penikseni on nykyisin yhtä turta kuin vaikkapa kyynärpää :(
psykelääkkeet vei tunnot
fawefg
1<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Lopeta ihmeessä sellaiset tropit! Kun tiedetään ko. lääkkeet ovat ongelman ja kivun lievitystä ei hoitoa! On itsehoito aloitettava luopumalla lääkäreiden ja lääketehtaiden yhteistyöstä eli sen bisneksen ylläpidosta vaatimalla tarpeen mukaan terapiaa ja lääkkeet ovat vain jos silloinkaan pienin mahdollinen tekijä tässä asiassa! Lisää luonnonmukaisia ''lääkkeitä'' vitamiineja ja mm. kalaöljyä omega 3 jne. liikuntaa ulkona ja raitista elämäntapaa... yms.
Lääkärit toimivat siis eri lääkevalmistajien konsultteina, ja saavat asianmukaiset korvaukset tai boonukset siitä myynti etten sanoin "välityshommastaan"!
Ei ainoastaan mieliala- ja psyykenlääkkeiden kohdalla vaan liki kaikissa joilla ei ole itse sen hoidon ja toipumisen kanssa mitään tekemistä.
Lääkkeet kroonistaa ja olet lopulta aivan niistä riippuvainen, ja tehoja lisätään voimakkaammilla lääkkeillä jne.
Olet kuin zombi tahdoton ja tiedoton olento joita ylilääkittyjä näkee ajoittain ns. avohoidossa eli kaduillakin!