Miksi tallinnassa ei ole mamuja!

Ksksksksk

Tuohon kiinnitin huomiota. Siellä ei ilmeisesti saa rahaa ilmasiks ninku suomessa? Ilmasto ja olothan siellä on ihan hyvät. Ja se on lähempänä heidän kotiaan. Onko siis syynä se että suomessa saaa rahaa mutta virossa ei? Ja toedän että on myös niitä mamuja jotka tekee töitä niitä tämä ei koske.

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhohljl

Hyysäyskulttuuri on täysin vierasta entisille Baltian maille. Niissä ei kuule elintasopakolaiset hillu steissillä.

• VIRONMALLIIN

OPESKELUPAA EI SAA JOLLEI OLE ASUNTOA JA TYÖPAIKKAA
        KERJÄÄMINEN ON KIELLETTY

• Viron kieli on niin käsittämätöntä mongerrusta, että eihän sinne kukaan mamu mene vapaaehtoisesti.

• tympääntynyt

balttimaat on kieltäytynyt ottamasta mamuja koko eu jäsenyytensä ajan kuten myös puola ja tsekit sun muut nettosaajat. katsos niille se on bisines kun kuskaa ählämit pohjolaan. puhumattakaan venäläisistä. siellä via baltican varrella osataan tehdä rahaa. toisin kuin täällä lakeuksilla. edes vakuuksilla. :D ja viellä lähettää pöltsamaan moskanheiluttajan tänne tai ruotsiin ja myy raudanlujana rakennusmees. heheheeee. halpa.

• akzöözjew

Viro sai nauttia täysillä monikulttuurisuudesta jouduttuaan osaksi Neuvostotasavaltojen liittoa. Stalinin käskystä melkein koko itä-Viro asutettiin venäläisillä ilman että virolaisilta kysyttiin mitään (Viron väestöstä on edelleen 25% venäläisiä; Narva on käytännössä täysin venäläinen kaupunki).

Neuvostoliiton aikaisesta väestönsiirtopolitiikasta pitkälti johtuu tämä nykyinen Ukrainan kriisikin.

Kenties lähihistoria osaksi selittää Viron nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa.

• tzbzzbhezbbt

no. jos teillä oli siitä jo silloin kokemusta niin miksi ette sitten majoittanut siad barren neukkula somppuja vaan kärräsitte ne tänne georg otsilla ja jättänyt liittymättä eu hun?. he he . ja suomi ei sodan päättyessä majoittanut kun 300000 karjalaista. siis muualle paitsi hurrirannikolle jotka kieltäytyi ottamasta evakkoja. tai inkeriläiset sekaryssät koiviston kaudella. kyllä nykyeestin lähihistoria selittää sen että sen pieni kansa lähtee aina aikana ankeena kohti pohjoista ja porolandiaa tai ruotsiin siirtotyöläiseksi. ja hinkus eu jäseneksi heheheeehe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe