Sain uuden V40 Ocean Race version pari kuukautta sitten. Nyt ilmaantu käynnistys ongelma, ei meinaa lähteä käyntiin kylmänä millään. Kerran joutu jo käyttämään apuvirtaa että sai käyntiin. Huollossa päivitettiin softat, mutta ei auttanut......
Onko kellään ollut vastaavia ongelmia, vai sattuiko ainoa viallinen minulle ?
V40 ongelma
10
351
Vastaukset
- täytyyostaa
Voi kun minäkin saisin joskus uuden auton.
- mistä_niitä_saa
Minä joudun aina ostamaan. Provo voisi sentään kertoa, onko bensa vai diesel, jos edes tiedät, mitä eroa niillä on. Ocean Racessa on usein pilssipumppu liian tehoton, turkki kastuu kovassa menossa.
- alkup
Auton saa kun latoo tarpeeksi taaloja tiskiin = ostotapahtuma. ja auto on diisseli. ei sillä tosin taida olla merkitystä kun starttaa ei mitään tapahdu
- AndreCitroen
Ei sille sitte takuuta antaneet?
Tältä palstalta ei apua heru usko se.
Eikä sulla sitä volvokaan voi olla, kyllä luulet muita tyhmiksi. - säOotNiinTurha
Mikä ajaa ihmisen kysymää neuvoja Suolesta kun kyseessä on takuunalainen auto joka taatusti hoidetaan kuntoon?
Jos merkkiliike ei heti löytänyt vikaa, niin meinaatko kristallipallon kertovan etänä mikä sinun kultaasi vaivaa? - TakuuTakuuTakuu
Jos oli uusi ostettaessa sillä mahdollisesti on vielä takuuaikaa jäljellä?!
Henkilökohtainen Volvo-mekaanikkosi varmaankin voisi osata tehdä asialle jotakin, vai meinaatko pitkäänkin asiaa ihmetellä? - vngvnvvnv
Jos Volvosi olisi Södertäljessä suomalaisten työntekijöiden kokoonpanema 244 DL, niin varmana lähtisi käyntiin vielä tänäkin päivänä.
Uusi volvosi onkin rannikkokiinalainen Huawein provinssissa koottu halpatyövoimaa ja kaikkein halvimpia osia sisältävä auton jäljitelmä.- koulutAlkaaOnneksi
poika, olet nolo ja äitisikin häpeää sinua.
- epäilijä-
meinaatko, etteivät osaa huollossa korjata, eivätkä enää edes yritä.
varmaan antoivat ohjeeksi, että kysy vaikka suomi24:stä. - vulvomies
joo,volvosi on ihan sökö!Ei kannata korjauttaa.osta oikea auto.
Ps.Myy volvo v40;nen mulle,,maksan heti tonnin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639