Joo eli siis alotin alvalla ja nyt haluisin tietää onko teistä alva hyvä vai onko parempia talleja omia mielipiteitä on ja saa olla mutta tää oli vaa tämmöne jännä kyssäri
Onko teistä alvantalli hyvä kertokaa!!??
2
192
Vastaukset
- EmppuOnIhaninForever
Itse harrastan alvalla ja alva on mielestäni paras talli forever ja onhan muita hyviä tallejä esim mettis (metsäkylä) nuo ovat parhaimmat tallit :] minun mielestä:) ponikumpu on hirveä paikka:( tässä pari kysymystä sinulle ja kaikille muillekkin jotka harrastaa alvalla tai mettiksessä.
1.lempi ponisi
2.kenellä menit ekaksi
3.keneltä tipuit ekaksi.
4.kenellä menit ekaksi ilman satulaa.
5.kenestä et niin hirveästi välitä.
6.oletko harrastanut muilla talleilla jos oot niin missä.
minun mielestä...
1.Emppu,Anne,Eemeli ja Ada.
2.Empul.
3.Empult:).
4.en vielä kelläkään mutta meen ens tumnil ehk ja piti kyl kysyy satult ens tunniks ku menin empul- Zorrolove
1. Zorro
2. Zorrolla
3. Zorrolta
4. Zorrolla
5. Zorrosta
6. Ponikummussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826