Garcinia cambogia kokemuksia?

laihduttaja4ever

..tai vihreästä kahvista??
Paljon näitä mainostetaan. Etenkin muualla Euroopassa, mutta onko niistä oikeasti hyötyä? En tietenkään oleta, että ne yksistään ihmeitä tekisi, mutta tehostaako ne laihdutusprosessia todella?

25

7933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwonderwwoman

      Garcinia Cambogia kapselit toimi mulla... MUTTA kuten sanoit, ei tee ihmeitä yksin. Aika pian huomasin kuitenkin aineenvaihdunnan parantuneen ja tulevan säännöllisemmäksi

      • wwonderwwoman

        Vihreästä kahvista ei kokemusta :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mulla alussa tuota sisältävä laihdutusvalmiste pieretti,kakatti ja pissatti todella paljon. Nyt on ihan ok olo ja virkeämpi mieli. Jotenkin tuntuu,että aineenvaihdunta alkaa toimia kunnolla ja jospa niitä kilojakin tässä putoaa:)


    • wwonderwwoman

      Vihreästä kahvista ei kokemusta... :)

    • tahtookokeilla

      mistä noita saa? pitääkö netistä tilata vai saisko jostain luontaistuotekaupasta yms

    • Ostin omat Garcinia Cambogia kapselit täältä: http://www.shytobuy.fi/garcinia-cambogia-plus.html

      Huomasin samalla, että niiltä löytyy myös vihreä kahvi -kapseleita. Taidan testata niitä seuraavaksi :)

      • Anonyymi

        Garsinia Gambonia kapseleita löytyy ainakin Helsingin Sokoksesta sekä Ruohonjuuresta.


    • EiDR.Oz
    • Eienääikinä

      Tilasin Garcinia combogia eikä siitä todellakaan ole minkäänlaista hyötyä laihdutuksessa. Maksoin tuotteen noutaessani sen. Palautin tuotteen ohjeiden mukaisesti: "Jos et ole 100% tyytyväinen, riittää, kun vain lähetät tyhjän tuotepakkauksen palautusosoitteesen. Ja saat rahasi takaisin – ilman turhia selitystarpeita". Nyt en saa rahojani takaisin, koska minun olisi pitänyt laittaa mukaan pitkät selvitykset ja palautus olisi pitänyt maksaa itse. Täyttä huijausta siis!

      • hölmökunolen

        Kolme viikkoa olen syönyt, paino noussut kolme kiloa. Olen elänyt niin kuin ennen pillereitä. Huijausta koko juttu. En palauttele purkkia, pitäkööt. Kyllä ruokavaliolla ja liikunnalla paino tippuu varmimmin. Ajattelin että pillerellä saisi hyvän alun, mut pa...at.


      • Labanen

        Samaan lankaan mennyt, ja kyseessä vielä sama firma jonka mainos näkyy juuri nyt ruudun vaemmassa reunassa. Se on täydellinen huijaus. Niiden nimeä ei näy missään vaiheessa kotisivuilla, eikä missään vaiheessa kun tekee tilauksen. Puhelinnumeroon ei vastata, vaan sieltä ilmoitetaan nätisti, että tsto auki ma-pe 8.30-17, eikä minään päivänä ole kuitenkaan kukaan vastaamassa. Rahat on mennyt tililtä, ja kun innostuin tilaamaan ns isomman purkinkin vielä kun sitä tyrkytettiin tilausta tehdessä, niin meni vielä 50 e lisääkin... Että sitä voi olla tyhmä. kaverit naureskelee Bahama-saarilla kuinka helppoa on huijata tyhmiä.
        Jos joku lukee tämän viestin, niin usko vaan, älä tuhlaa rahoja tuohon mainostavaan firmaan, se on aivan puhdas huijaus.


    • allu1948

      Samoin minä tilasin Garcinia combogia ja 3 viikkoa olen syönyt eikä mitään ole tapahtunut, olisin ollut tyytyväinen 5kg pudotukseen, jos tämä olisi tehonnut. Olen todella pettynyt.

      • hölmöolen

        Sama täällä huijausta eikä varmasti saa rahoja takaisin olen laittanut kaikki ohjeitten mukaan purkin takaisin reklamaatiot tilin numerot omalla kustannuksella ei mitään koko ajan kun laitan sinne sähköpostilla viestiä tulee sama että pitää laittaa reklamaatiot ja ym.ym. lässytystä.ÄLKÄÄ MENKÖ SAMAAN LANKAAN TULEE VAAN HYVIN PAHA MIELI........


    • Jusca

      Huijausta on. Jos olisin huomannut lukea mainoksen pienellä kirjoitetun tekstin niin en olisi nyt kusessa. Nyt pitää maksaa 79 eur tyhjästä. Älkää vaan menkö tilaamaan mitään tällaisista nettikaupoista.

      • Anjk

        pettynyt 31.10.16
        tilasin select healthy uk.
        garcinia cambogia 1000 mg ja lähettivät 07.16 vanhentuneita kapseleita
        valitin ja lähetettiin uudet, käskettiin vanhat heittämään roskiin ja taas tuli 07.16 vanhentuneita. Ei kannata tilata tältä firmalta mitään, nyt ne ei ole vastannut sähköpostiini. Selectillä on tyytyväisyys takuu, huijausta ne pitää ihmisiä tyhminä kun luulee että päivämääriä ei kukaan katso.


