Hei, ajattelin kysellä että osaisiko joku auttaa pienen ongelman kanssa? En pääse kirjautumaan skypetililleni ja se valittaa joka kerta että "skypen kansion käyttöoikeudet estävät sitä toimimasta kunnolla. Poista mahdolliset erityiskäyttöoikeudet Skypen datakansiosta ja yritä uudelleen".
Mitä tämä oikein mahtaa tarkoittaa? Olen asentanut skypen uudelleen, mutta se ei auttanut. Pääsen kyllä skypeen sisään, kun luon uuden tunnuksen, mutta kun kirjautuu ulos niin tulee tuo sama valitus. En viitsisi aina luoda uutta profiilia, kun kirjaudun ulos.
Pahoitteluni, että olen maallikko näissä asioissa ja pahoitteluni myös jos tämä topic tuli nyt väärään osioon. Itselläni on siis windows 8.1 (en tiedä onko tällä merkitystä) ja kyseessä on tosiaan se virallisiltakin sivuilta ladattavissa oleva työpöytäversio. Mutta tosiaan, jos joku osaisi ihan juurta jaksaen ja yksi asia kerrallaan opastaa maallikon takaisin sisään niin se ansaitsisi kyllä ikuisen kiitollisuuteni ja kunnioitukseni. Mennyt jo pari bisseä silkkaan ärsyyntymiseen tätä yrittäessä ratkoa ja Microsoft ei kyllä tarjoa niin minkäänlaista apua tähän ongelmaan.
Edit: Koneen sisällä olevaa skypekansiota tämä ei näköjään anna edes poistaa, joten en tiedä onko skypeohjelman poistaminen edes onnistunut koskaan kunnollisesti.
Skype ei anna kirjautua sisään
Mergginimige
1
98
Vastaukset
- Yritävaan
Lataa se tavallinen ei työpöytäversio, josko auttaisi. Asensin äskettäin tuttavalleni Skype Windows 8 ja sen toisen version, ei työpöytää ja ei mitään ongelmia ole ollut
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1112413Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761690Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361522- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411