Kuulkaas hintakaaren haukkujat.
1. Ensiksikin kyseisestä kaupasta myydään mieletön määrä kamaa. Siihen määrään mahtuu vahinkoja. Minulle on aina korjattu ja vaihdettu nurkumatta paskaksi menneet tai rikkinäisiksi osoittautuneet vempeleet.
2. Ilman asiallista tietoa alasta ei kyseinen kioski olisi edes turvonnut noin suureksi joten niiltäkin osin haukkuminen on turhaa.
3. Ja on se piru jos joku menestyy niin kuin hintakaarelle on päässyt käymään...Kyllä se pistää kateeksi ja laittaa haukkumaan sitä ja tätä.... heh se siitä ..Että jos ostatte niitä kalliita vempeleitä niin hoitakaa joku ammattilainen asentamaan. Mersuki voi mennä paskaksi jos ei vie ammattimiehelle huoltoon. Niin se on...
Hintakaari
Pentti-Orvokki
2
216
Vastaukset
- Tietäjä111
Juuri näin !
- älämenehelppoon
ENRON oli myös iso firma...
Eli ei se koko kerro mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929