palstan sveko-hurrien, pakonomainen tarve nähdä kaikki RKP vastaiset kirjoitukset, persujen tekosina. Eli nämä hurrit kuvittelevat, että heitä vastustaa vain persut. Ilmeisesti he eivät halua nähdä totuutta, että varsinkin RKP:n vastaisuus on todella suurta suomessa.
Sitä paitsi tällä saitilla on ollut hurri(rkp)vastaisia juttuja, jo paljon ennen kuin persuista tiedettiin mitään. Joten muuttakaa vaan ruotsiin hurrit.
On pidemmän aikaa huvittanut tämä
12
<50
Vastaukset
- persiiiii
En tiedä persuista, mutta nämä Immosta vastaan järkätyt mielenosoitukset on kyllä paljastaneet neffestä sen, minkä me jo kaikki tiesimme, hän on rasisti. Jos et usko, niin nyt on oiva tilaisuus todeta asia itse lukemalla viime aikojen aloituksia ja vastauksia. Neffe on kirjoitellut myös persupalstalle, joten siitä minä ainakin päättelen, että osa neffeistä on persuja.
- ihan.selvä
Ja yhtälailla osa kannattaa muita puolueita kuin persuja, jotka kirjoittelee tänne RKP vastaisia juttuja.
Väittääkö hurri, että hurreissa ei ole rasisteja...heheheeee. Heitähän meinaan riittää. Ja meinaatko että itse et ole millään tavalla rasisti, haluatko paljon somppuja viereesi asuun? - entäs_sinä
ihan.selvä kirjoitti:
Ja yhtälailla osa kannattaa muita puolueita kuin persuja, jotka kirjoittelee tänne RKP vastaisia juttuja.
Väittääkö hurri, että hurreissa ei ole rasisteja...heheheeee. Heitähän meinaan riittää. Ja meinaatko että itse et ole millään tavalla rasisti, haluatko paljon somppuja viereesi asuun?Siis mitä muita puolueita? Minkä puolueen kannattaja itse olet?
- nixonnnn
ihan.selvä kirjoitti:
Väittääkö hurri, että hurreissa ei ole rasisteja...heheheeee. Heitähän meinaan riittää. Ja meinaatko että itse et ole millään tavalla rasisti, haluatko paljon somppuja viereesi asuun?Kaikki persut eivät ole rasisteja, mutta kaikki rasistit ovat persuja.
- ihan.selvä
entäs_sinä kirjoitti:
Siis mitä muita puolueita? Minkä puolueen kannattaja itse olet?
Oikeistopuolueen.
- että.huvittaa
nixonnnn kirjoitti:
Kaikki persut eivät ole rasisteja, mutta kaikki rasistit ovat persuja.
Sanoo hurri kun RKP:n oppi-isä oli suomalaisia vihaava rasisti.
- skjfksjdf
että.huvittaa kirjoitti:
Sanoo hurri kun RKP:n oppi-isä oli suomalaisia vihaava rasisti.
Kysy keneltä tahansa kaduntallaajalta, mitä puoluetta rasisti todennäköisimmin kannattaa. Vastaus on kaikilla sama: persuja. Kukaan ei vastaa RKP:tä. Tässä sulle vähän miettimistä.
- vitun.hurri
skjfksjdf kirjoitti:
Kysy keneltä tahansa kaduntallaajalta, mitä puoluetta rasisti todennäköisimmin kannattaa. Vastaus on kaikilla sama: persuja. Kukaan ei vastaa RKP:tä. Tässä sulle vähän miettimistä.
Hohohohh jopa oli typerä kommentti hurrilta, monet suomalaiset pitävät RKP:tä rasistisena suomalaisiin halveksivasti suhtautuvana puolueena.
- kyllä.piisaa
Minä kyllä tiedän sekä kokkareita,kepuja ja demareitakin, joita jotkut varmasti sanoisivat rasisteiksi mielipiteidensä vuoksi.
Mutta mikä on sitten rasistisuutta, se on eri juttu. - aikamonestion
Toisaalta, niim moni kannattaa persuja, että väistämättä moni kirjoitus on persun näppäimistöltä. Se on vähän sama juttu kun moni ajaa Lidliin Skodalla.
- eisekehtaa_
Hupaisaa on, että yksinkään nefe ei voi edes kertoa suoraan, minkä puolueen kannattaja on, ts. ei kehtaa myöntää olevansa persu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770