850 2,5l 170hv nykii

volvonykii

elikkäs volvo 850 nykii pienillä kieroksilla sekä pienellä vaihteella, autoon on vaihdettu äskettäin uudet tuplat sekä virranjakjan kansi sekä pyörittäjä, mistä tämä vika voisi johtua ?

10

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100A
      • volvonykii

lähemmäks 400 000

• 100A
        volvonykii kirjoitti:

lähemmäks 400 000

Noinkin paljon ajettu polttoainesuuttimet missä kunnossa ,onko bensan joukossa käytetty noita puhdistusaineita suuttimille.
        Oletko sekannut noi perusasiat joista laitoin linkkiä ,kun turhaa toistaa ?

• volvonykii

tuli noi katottua, eilen volvo sammui 30m jälkeen eikä lähde enää käytiin, pitänee tarkastella tarkemin missä vika :) bensan seassa ei ole käytetty mitään aineita

• 100A

Kun virrat päällä huriseeko se bensapumppu sen muutaman sekunnnin.Jos ei niin se puoli pitää selvittää.Kun noi sammui totallisesti

• ErikII

Bensapumpunrele? Sulakkeiden alla sulakekotelossa. Sulakkeet ehjät? Bensapumppu itse? Bensasuodatin? Kaikki em. kulutusosia.

Ja olihan ne sytytysosat alkuperäisiä? EI oikeen kelpuuta muita 850 Vulva samoin sytytysjohdot.

• volvonykii

mites toi nokka-akselin tunnistin , kun olen saanut myös semmosen vastauksen että se oli rikki ?

• ErikII

Irrota ja putsaa se töhnästä. Myös liitin. Tosin se tunnistin ei aiheuta nykimistä, käymättömyyden kyllä.

• v745t

Vaiha tulpanjohdot myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1802
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1277
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      937
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      871
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe