Eli siis toisesta avaimesta on patteri päässyt loppumaan !
Ei oikeen toi lontoon kieli taitu joten jollain ohjeita suomeksi pariston mallista, vaihdosta ja avaimen uudelleen ohjelmoinnista ?
Ceed, avaimen pariston vaihto/uudelleenohjelmointi
7
10977
Vastaukset
Auto siis vm. 07 viistoperä
- 3032
Itse olen ostanut kaupasta uuden pariston ja vaihtanut itse. Katso alla olevasta linkistä ohjeet, kohta 4-4 alkaen. Paristotyyppi muistaakseni CR 3032.
Muista, kun paristoa vaihdetaan niin siihen ei kannata koskea sormin. Sormista jaa vähän rasvaa joka tyhjentää pariston itsestään ennen aikojaan. Ainakin minun Kian mukaan tuli suomenkielinen käyttöohje, vm. 2008.
www.kia.com/fi/-/media/fi/add-ons/.../jdfin5dsw3dweb19042013.pdf - 3032
Kokeile tätä, valitse kia pdf versio
https://www.google.fi/?gfe_rd=cr&ei=Cse7VfyKOpKr8we75J9I&gws_rd=ssl#q=kia avaimen pariston vaihto - Anonyymi
"Poista paristonkuori"----miten ? Siinä ei ole mitään ruuvia ja selvästi erottuvaa kohtaa mistä tietäisi miten se avataan. Tarkempi selostus olisi paikallaan.
- Anonyymi
Jos ei taidot riitä, niin viisainta käydä huollossa, ettei avain mene rikki. Ei se patterinvaihto mahdottomia maksa.
- Anonyymi
Vanhoja Kia paristoja ei saa työntää peräaukkoon!!
- Anonyymi
No, syö sitten se paristo...vatsahapot tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703