Martonvaaran törkypiha

JaakkoTurunenJr

Kenenkä ok-talon pihamaa on kuin kaatopaikka, aivan siinä "keskustan" kohdalla, vasemmalla mennään kohti kolinporttia ??? Olen ajellut työreissuilla eri vuodenaikoina ohi useaan otteeseen ja on ihmetyttänyt meininki. Muuten niin eläväisen ja siistin kylän keskuksessa.

10

1540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hameenhelmat

taitaa olla noita ns.kirjastoväkeä eli heimon jäseniä

• Kolinukko

Oisko ovaskaisen Toni niillä kohilla. ?

• Ex-martonvaaralainen

Mitä helvettiä? Onko Martonvaarassa keskusta? Missäpä kohtaa tuo lienee.

• exä1

vieläkö.

• haivelihui

taisi mannet lähtee paremmille paikoille kun tuli kylymä.vai oliko siinä vesivahinko?

• Näitähänriittää

Onhan Martonvaarassa sekin (vanha?) korjaamo ihan tolkuton kaatopaikka, jos ei sitten nykyisin ole jo siivottu auton raadoista ja muusta roinasta.

Sieravaarassakin on melkoinen kokoelma kaikenlaista. Samoin Kolilta Lomakolille ajaessa vasemalla myös silmille hyppäävä sekamelska. Onhan näitä!

Tunnen aina myötähäpeää näiden kohteiden vuoksi ja yritän katsella muualle. Ilmeisesti asukkaat ovat niin tottuneet niihin näkymiin, etteivät itse edes huomaa mitään poikkeavaa.

• Tarkastetaanpaomatpihat

Mitenkäs se oman pihan näkymä? Onko teillä, hyvät lukijat tapana omaa pihaa käydä katsastamassa niin kuin vieras ihminen sen näkisi?

• Anonyymi

Martonvaarassa vain yks ruma piha ei pidä yleistää.

• Anonyymi

Aina joutuu hiljentelemään tuon korjaamon kohdalla, jotta kerkeäisi tuon metsänreunan aarteita ihailemaan. Tälläisissä paikoissa silmä lepää.

• Anonyymi

Team Ahma ei enää asu Martonvaara-cityssä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6238
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4406
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2918
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1476
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1457
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1271
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1171
    Aihe