En jaksa ennä hymyillä ja yrittää

UselessOne

Kuinka monta kertaa ihmisen pitää jaksaa yrittää? Kuinka kauan pitää jaksaa pitää loputonta feikkihymyä kasvoilla?

Elämän epäonnien, epäonnistumisten ja typeryyksien jälkeen alkaa olla mitta täynnä. En jaksa enää tehdä työhakemuksia joissa valehtelen silmät päästäni. En jaksa olla mukavaa seuraa kavereille ja valehdella että kaikki on okei. Koko elämä on vaan niin helvetin päämäärätöntä...Ei mulla ole mitään mainittavaa tulevaisuutta, ihan sama vaikka kuolisin tähän paikkaan.

Oon niin kauan esittänyt kaikille mahdollisille ihmisille että hyvin menee ja on hauskaa. Mutta kun ei oikeasti ole. Oikeasti joka päivä tuntuu astetta paskemmalta. Joka ikinen aamu miettii että miksi nousta ylipäätään ylös? Ketään ei kuitenkaan kiinnosta, kukaan ei kuitenkaan jäisi kaipaamaan jos yksi työtön luuseri katoaisi täältä. Oon vaan rasite kansantaloudelle ja halveksittava sossupummi.

Mitä mun pitäisi tehdä? Ei ole duunia, ei ole rahaa, ei ole sosiaalista statusta tai asemaa. Eikä ole edes omaa kämppää, vaan joudun asumaan vanhempien luona. Ketään ei tälläinen kaltaiseni paskiainen kiinnosta. Olen hyödytön ihminen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaanhelpottaa

      Sinuun on mennyt kuin häkä että kaikkien pitäisi olla tuotteliaita tehopakkauksia. Asia ei ole niin. Meillä jokaisella on ihmisarvo ja oikeus elämään vaikka emme voisi "tuottaa" aineellisesti yhtään euroa. Sinulla on oma paikkasi ihmisenä maailman kaikkeudessa.
      Lakkaa valehtelemasta ja liioittelemasta, että hyvin menee. Kerro ja anna reilusti ymmärtää, että haluaisit töitä.
      Kyllä se työpaikka vielä tärppää. Olet myös vanhemmillesi tärkeä ihminen, heidän lapsensa.
      On oikeus ilmaista totuus että on paha olla ja et koe iloa olemassa olostasi. Hyvä juttu että kirjoitit.

    • Sekopie

      Pitäisi vaan unohtaa yhteiskunnan asettamat vaatimukset ja alkaa elää itseään varten. Helpommin sanottu ku tehty. En siihen itsekään oo pystynyt ja tuskin koskaan pystynkään. Ja rahaa tarvii aina, ja se vaatii töitä. Eli eipä siitä oravanpyörästå kovin helposti pääse.

      • Kaistapöö

        Tuossa se onkin hyvin tiivistettynä; miten olla tasapainossa itsensä kanssa ja samalla tehdä samaa hyvää toisille (vrt. Vuorisaarna etc.)? Haastavaa on, mutta hyvä päämäärä. Ihmisen ja ihmisten yhteisöjen tarinat tarinoita tuon (epä-)onnistumisista eri tavoin.


      • syöpä

        ...Nykypätemisessä silti tuo päällenäyttäminen irtoaa kohtalokkaasti muusta, varsinaisemmasta elämisestä. Onnettomat joutuvat kuvittelemaan, että muuta ei olekaan kuin teennäinen hymy ja pärjääminen.

        "Kannattaa" voida pahoin, itkeä (ennen kaikkea!) ja vaikka * tappaa itsensä!

        Nämä neuvot Teille Hyvä Ystävä tarjosi konsulttitoimisto Nätti Kuolema. Hyvää Yötä.


      • syöpäonKaistapöö

        Näin.

        Älkää saatana pakkohymyilkö. Siitähän just tulee paha olo meille kaikille. Älkää myöskään "menestykö", "hohtako", "voittako", "loistako", "valaistuko" jne. muutakaan semmoista roinaa, vaan olkaa ihmisiä, mikä on parempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe