Poikaystävä kehui ystävääni hyvännäköiseksi

voikukka2015

Olin miesystäväni kanssa viettämässä iltaa ja näimme myös ystävääni siinä samalla.

Tiedän, että ystäväni on kaunis ja paljon miesten huomiota, olen tämän huomannut itsekkin.
Kysyin mieheltäni ystäväni tavattuamme että mitä mieltä hän oli ystävästäni niin hän tokaisi, että olihan se menevän näköinen?

Miten asiaan pitäisi mielestänne suhtautua?
Ei minua haittaa, että mieheni katselee muita naisia ja kehuu esim.julkkisten ulkonäköä, mutta mielestäni on hieman mautonta kehua ystävääni minun kuulteni?
Eikö tuollaisen asian voisi jättää vaan omaan tietoonsa?

Olemme molemmat yli parikymppisiä.

9

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensi_kerralla

      Älä enää kysele miehen mielipiteitä.

    • 812

      Kysyit ja sait vastauksen. Syytä siis itseäsi?

    • voikukka2015

      Huomaa kyllä että suomi24:stä ei koskaan saa kunnon vastauksia kysymyksiin ;)

      • Ei hyvänen aika. Sinulle kävisi vain vastaukset, jotka miellyttävät sinua, vaikka varmasti useinmpien ensireaktio tuohon tekstiisi on, että "mitäs kysyit". Ainakin niin ajattelee 99% miehistä.

        Minua oikein ahdistaa nämä naisten kysymykset, joihin on lähes mahdotonta vastata oikein. Nyt iän karttuessaolen vähän oppinut varomaan sanojani, mutta jo etukäteen ahdistaa naisystäväni kysymykset hänen omasta ulkonäöstään. Hän on pikkuisen pyöreä ja huono iho, mutta ehkä paras tyyppi, jonka olen ikinä tavannut.

        Jos siis seuraavalla kerralla haluat kuulla jotain naisen luonteesta, kysy hänen luonteesta.


    • voikukka2015

      Huomaa kyllä, ettei suomi24:sta saa koskaan kunnon vastauksia ;-)

    • 1208

      Niin... Itse tarkoitit varmaan ystäväsi henkistäpuolta tai ensimmäistä vaikutelmaa miesystävältäsi. Mutta miesystäväsi antoi sen ensimmäisen kommentin mistä hän sai vaikutelman.

      Eihän miesystäväsi kehunut ystävääsi. Hänhän vastasi vain kysymykseesi. Eikä siinä ole mitään väärää. Näin se vain miesten kanssa menee.

      Jos hiukankin tutkiskelet itseäsi niin naiset vastaavat kysymykseen poikkeuksetta kysymyksellä. Miehet antavat kysymykseen vastauksen. Siinä on suurin sukupuolten välinen ero. Joka aika usein harmittaa naisia.

      Oliko nyt tarpeeksi asiallinen vastaus?

    • pfosdipfsoi

      Kysyitkö nimenomaan ystävän ulkonäöstä ja oliko miehellä edes mahdollisuutta muuta kommentoida( jos ei henkilöä tunne)? Itse olisin ollut ehkä vaivautunut jos hän olisi tälle ystävällesi sanonut hänen olevan hyvännäköinen, mutta sinulle, joka sitä vielä erikseen kysyit? Ainakin mies on rehellinen...anna olla , unohda koko juttu. Tuollaisia tilanteita tulee parisuhteessa satoja ellei tuhansia ja jos niistä meinaa vetää herneet nenään niin heikoilla ollaaan.

    • Eukko123456

      Sinä kysyit siksi, että olet epävarma omasta ulkonäöstäsi vs. ystäväsi ja nyt olet pettynyt, kun miehesi mielestä hän on menevän näköinen. Se ei silti tarkoita, että sinä olisit vähemmän viehättävä. Älä turhaa mieti tuollaisia, keskity nauttimaan suhteestasi täysillä. Aina löytyy sinua kauniimpia/rumempia naisia, mutta miehesi on valinnut juuri sinut ja rakastaa sinua.

      • MiehetTiedetään

        Luultavasti mies olisi valinnut ystävän, jos olisi tavannut hänet aiemmin.

        Miehet on niin mulkkuja. Seuraavaksi mies jo runkkaa tuolle ystävälle mielikuvissaan. Mulkku on siis värähtänyt kunnolla, kun vastaus oli tuollainen.

        Mikäs siinä jos ajattelee, että onpa tuo hyvännäköinen. Piste. Mutta miehet on niin syvältä, että osa haluaa viedä ajatusta pidemmälle ja ajattelevat seksiä kohteen kanssa. Sitä miltä vartalo näyttää alasti jne. Kunnolliset miehet ovat harvassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe