Joo eli siis alotin alvalla ja nyt haluisin tietää onko teistä alva hyvä vai onko parempia talleja omia mielipiteitä on ja saa olla mutta tää oli vaa tämmöne jännä kyssäri
Onko teistä alvantalli hyvä kertokaa!!??
2
213
Vastaukset
- EmppuOnIhaninForever
Itse harrastan alvalla ja alva on mielestäni paras talli forever ja onhan muita hyviä tallejä esim mettis (metsäkylä) nuo ovat parhaimmat tallit :] minun mielestä:) ponikumpu on hirveä paikka:( tässä pari kysymystä sinulle ja kaikille muillekkin jotka harrastaa alvalla tai mettiksessä.
1.lempi ponisi
2.kenellä menit ekaksi
3.keneltä tipuit ekaksi.
4.kenellä menit ekaksi ilman satulaa.
5.kenestä et niin hirveästi välitä.
6.oletko harrastanut muilla talleilla jos oot niin missä.
minun mielestä...
1.Emppu,Anne,Eemeli ja Ada.
2.Empul.
3.Empult:).
4.en vielä kelläkään mutta meen ens tumnil ehk ja piti kyl kysyy satult ens tunniks ku menin empul- Zorrolove
1. Zorro
2. Zorrolla
3. Zorrolta
4. Zorrolla
5. Zorrosta
6. Ponikummussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634591KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643522Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642893- 1492841
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241923
- 241801
- 301656
- 1741630
- 421342