Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rehevät naiset!

Petskuri#01

Minä olen ihan tajuttoman ihastunut reheviin naisiin! Kerrassaan ihania! Rehevillä naisilla ainakin on jotain, mistä pitää kiinni. Isot rinnat, hyvät muodot. Itse arvostan ainakin vanhanajan kauneusihanteita - naisen pitää olla rehevä. Haluaisin kysyä teiltä reheviltä naisilta yhtä asiaa - minkä kokoiset rinnat teillä on? Ja minkä pituisia ja painoisia olette? ;)

23

6719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehevä täti

      No rehevien sarjaanhan ei oikein alle satakiloisilla ole asiaa :) Itse olen 163/105,5kg ja rinnanympärys 105 DD. Rasvakudosta rehevällä naisella pitää olla sopivasti - eli niitä luontaisia pehmusteita. Painoa vartioin ettei se vahingossa pääsisi lipsahtamaan alle sadan eli anorektikkosarjaan.

    • Lollo

      Mulla on rintojen koko 80D. enkä suoraan sanottuna edes tykkää omista rinnoistani koska ne on niin isot :)

      • anya

        Ja ihmetyttää lisäksi tuo hokema: on mistä ottaa kiinni. Kuka nyt toisten tisseistä ja peffasta kiinni pitää, ja kuka siitä voi tykätä (muut kuin puristelija itse)?


    • eksynyt.....

      Missäs koko luokassa itse pyörit? Minkäkokoiset pelit & vehkeet löytyy? Vai tarvitaanko suurennuslasia? Meehän korjaileen karva varustuksiesi liimauksia...

    • mammuttiina

      Mistä päin löytyy tuommoinen herra ja paljonko on kertynyt ikää?

      Rinnat mulla on 105/E Pituutta 168 ja painoa 132 kiloa, hui...mut kiva jos joku pitää, pitää kiinni...

      • pitävä

        hei,

        olen 39v mies ja tykkään pullukoista naisista !

        kirjoita

        t; arto


      • rubensfani

        Hei, Mammuttiina!
        Huomasin viestisi vasta joulujen jälkeen! Olet mitoistasi päätellen todella upean näköinen, ihan toivenaiseni!
        Olen aikuinen. Voitaisko kirjoitella, jos kiinnostaa, laitan sit sp-osoitteeni! Kerrohan pian!
        Lämpöisin terveisin rubensfani


      • Mammutiinalla on ainakin huumorintajua ja elämäniloa mikä on tärkeä juttu :)


    • ...

      "Haluaisin kysyä teiltä reheviltä naisilta yhtä asiaa - minkä kokoiset rinnat teillä on? Ja minkä pituisia ja painoisia olette? ;)"

      huh huh, eikö lihavilla ole ketään normaaleja ihailijoita, muita kun näitä säälittäviä ukkoja? no, ehkä tosielämässä...?

      • moosesss

        tässä se taas nähdään, ettei lihavia huoli muutakuin ällöt mittarimadot. Ja vielä typerät muijat sitten listaavat mittojaan täällä, kyllä voi olla ihmisillä sitten kehno itsetunto. Heti tehdään työtä käskettyä ja nöyryytetään itseä mittoja jakelemalla, kun joku aivoton perverssi vähänkin osoittaa huomiota. Ja sitten lihavat naiset vielä leuhkivat että kyllä mulla miehiä riittää - no ehkä riittääkin, mutta ne ovat juuri tuota nollatasoa!!


      • sitten on !
        moosesss kirjoitti:

        tässä se taas nähdään, ettei lihavia huoli muutakuin ällöt mittarimadot. Ja vielä typerät muijat sitten listaavat mittojaan täällä, kyllä voi olla ihmisillä sitten kehno itsetunto. Heti tehdään työtä käskettyä ja nöyryytetään itseä mittoja jakelemalla, kun joku aivoton perverssi vähänkin osoittaa huomiota. Ja sitten lihavat naiset vielä leuhkivat että kyllä mulla miehiä riittää - no ehkä riittääkin, mutta ne ovat juuri tuota nollatasoa!!

        Onks pullukat vieneet sulta miehen? Taidat olla ite noita mittoja tonne ilmoitellu!

        Mikset itekkin leuhki, ett kyl mull miehii piisaa..oikein tasokkaita "remonttireiskoja" jonossa asti.

        Kun sulla itsetunto on huipussa, niin rohkeutta vaan!


