eli asensin windowsin uudelleen omaan koneeseeni joka minulla on nyt ollut jonkin aikaa ja asensin windowssin päivityksiä windows updatesta ja sitten sammutin koneen ja lähdin tekemään muita asioit ja kun palasin takaisin ja käynnistin koneen tulee ilmoitus että windows 8 pitää aktivoida ja se vie minut windowsin asetuksiin ja pyytää tuote avainta ? minulla on tämän koneen tuoteavain kyllä tiedossa ja yritin sen siihen syöttää mutta se vain pyytää sitä samaa udeelleen ja uudelleen.
Sitten siinä on valintana myös ostaa uusi tuote koodi mutta enhän minä nyt uutta ala ostamaan kun vanhakin on ja sen pitäisi kelvata aivan mainiosti siihen, ikinä ennen ei ole kyllä mitään windowsin aktivointia pyytänyt tekemään, että mikähän tässä mahtaa olla ongelmana ?
Windows 8 pyytää aktivointia
64bittinen
1
<50
Vastaukset
- apöuva123456
onko tähän pulmaan saatu jo ratkaisu..minulla sama ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710