Voisiko joku täällä auttaa? Olen lähdössä lomareissuun pohjoiseen ja auton radio pin koodi on hukassa, kun vaihdoin autooni uuden akun. Radion malli on 6000cd ja rammarin sarjanumero on M486989. Olisin tosi kiitollinen jos joku voisi täällä auttaa koodin selvittämiseksi. Ja merkkiliikkeen 40€ veloitus koodin antamiseksi on liian suolainen hinta minulle maksettavaksi..!
Ford focus 2005 radion pin koodi hukassa!
Peergunt
6
618
Vastaukset
- kallistaSäästöä
Säästit siis kun vaihdoit akkusi itse, no kannattiko? Akkuliike olisi vaihtanut akun luultavasti samaan rahaa ja tehnyt sen oikein ja koodit ei olisi kadonneet.
Taitaa olla nyt niin että joudut valuttamaan sen 40 euroa merkkiliikkeeseen. - jokajätkä
Mitä väliä olisi koodilla, jos olisi yleisessä tiedossa?
- fjfjhjhgjhgj
Ohjeet löytyy juu tuubista ja koodi huoltokirjasta.
- olehyvä
Kokeilehan 2084
- rukkariko
Millä rahalla lähdet pohjoisen lomareissulle, jos sulla ei ole 40 euroa pistää pinkoodiin. Jää runkkaamaan vaan himaas !!
- tiukka_budjetti
Nyt ollaan asian ytimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512