Joo eli siis alotin alvalla ja nyt haluisin tietää onko teistä alva hyvä vai onko parempia talleja omia mielipiteitä on ja saa olla mutta tää oli vaa tämmöne jännä kyssäri
Onko teistä alvantalli hyvä kertokaa!!??
2
209
Vastaukset
- EmppuOnIhaninForever
Itse harrastan alvalla ja alva on mielestäni paras talli forever ja onhan muita hyviä tallejä esim mettis (metsäkylä) nuo ovat parhaimmat tallit :] minun mielestä:) ponikumpu on hirveä paikka:( tässä pari kysymystä sinulle ja kaikille muillekkin jotka harrastaa alvalla tai mettiksessä.
1.lempi ponisi
2.kenellä menit ekaksi
3.keneltä tipuit ekaksi.
4.kenellä menit ekaksi ilman satulaa.
5.kenestä et niin hirveästi välitä.
6.oletko harrastanut muilla talleilla jos oot niin missä.
minun mielestä...
1.Emppu,Anne,Eemeli ja Ada.
2.Empul.
3.Empult:).
4.en vielä kelläkään mutta meen ens tumnil ehk ja piti kyl kysyy satult ens tunniks ku menin empul- Zorrolove
1. Zorro
2. Zorrolla
3. Zorrolta
4. Zorrolla
5. Zorrosta
6. Ponikummussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919