    • Caruliini

      Hyvinvoinnin tavaratalosta löytyy tätä kasvia oikeasti sisältävää tuotetta tueksi painonhallintaan , ei pakkotilausta/ veloitusta ja kiihdyttää aineen vaihdunnan .

    • kokemustakehiin

      kuukauden verran kokeilut Garcinia 4 tapua päivässä, kun kehuttiin vaikuttavan sitä ja tätä. Loppupäätelmä, että täysin harhaanjohdettiin. Tuotteella ei mitään vaikutusta puoleen tai toiseen. Ruokahalun piti vähetä. Minulla lisääntyi ja kiloja tuli lisää. Älkää huijatko ihmisä garcinin kanssa, tuote on täyttää ilmaa ja rahat menee hukkaan.

    • Julkaistu.Tiede-lehdessä

      https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/ihmedieetti_laihduttaa_vain_kukkaroa

      Näistä tunnistat huuhaavalmisteen

      - laihdut useita kiloja viikossa

      - pilleri tekee työn puolestasi, voit syödä mitä haluat

      - aine polttaa rasvaa tai estää kalorien imeytymisen

      - rasva häviää erityisesti reisistä ja takapuolesta

      - ulkomainen tohtori tai yliopisto suosittelee

      - saat rahat takaisin, jos vaa´an lukema heilahtaa takaisin

    • Mikämaa

      Eihän laihdutukseen ole mitään poppaskonstia. Kun syö mitä kuluttaa, ei liho. Jos painoa on tullut liikaa, paino putoaa hitaasti, mutta varmasti, kun syö säännöllisesti kunnon ruokaa, liikkuu säännöllisesti. Ei paino hetkessä ole tullut, eikä se hetkessä laske. Esim. kilo kuukaudessa tekee jo 12 kiloa vuodessa.

    • Anonyymi

      täysin turha tuote, ei ole paino pudonnut grammaakaan.

    • Anonyymi

      Okei ensinnäkin. Garcinia cambogian tarkoituksena EI ole pudottaa käyttäjän painoa yksikseen. Eikä sen tarkoitus ole myöskään poistaa ruokahalua vaan hillitä makeanhimoa pitämällä verensokeri tasaisena ja irroittamalla rasvavarastoista sokeria elimistöön. Sen tarkoitus on myös pitää sokerien muuttuminen rasvoiksi ruoansulaktuksessa mahdollisimman pienenä, jotta se makeanhimo loppuisi.
      Jos siis syöt paljon epäterveellistä ruokaa, saat kovua rasvoja jo entuudestaan etkä laihdu. Jos et myöskään liiku, ei aineeenvaihduntasi saa tilaisuutta nousta nollasta sataan sillä et tarvitse kiihtynyttä aineenvaihduntaa normaalielämääsi. Sinun täytyy liikkua jotta garcinia auttaa sinua polttamaan juurikin sitä rasvaa kehostasi.
      Jos liikut paljon ja syöt garciniaa, niin tottakai ruokahalusi kasvaa. Ihan perusjärjenkin mukaan mitä enemmän liikut sitä enemmän kulutat joten sitä enemmän energiaa tarvitset. Silloin se riippuu vain siintä kuinka paljon rasvoja on ruokavaliossasi tai kuinka nopeasti syöt. Jos hotkit, syöt vahingossa enemmän kuin tarpeesi olisi. Syö hitaasti ja juo paljon vettä ennen ruokaasi niin mahasi varautuu ruokaan ja sulattaa sen paremmin.
      Sitten viimekseksi. Suosittelen ostamaan tälläiset tuotteet esimerkiksi suomalaisesta ruohonjuuresta tai fitnesstukusta. Ovat testattuja ja aika luotettavasti oikeaa tavaraa eivätkä mahdollisia lisäaineita sisältäviä amerikkalaisia/englantilaisia pillereitä, joissa sitä oikeaa uutetta on ehkä 1% tai ei ollenkaan. Garcinian maksavaurioista on myös todettu, että itse garcinia uute ei vaurioit maksaa, vaan tietyissä kapseleissa olevat lisäaineet vaurioittivat maksaa.

      • Anonyymi

        Kerrotko Mitkä lisäaineet vaurioittavat maksaa??!, kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko Mitkä lisäaineet vaurioittavat maksaa??!, kiitos

        Avasin kapselin ja todella sielä oli jonkinlaista vihreä mönjä mikä ei maistunut miltä ja painon kanssa ei tippunut grammaka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avasin kapselin ja todella sielä oli jonkinlaista vihreä mönjä mikä ei maistunut miltä ja painon kanssa ei tippunut grammaka

        Luulisin asian olevan niin, että painon pudotukseen tarvitaan monia teliköitä.
        Ravinnon kontrollointi, liikunnan lisäämistä, lepoa riittävästi, stressin vähentämistä.
        Näistä eri vitamiineista, mausteista, teestä, kahvista on tietty hyöty,
        mutta yksittäisinä tekijöinä ne tuskin vähentävät painoa.

        Toisaalta ne eri piikitettävät l'äkkeet ja lihavuusleikkaukset saavat
        aikaan nopean painonpudotuksen, mutta niissä on sivuvaikutuksia.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe