On pidemmän aikaa huvittanut tämä

hurri.on.juntti

palstan sveko-hurrien, pakonomainen tarve nähdä kaikki RKP vastaiset kirjoitukset, persujen tekosina. Eli nämä hurrit kuvittelevat, että heitä vastustaa vain persut. Ilmeisesti he eivät halua nähdä totuutta, että varsinkin RKP:n vastaisuus on todella suurta suomessa.

Sitä paitsi tällä saitilla on ollut hurri(rkp)vastaisia juttuja, jo paljon ennen kuin persuista tiedettiin mitään. Joten muuttakaa vaan ruotsiin hurrit.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persiiiii

En tiedä persuista, mutta nämä Immosta vastaan järkätyt mielenosoitukset on kyllä paljastaneet neffestä sen, minkä me jo kaikki tiesimme, hän on rasisti. Jos et usko, niin nyt on oiva tilaisuus todeta asia itse lukemalla viime aikojen aloituksia ja vastauksia. Neffe on kirjoitellut myös persupalstalle, joten siitä minä ainakin päättelen, että osa neffeistä on persuja.

• ihan.selvä

Ja yhtälailla osa kannattaa muita puolueita kuin persuja, jotka kirjoittelee tänne RKP vastaisia juttuja.

Väittääkö hurri, että hurreissa ei ole rasisteja...heheheeee. Heitähän meinaan riittää. Ja meinaatko että itse et ole millään tavalla rasisti, haluatko paljon somppuja viereesi asuun?

• entäs_sinä
        ihan.selvä kirjoitti:

Ja yhtälailla osa kannattaa muita puolueita kuin persuja, jotka kirjoittelee tänne RKP vastaisia juttuja.

Väittääkö hurri, että hurreissa ei ole rasisteja...heheheeee. Heitähän meinaan riittää. Ja meinaatko että itse et ole millään tavalla rasisti, haluatko paljon somppuja viereesi asuun?

Siis mitä muita puolueita? Minkä puolueen kannattaja itse olet?

• nixonnnn
        ihan.selvä kirjoitti:

Kaikki persut eivät ole rasisteja, mutta kaikki rasistit ovat persuja.

• ihan.selvä
        entäs_sinä kirjoitti:

Siis mitä muita puolueita? Minkä puolueen kannattaja itse olet?

Oikeistopuolueen.

• että.huvittaa
        nixonnnn kirjoitti:

Kaikki persut eivät ole rasisteja, mutta kaikki rasistit ovat persuja.

Sanoo hurri kun RKP:n oppi-isä oli suomalaisia vihaava rasisti.

• skjfksjdf
        että.huvittaa kirjoitti:

Sanoo hurri kun RKP:n oppi-isä oli suomalaisia vihaava rasisti.

Kysy keneltä tahansa kaduntallaajalta, mitä puoluetta rasisti todennäköisimmin kannattaa. Vastaus on kaikilla sama: persuja. Kukaan ei vastaa RKP:tä. Tässä sulle vähän miettimistä.

• vitun.hurri
        skjfksjdf kirjoitti:

Kysy keneltä tahansa kaduntallaajalta, mitä puoluetta rasisti todennäköisimmin kannattaa. Vastaus on kaikilla sama: persuja. Kukaan ei vastaa RKP:tä. Tässä sulle vähän miettimistä.

Hohohohh jopa oli typerä kommentti hurrilta, monet suomalaiset pitävät RKP:tä rasistisena suomalaisiin halveksivasti suhtautuvana puolueena.

• kyllä.piisaa

Minä kyllä tiedän sekä kokkareita,kepuja ja demareitakin, joita jotkut varmasti sanoisivat rasisteiksi mielipiteidensä vuoksi.

Mutta mikä on sitten rasistisuutta, se on eri juttu.

• aikamonestion

Toisaalta, niim moni kannattaa persuja, että väistämättä moni kirjoitus on persun näppäimistöltä. Se on vähän sama juttu kun moni ajaa Lidliin Skodalla.

• eisekehtaa_

Hupaisaa on, että yksinkään nefe ei voi edes kertoa suoraan, minkä puolueen kannattaja on, ts. ei kehtaa myöntää olevansa persu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe