Onko porukkaa lähdössä sunny beachille 5.8 lähtien elokuun aikana? Mihin hotelliin majoittumassa? Olisi kiva tietää vähän muiden sinne matkaajien fiiliksiä. Entäs te jotka olette käyneet sunnyssa, kokemuksia, matkavinkkejä? Netistä löytyy niin vanhoja juttuja, haluaisin vähän tuoreempaa tietoa. :) Me ollaan lähdössä tyttöporukalla ja ihan ensimmäistä kertaa.
Vastaukset 2
- luetarkemmin
Näiltä sivuilta löytyy ihan uutta tietoa sunny beachista esim. kesäkuulta.Vai onko se jo vanhaa?
- Matkaaja89
Vitsi taas näitä mahtavia vastauksia... ^ Lukisitko luetarkemmin itse tarkenmin, aloituksessa kyseltiin myös matkaan LÄHTEVIEN fiiliksistä! Jos ei osaa muutakuin YRITTÄÄ piikitellä toisia niin kannattaa jättää vastailut sikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61877- 76855
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40685- 44597
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34587- 42531
- 49529