      • ...
        sitten on ! kirjoitti:

        Onks pullukat vieneet sulta miehen? Taidat olla ite noita mittoja tonne ilmoitellu!

        Mikset itekkin leuhki, ett kyl mull miehii piisaa..oikein tasokkaita "remonttireiskoja" jonossa asti.

        Kun sulla itsetunto on huipussa, niin rohkeutta vaan!

        "Heti tehdään työtä käskettyä ja nöyryytetään itseä mittoja jakelemalla, kun joku aivoton perverssi vähänkin osoittaa huomiota."

        tuosta olen samaa mieltä. Miksi oikein tyrkyttää itseään täällä?en epäile, etteikö lihavilla ole mahdollisuutta hyvään parisuhteeseen ja etteikö heillä olisi ihailijoita, tiedän että on. Mutta eikö tuo nyt ole jo säälittävää jaella netissä mittojansa, vaan koska joku kertoo ihailevansa reheviä naisia, ja heti moni asettuu jonoon(jos vaikka saisi siitä miehen itselleen!?) se on säälittävää ja kertoo itsetunnosta...paljon.

        itse ne todellakaan tekisi tuollaista (lihavana, laihana, muodokkaana, epämuodokkaana tms.), antaa vaan itsestään epätoivosen kuva.


      • minähhh
        moosesss kirjoitti:

        tässä se taas nähdään, ettei lihavia huoli muutakuin ällöt mittarimadot. Ja vielä typerät muijat sitten listaavat mittojaan täällä, kyllä voi olla ihmisillä sitten kehno itsetunto. Heti tehdään työtä käskettyä ja nöyryytetään itseä mittoja jakelemalla, kun joku aivoton perverssi vähänkin osoittaa huomiota. Ja sitten lihavat naiset vielä leuhkivat että kyllä mulla miehiä riittää - no ehkä riittääkin, mutta ne ovat juuri tuota nollatasoa!!

        "Heti tehdään työtä käskettyä ja nöyryytetään itseä mittoja jakelemalla, kun joku aivoton perverssi vähänkin osoittaa huomiota."

        Tyhmää se mittojen jakelu on, mutta yleistä se on muidenkin kuin lihavien keskuudessa. Nuorten palstalla saa vainukoirien kanssa, etsiä juttuja, joissa olisi jotain muutakin, kuin teinityttöjen mittoja ja pyyntö arvostella ne.


        "tässä se taas nähdään, ettei lihavia huoli muutakuin ällöt mittarimadot."

        Voi voi, tuohan nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa ;)


      • Lollo
        moosesss kirjoitti:

        tässä se taas nähdään, ettei lihavia huoli muutakuin ällöt mittarimadot. Ja vielä typerät muijat sitten listaavat mittojaan täällä, kyllä voi olla ihmisillä sitten kehno itsetunto. Heti tehdään työtä käskettyä ja nöyryytetään itseä mittoja jakelemalla, kun joku aivoton perverssi vähänkin osoittaa huomiota. Ja sitten lihavat naiset vielä leuhkivat että kyllä mulla miehiä riittää - no ehkä riittääkin, mutta ne ovat juuri tuota nollatasoa!!

        voi olla isot rinnat olematta lihava, esim. minä!!en ole lihava, mutta on liian isot rinnat joista en tykkää!ja mulla on maailman ihanin poikaystävä eikä todellakaan mitään nollatasoa!


    • pojo

      syökää itsenne niin täyteen että pahaa tekee, sen jälkeen katsotte lihavia naisia niin tuntuu vielä pahemmalta. Alkaa äkkiä arvostamaan hoikempia.

      • minähhh

        Mitenköhän tämä nyt sitten millään tavalla liittyi siihen, että joku tykkää rehevistä naisista? Ei mitenkään.


    • toni28

      minäkin olen koko ikäni tykännyt pyöreämmistä naisista, ja en todellakaan ole mikään vanha pervo.ihan tavallinen 28v mies jolla on terve itsetunto ! eikös sitä niin sanota et kauneus on katsojan silmässä, muusta viis :)

      • Moona

        mitään pervoa olekaan jos pitää vähän pönäkämmistä, mutta siinä vaiheessa mennään normaalin rajan ulkopuolelle kun aletaan nettipalstoilla kysellä läskeiltä naisilta heidän mittojaan. Eikä niillä naisillakaan järki päätä pakota, kun pitää alkaa moiselle ääliölle vastailla.
        Mitä vitun väliä sillä on, mikä jonkun tuntemattoman akan kuppikoko on ja painaako se 60kg vai 160kg???


