oli täyttä sikailua, heikko-älyiset vihervasurit ja hurrit mölysivät kuin apinat, kun Turkkila yritti puhua asiaa. Jopa Ali Jahangiri tuli karjumaan näille fanaattisille idiooteille, että turpa kiinni, vaan ei auttanut.
Jälleen kerran siis nähtiin ketkä ovat niitä kusipäitä, eli vihervasurit(hurrit seassa). Turkkila onkin saanut nyt sympatiapisteet ihmisiltä, siis näiltä normaaleilta - rohkea kaveri.
ELI TE NOLLAPÄÄT MUNASITTE ITSENNE TÄYSIN, jopa ylessä se nyt tajutaan.
Tynkkynen kertoo myös mitä hänelle luvattiin, ja petettiin.
http://sebastiantynkkynen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199154-“immonen-on-rikos”-kuplatapahtuma-kiihotti-vastakkainasettelun-ylimmilleen
Eilinen Kansalaistorin tapahtuma
8
<50
Vastaukset
- xxxxxxqqqqqqq
Eipä näyttänyt sikailulta ollenkaan, aivan muulta kun tv:stä katsoin, siellä sivistyneet ihmiset nauttivat toistensa seurasta. Kirjoituksesi paljastaa ollennaisen sinusta. Sait nenillesi ja nyt sinua ottaa päähään, kjäh, kjäh :):):)
- hirtä.itses
Katsoppa vasuri-hurri vähän niitä pätkiä mitä lavan lähistöllä tapahtui, vähälahjaiset olivat tosiaan kuin apinalauma. Joko unohtui kuinka Ali Jahangiri yritti saada jotain järjestystä aikaan, kun Turkkila puhui.
Mutta tuollaisia sikoja te olette.
- HuomasinVain
Tämä minulle entuudestaan tuntematon Turkkila änkytti haastattelussa.
- dgdgdgdgd
Kova kaveri että rohkeni mennä puhumaan, tai yrittämään. Sillä eihän siitä mitään tullut, kun nollapäät möykkäsivät.
- 010
RKP:läiset ovat röyhkeyden huippu, jos heitä oli mukana osoittamassa mieltään, koska RKP ei tunnusta edes saamen kieltä, vaan väittää, että Suomessa puhutaan kahta kieltä.
RKP vaatii kaksikulttuurisuutta eli vastustaa monikulttuurisuutta.
RKP vastustaa suomenkielisten valinnanvapautta ja vaatii muka samaan aikaan suvaitsevaisuutta.
RKP vastustaa rasismia, vaikka on itse kielirasisti.
Voiko enää valheellisempaa puoletta olla!- djdjdjjdd
RKP on Suomen viides kolonna.
- Narkkihomopersu
Matias on melkein yhtä komea kuin Timbe Soini.
- skevola
Yle ei näyttänyt yleisöä lavaltapäin lainkaan. Oli ilmeisesti kiekkovierastyyppinen kooste Dan Koivulaakson johdolla. Yleisömäärän arvioinnissa odottaisin poliisin arviota. Aikoinaan vappumarssien aikaan järjestäjät ilmoittivat yleensä kolminkertaisen määrän korostaakseen tilaisuuden merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321