Meillä on aamuisin kolmosen aamu-tv herättämässä ajastimella ja nyt parin viikon aikana on pitänyt muutamaan otteeseen säätää volyymia pienemmälle vakioasetuksesta. Tänäänkin aamulla tv aukesi kesken jonkun pelimainoksen ja vaikka olen jo 2 kertaa säätänyt volyymia pienemmälle piti tikkana ponkaista taas sängystä laittamaan ääntä pienemmälle. Onko niin että mitä lähemmäs joulua tullaan sitä kovempaa kolmonen tuuttaa lahjamainoksia vai onko mun kuulo vaan yhtäkkiä parantunut??
Onko MTV3 lisännyt äänenvoimakkuutta?
3
502
Vastaukset
En tiedä onko mtv3 nostanut äänenvoimakkuuttaan. Voi olla, toisaalta mainokset tuuttaavat aina todella kovalla musiikkia.
Toisaalta on ollut jo pitemmän aikaan havaintoja että mtv3 pitää ääntään voimakkaammalla kuin muut kanavat. Kuten YLE.
Usein kun harrastaa kanavasurffailua siirryttäessä YLE TV2:lta tai TV1:ltä MTV3:selle joutuu pienentämään äänenvoimakkuutta ja toisaalta jos siirtyy MTV3:lta muille kanaville ääntä pitää lisätä.- -Niko-
...en tiedä, onko nostanut yleisesti äänentasoa, mutta mainokset ovat yleensä huomattavasti kovemmalla kuin itse ohjelma.
Eli saattaa olla ettäherätyksenne on ollut juuri sopivasti jonun mainoksen kohdalla kun aikaisemmin se on osunut ohjelman kohdalle.
MTV3 tietty itse kiistää tämän... on jo vuosia sitten kyselty samaa, mutta näin ei "kuulemma" ole!
-Niko- - kolomonen
vittumainen homma,, jatkuvasti saa hypätä sitä voluumia pienentään ainakun tulee mainoksia tai ohjelma loppuu,,,on paljon korvasairaita jotka ei kovaa ääntä siedä, joku joutilas pitäisi panna tutkimaan katsojien mieltymykset et mikä oisi sopiva ja siitä vetää jotain keskaria desibeliheinää,piru kun eivät ymmärrä , panin s-postia 3,seen vitut ne mitään välitä ,mainos kun maksaa niin sehän se määrää,neT mainosmiehet,BARRIKAADEILLE NOUSEN JOS EIVÄT ALA TAJUUN 3 :LLA TELEV.LUPA PITÄIS JAKAA KOLMEEN OSAAN SIINÄ KATSOJAT SAIS VALITA MINKÄ VERRAN HALUU MAKSAA MISTÄKIN KANAVASTA ,NO KATSOMINEN MAKSUN MUKAAN ,TIETTY.NYKYDIGITAALI -AIKAKAUTENA SEO HELPPO JÄEJESTÄÄ, MUU EI AUTA, SAATANA MUN OLOHUONEESEEN EI TERRORIÄÄNTÄ SOITETA ,JA MINÄ VIELÄ MAKSAN SIITÄ,TAI MITENSE MENEE TOI 3 LUPAMAKSUN KANSSA .VIISAAT?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607224- 1243951
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263230- 212748
- 272413
- 232212
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251940
- 471900
- 321868