      Nyt tulin koneelle. Mulla on vaaleet hiukset, sillo enne oli ruskeet. :D Pitäisköhä vaihtaaaaa ketjua

      • Niinmietinkanssa

        Ja joo :)


    • aloittajalta

      Pitää laittaa kumpparit jalkaa ku lähen :-D joo kyllä minä käytän kumppareita

      • Eisiinäoomitään

        Kyllä jos sataa niin voi käyttää kumppareita :)


      • aloittajalta
        Eisiinäoomitään kirjoitti:

        Kyllä jos sataa niin voi käyttää kumppareita :)

        No Hyvä. Mulla on sellaset muotikumisaappaat :D toiset jätin mökille


      • Juukiva
        aloittajalta kirjoitti:

        No Hyvä. Mulla on sellaset muotikumisaappaat :D toiset jätin mökille

        Mulla on vaa yhet :D


      • aloittajalta
        Juukiva kirjoitti:

        Mulla on vaa yhet :D

        Aijaa. :D laskin toissa päivänä että mulla on 15 farkut


      • Viiettoista
        aloittajalta kirjoitti:

        Aijaa. :D laskin toissa päivänä että mulla on 15 farkut

        Noni :D mulla ehkää... 7 suunnillee :D


    • aloittajalta
      • Ihanhyväbiisi

        On :)


      • aloittajalta
        Ihanhyväbiisi kirjoitti:

        On :)

        Onha toi iha hyvä biisi... herkkää..


      • Niionon
        aloittajalta kirjoitti:

        Onha toi iha hyvä biisi... herkkää..

        Herkkää...


    • aloittajalta

      tee uus ketju nii vastaan siihe :) sillee tunnistettavasti

      • Eikssielläooseyks

        Sun tekemä nii ei tarvii tehä uutta :D


      • lifesabitch
        Eikssielläooseyks kirjoitti:

        Sun tekemä nii ei tarvii tehä uutta :D

        Joo on, siirrytää siihe nii ei tarvii selata tätä sivuu koko ajan ylös alas :D


      • Juuokei
        lifesabitch kirjoitti:

        Joo on, siirrytää siihe nii ei tarvii selata tätä sivuu koko ajan ylös alas :D

        Sinnesiis :D


    • aloittajalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe