windows 10 ei kuulu

odottelen

Miksei windows 10 ole tullut vieläkään minulle mitään ilmoitusta, vaikka olen sen tilannut?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • win10guru

      Win10 on joissakin koneissa mahdollisia yhteensopivuusongelmia joten joudut odottamaan että he "räätälöivät" sinulle sopivan version. Hyvin suurella todennäköisyydellä koneessasi toimii win10 aivan hyvin joten voit myös asentaa sen täältä: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
      Valitset Pro:n tai Home:n sen mukaan mikä nykyinen käyttöjärjestelmäsi on.

    • päivitysaallot

      MS ei edes korjaile mitään, mutta päivittää koneita hitaasti ja ainoastaan vähän kerrallaan.

      http://www.neowin.net/news/psa-if-the-windows-10-upgrade-still-isnt-available-for-your-pc-dont-panic

      "Microsoft has made it clear that it won't simply open the floodgates, allowing everyone to upgrade at the same time. Instead, as the company has said, Windows 10 will be rolled out 'in waves', so some users will see the upgrade notification before others."

      Voi joko odotella epämääräisen kauan, ja asennus alkaa ehkä muutaman tunnin, tai muutaman päivän päästä.
      Tai lataa ISO-imagen ja päivittää saman tien.

    • tällastaoliskyseessä

      Mites tällanen tilanne, kun koneessa ollut ostettaessa win7 ja se on sitten päivitetty kasin tultua win8.1 Pro:hon, pistin sitten sen cmd:llä päivittämään Windows Update kautta kymppiin ja versioksi tuli Windows 10 Home.
      Uskaltaako tuota DVD levyllä asentaa Windows 10 Pro, niin että tuoteavain aktivoituu vai vaatiiko se uutta tuoteavainta?

      • win10guru

        Se vaatii uuden tuoteavaimen. Joudut asentamaan win8.1 Pro:n uudestaan koneellesti ja sen jälkeen lataa https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 Win10 Pro itsellesi samalla arkkitehtuurilla kuin nykyinenkin käyttis. Päivitä tolla ohjelmalla suoraan eikä boottaamalla tikun tai DVD:een kautta. Nimittäin Win8 Pro oikeuttaa win10 Pro:hon mutta teit väärin siinä että latasit sen windows updaten kautta ja komento jota käytit on tarkoitettu vain win10 home versiolle.


      • tällastaoliskyseessä

        Kiitos gurulle!


      • Ettänäinmulla
        win10guru kirjoitti:

        Se vaatii uuden tuoteavaimen. Joudut asentamaan win8.1 Pro:n uudestaan koneellesti ja sen jälkeen lataa https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 Win10 Pro itsellesi samalla arkkitehtuurilla kuin nykyinenkin käyttis. Päivitä tolla ohjelmalla suoraan eikä boottaamalla tikun tai DVD:een kautta. Nimittäin Win8 Pro oikeuttaa win10 Pro:hon mutta teit väärin siinä että latasit sen windows updaten kautta ja komento jota käytit on tarkoitettu vain win10 home versiolle.

        Ei se nyt ihan noinkaan mene. Itsekin päivitin win 7:an windows updaten kautta ja asensi, ainakin minulle win10 pro:oon.


      • Ettänäinmulla

        Eikös "Gurulla" ole tähän mitään selitystä? Itseäkin kiinnostaisi tietää, miksi jollain onnaa ja jollain ei. Siis, jos tietoa on, eikä mututuntumaa. Sitä on kavereillakin.


      • tällastaoliskssä

        Jos sulla oli seiskan pro, mulle se ensin sano että aktivointi ok, mut koht tuli perään, että heille selvisi, että win8pro onkin päivitysversio ja se oli siinä. Asensin tehdasasennuksella alkuperäisen win7 premium ja taitaa saada toistaiseksi olla. Tuo kauppahomma mutkistaa väkisin kulkua, vaikka starttaiskin nopeammin se kymppi. Kyllä tää seiskakin nyt pyörii hyvin, ja on yksinkertaisen helppo käynti.


    • hdtusr6

      Mullakin kone on jo kolme päivää yrittänyt kymppiä itsekseen asentaa- ei vielä ole onnistunut. vaan eipä tässä ole kiirettä.

      • jaado

        Jos Updatessa näkyy että se on yrittänyt ladata WIN 10 ja se on epäonnistunut klikkaa ilmoitusta ja näet miksei onnistunut eli virhekoodin. Etsimällä virhekoodin mukaiset ohjeet netistä saat homman onnistumaan. Jouduin kahden koneeni kanssa tekemään niin ennen kuin sain 10 ladattua ja asennettua. Tämäkään ei kaikilla mene ihan niin kuin Strömsössä.


    • ei-onnistu

      Päivityshistoriassa lukee jatkuvasti, että päivitys epäonnistui. Aikookohan se asentua koskaan onnistuneesti vai täytyykö se itse ladata?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe