Kaikki nukkuivat yön yli, minä nukuin edellisyönä 6h ja sitten heräsin, sitten nukahdin uudelleen päivällä ja heräsin klo; 21.00 illalla.
-Kuinka voi ihminen nukkua 21h putkeen. Olin siis hereillä ehkä max. 15min tuon välillä...
Kaikki siis ovat nukkuneet nyt yön yli keitä perheeseeni kuuluu ja minä olen ollut hereillä. Alkaa pikkuhiljaa masentamaan ja ahdistamaan.
Mitä voin tehdä tälle asialle, kun mikään ei riitä ja aina väsyttää vitusti?
Unirytmi perseinä.
Wickedddd
5
88
Vastaukset
- Wickedddd
Joo ja ahdistus senku kasvaa.
- Wickedddd
Ja seki on aika paha ku ei o ketään kenelle vois puhua just nyt ja en muutenkaan jaksais valittaa ihmisille oloistani.
- tyttö14v
Onks sul kik? Voisit mulle valittaa oloistas. En sit tiiä kuinka hyvin osaan auttaa, mut yrittää ainaki voin. Ku oot nukkunu yön nii aamul tai päiväl herää, nouse ylös, mee tekee jotain äläkä mee takas nukkuu.
- nuoriolitohtorikin
Sanat on kokemukset
- tyttö14.v
Jos joku haluu puhuu nii voi laittaa tähä oman kikkinsä tai sit ettii mun kikin. En oo varma mut mun kik on ehk "Tyttö..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750