      • jou

        En ymmärrä sitä, että jos joku mies julkisesti tunnustaa pitävänsä rehevistä naisista, niin hänet leimataan hetimiten pervoksi. Ei se mun mielestä ole sen kummempi asia kuin, että tykkäisi hoikista tai punapäistä tai lyhythiuksisista jne. jne.

        Se on tietysti eri asia, jos tämmösillä palstoilla alkaa kyselemään ventovieraiden ihmisten mittoja. Puhumattakaan, että alkaa vongata valokuvia tai jotain muuta.

        Itse pidän itseäni kaikinpuolin fiksuna ja normaalina kolmekymppisenä miehenä. Vaikka olenkin aina pitänyt rehevistä naisista, niin en kyllä mitenkään pervoksi tunnustaudu, vaan koen sellaisen arvostelun hyvinkin loukkaavana.

        Olkaa reilusti reheviä ja muistakaa, että jos joku teitä baarissa tai kaupanjonossa tai ihan missä tahansa katsoo vähän pidempään, niin se voikin johtua ihan silkasta ihailusta.


      • toni28
        jou kirjoitti:

        En ymmärrä sitä, että jos joku mies julkisesti tunnustaa pitävänsä rehevistä naisista, niin hänet leimataan hetimiten pervoksi. Ei se mun mielestä ole sen kummempi asia kuin, että tykkäisi hoikista tai punapäistä tai lyhythiuksisista jne. jne.

        Se on tietysti eri asia, jos tämmösillä palstoilla alkaa kyselemään ventovieraiden ihmisten mittoja. Puhumattakaan, että alkaa vongata valokuvia tai jotain muuta.

        Itse pidän itseäni kaikinpuolin fiksuna ja normaalina kolmekymppisenä miehenä. Vaikka olenkin aina pitänyt rehevistä naisista, niin en kyllä mitenkään pervoksi tunnustaudu, vaan koen sellaisen arvostelun hyvinkin loukkaavana.

        Olkaa reilusti reheviä ja muistakaa, että jos joku teitä baarissa tai kaupanjonossa tai ihan missä tahansa katsoo vähän pidempään, niin se voikin johtua ihan silkasta ihailusta.

        Tuo oli aivan oikein sanottu !


      • ...
        jou kirjoitti:

        En ymmärrä sitä, että jos joku mies julkisesti tunnustaa pitävänsä rehevistä naisista, niin hänet leimataan hetimiten pervoksi. Ei se mun mielestä ole sen kummempi asia kuin, että tykkäisi hoikista tai punapäistä tai lyhythiuksisista jne. jne.

        Se on tietysti eri asia, jos tämmösillä palstoilla alkaa kyselemään ventovieraiden ihmisten mittoja. Puhumattakaan, että alkaa vongata valokuvia tai jotain muuta.

        Itse pidän itseäni kaikinpuolin fiksuna ja normaalina kolmekymppisenä miehenä. Vaikka olenkin aina pitänyt rehevistä naisista, niin en kyllä mitenkään pervoksi tunnustaudu, vaan koen sellaisen arvostelun hyvinkin loukkaavana.

        Olkaa reilusti reheviä ja muistakaa, että jos joku teitä baarissa tai kaupanjonossa tai ihan missä tahansa katsoo vähän pidempään, niin se voikin johtua ihan silkasta ihailusta.

        "Se on tietysti eri asia, jos tämmösillä palstoilla alkaa kyselemään ventovieraiden ihmisten mittoja."

        tästähän nimenomaan oli kyse. Muu ei liittynyt asiaan enää mitenkään.


    • Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia millaisesta ihmisestä pitää. Makuasioistahan ei voi kiistellä pätee tässäkin asiassa. Kyllä se millainen ihminen on vaikuttaa ainakin minulla eniten.

    • Aloittajasori

      Aloittaja tässä. Pakko paljastaa että olen itse lihava nainen ja hain tällä viestilläni vain hyväksyntää läskeilleni. Olen nyt laihtunut jonkin verran ja aijon jatkaa samaa rataa. Kevyempänä näytän kauniimmalta ja miehetkin on alkaneet katsella minua jo enemmän. Tsemppiä kaikille laihdutuksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe