Marja Pippola

Jukkaerik_nothingtolose

Mitään muuta vihaan viittaavaa aihealuetta ei löytynyt haulla, joten oli pakko valita suhteet ja viha, vaikkei mitään suhdetta koskaan Jumalan kiitos ole ollut. Eli:
Haluan olla aikuinen käytökseltäni edes tässä määrin, että varoitan kohteliaasti että aion rampauttaa Marja Pippolan. Ehkäpä hänen sukunimensä on jo eri, mutta ihminen ja hänen kätyrinsä lienee jo tuntevansa kuka on kyseessä. Olisin liian pelle jos joutuisin vain katsomaan kun minua pilkataan mm. Seinäjoen sairaanhoitajien toimesta jo pian 12 vuotta vanhojen asioiden ja minun typerän teinipoika-lääketokkura-ihastumiseni takia. Noin sitä suhtauduttiin toista kymmentä vuotta vain kun teinipoika huumattuna välinpitämättömän lääkärin määräämissä lääkkeissä luuli olevansa ihastunut ihmiseen joka koitti olla mielinkielin vain saadakseen työhharjoittelustaan hyvän arvosanan. Eikö olisi vain voinut olla kohtuus kaikessa, Marja Pippola? Etkö olisi jo vain voinut lakata yllyttämästä narsismissasi kavereitasikin terrorisoimasta elämääni? Ei sinusta koskaan ollut vastaamaan kasvotusten minulle, kavereidesi seläntakana kyllä juoruilet potilastietoja yhä ja naurat kuin psykopaattinen narsisti kun saat tuhota elämiä. Kuten minun elämäni.

Selvä: olet nyt tuhonnut elämäni; minä olen enää viillelty, halveksitty köyhä ihminen. Mutta kai sinä noin viisaana ihmisenä ymmärrät että minä myös kostan sinulle suomalaisena miehenä? Kovin viisas et käytännön asioissa vieläkään ole kun et: A.: ymmärtänyt että jatkuva henkinen väkivalta kovettaa ihmisen kuin ihmisen näin monessa vuodessa. B.: Ei ole kovin järkevää tuhota ihmisen elämää jolla ei lopulta ole enää mitään menetettävää. Marja; onkos sinulla mies, talo, suku, lapset ym. menetettävänä? Seinäjoki ja Vimpeli aika tuttua seutua salatuille serkuilleni ja maatalo on helppo polttaa. Sinulla oli vuosia, vuosia aikaa jättää minut rauhaan, mutta sinä et tehnyt sitä joten minä isken sinun koko sukuasi kohtaan nyt sitten. Minulle kun on enää sama istunko elinkautista vankilassa tai jossain laitoksessa kun olen jo ollut törnävän mielisairaalassa.
Olisit antanut vain jo olla vaan et malttanut olla vääntämättä veistä haavassa joten minä alan vääntää läheistesi haavoissa veistä ja jätän sinut katsomaan kun rakkaasi kärsivät.
Marja, sinä valitsit näiden vuosien aikana narsistisena persoonana tämän tien. Minä kostan nyt.

12

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myösnarsistinuhri

      Anna narsistien olla. Pahuuttansa et noista täällä poista. ne nauttii siitä mistä sinä uskot muiden kärsivän, ja nuo kärsii jos joku voi hyvin. Ne on sairaita eikä ne lue näitä. Niillä on jo alistuneet miehet ja tulevat sairaat lapset... Mene pois. Pelasta itsesi.

    • Entinen_potilas12

      Törnävällä? Mielisairaalassa ainakin osastolla T-12 ne mieshoitajat otti kuvia potilaista öisin. Vittu ne on pervoja oikeasti. En minä ainakaan ole hoidellut itseäni enää vuosiin Suomessa noiden pervojen takia, on yökuvaajaa, insuliinimurhaajaa, potilastietojen levittäjää ja justiin etelä-pohjanmaan sairaanhoitopiiri on pahin. Marianne ja Äitinsä Anne sen tietää sekä Lapualle muuttanut ex- kuvaaja....

    • Yucket120203

      Jätäpäs Marianne rauhaan! Kuvailee ne kyllä ja levittelee potilastietoja, mutta älä ala nimiä mainitsemaan, ok?

    • ölölölölöö

      hmm. tiedän tuon muijan. Aika levee perseinen. heh, en näkisi vaivaa moisen maturen takia, mut jos oot noin cool jäbä niin anna sit palaa. En jäis kaipaamaan.

    • tarinoit

      kovasta kohtalosta :(
      Noilla osastoilla liikkuu hurjia juttuja. Niiden todenperäisyyttä ei kukaan tiedä, ennenkuin/ jos ja kun/ on kohdalle sattunut.

      Osastolta kotiuduttuasi ja palstan avattuasi sattuu sinne myös oudon osuvia avauksia ja kommentteja..näinkö, onko tuttua?
      Onko jutut sitten potilaan käsialaa, vaiko hoitajan, siinäpä pulma.

      Ja jos olet ollut osastolla potilaana, etkä virkaa tekevänä, niin kaikki puheesi tietenkin kyseenalaistetaan. .
      Vaikea juttu.

      Hm. On kyllä totta, että sellainen vihollinen on todella vaarallinen, jolla ei enää ole mitään menetettävää. Sitä sietää miettiä.

      En sano, en osaa sanoa muuta. Oikeus tapahtukoon, toteutukoon ja
      aloittaja, pidä itsesi ihmisenä, vaikka sinua olisi kohdeltu eläimenä.

      • toiminimi_pönkkääjä

        Hoitajilla ei ole virka vaan he ovat toimessa. Virkoja on vain harvoilla valtion virkamiehillä sekä naisilla. Toimi on eri asia.


      • jackall019

        Kunnissa/kaupungeissa on työntekijöillä toimi. Sairaalat ovat maakuntakeskeisiä poikkeuksina yksityiset. Esimerkiksi poliisit ovat valtiollisella tasolla, ei maakuntakohtaisesti. Poliisi=virkaihminen, hoitaja=toimihenkilö. Yksityinen=duunari.


    • vanhajuttumuutenki

      no öyyy. Tuo Pippelimuija on sulle joku kova case jostain vuodelta kivi ja miekka just niinku se on niillekki. Kannattaa varmaan vähä liikkua maailmalla niin näkökulma avartuu. Elämää on etelä-pohjanmaan ulkopuolellakin ja usko pois jopa Suomen ulkopuolella. Ihmisllä on oikeitakin ongelmia, nälähätää, sotia ja kellarissa on jengiä ollut vankina seksiorjina vuosien ajan monikohan kadonnut on nytkin jossain piilopirtin vankikopissa... Unohda jo aikunen mies tuollaset bimbot. Kirjan oppineita mutta henkinen sivistys tasoa Vimpelin peltomaisema.

    • dimidri

      Hain ..pikku humalassa :) lapsuusvuoteni ihastusta :)... ja päädyin tälläisille palstoille...toivottavasti olen joko eri ihmisessä tai pastat o. Väärässä! Aina koko totuus ei ole se minkä itse ajattelet!

      • dimidri

        Tarkemmin luettuani... taisin osua ..ja paremmin tietävänä voin sanoa että jokaisella on ristinsä.. miten paska mäihä kävikin että törmäsin tänne.... maailma paiskoo mutta kaikella on aikansa !


    • dimidri

      Ainoastaan tuntuu että tässä joku mielenterveydeltään vajaa jahtaa hoitajaansa...

    • dimidri

      Terveiset marjalle! Ja voimia vuodelle 2018..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe