Hei, ajattelin kysellä että osaisiko joku auttaa pienen ongelman kanssa? En pääse kirjautumaan skypetililleni ja se valittaa joka kerta että "skypen kansion käyttöoikeudet estävät sitä toimimasta kunnolla. Poista mahdolliset erityiskäyttöoikeudet Skypen datakansiosta ja yritä uudelleen".
Mitä tämä oikein mahtaa tarkoittaa? Olen asentanut skypen uudelleen, mutta se ei auttanut. Pääsen kyllä skypeen sisään, kun luon uuden tunnuksen, mutta kun kirjautuu ulos niin tulee tuo sama valitus. En viitsisi aina luoda uutta profiilia, kun kirjaudun ulos.
Pahoitteluni, että olen maallikko näissä asioissa ja pahoitteluni myös jos tämä topic tuli nyt väärään osioon. Itselläni on siis windows 8.1 (en tiedä onko tällä merkitystä) ja kyseessä on tosiaan se virallisiltakin sivuilta ladattavissa oleva työpöytäversio. Mutta tosiaan, jos joku osaisi ihan juurta jaksaen ja yksi asia kerrallaan opastaa maallikon takaisin sisään niin se ansaitsisi kyllä ikuisen kiitollisuuteni ja kunnioitukseni. Mennyt jo pari bisseä silkkaan ärsyyntymiseen tätä yrittäessä ratkoa ja Microsoft ei kyllä tarjoa niin minkäänlaista apua tähän ongelmaan.
Edit: Koneen sisällä olevaa skypekansiota tämä ei näköjään anna edes poistaa, joten en tiedä onko skypeohjelman poistaminen edes onnistunut koskaan kunnollisesti.
Skype ei anna kirjautua sisään
Mergginimige
1
116
Vastaukset
- Yritävaan
Lataa se tavallinen ei työpöytäversio, josko auttaisi. Asensin äskettäin tuttavalleni Skype Windows 8 ja sen toisen version, ei työpöytää ja ei mitään ongelmia ole ollut
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493969Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123581Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai492957Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122952Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1452551- 542273
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist181579"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1051456Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631334Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t391213