Mamman mielipide energiajuomista...

äitiamma

Minun mielestä alle 18-vuotiaiden ei kuuluisi ostaa energiajuomia,sillä niistä voi tulla erittäin paljon humalaan.Eikä muuutenkaan esim. raskaustestejä,kondomeja,liukuvoidetta yms...Minulla itselläni on 11-vuotias Samu joka haluaisi olla tyttö.Ja olen erittäin huolissani hänestä sillä minusta alle 18-vuotiaat ei saisi tehdä mitään päätöksiä ilman vanhempien lupaa.Minun mielestäni olen hyvä äiti /kasvattaja vaikka en haluaisi ylpeillä ;)

14

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitiamma

      kertokaa omia mielipiteitä asiasta.Piti vielä lisätä kun näin kaupassa noin 12 vuotiaan pojan ostamassa kondoomeita.heti tuli äidinvaisto ja menin sanomaan pojalle että antaa kondoomit minulle ja menee kotiin äidin luo.Hän väitti että hän ja hänen kaverinsa tekee kondoomni haasteen mutta en ole koskaan edes kuullut moisesta.Otin kondoomit pois ja sanoin hän on liian nuori.Nyt en ole varma onko tuolla joku 12-vuotias tyttö raskaana koska minä otin heidän kondoomit ;;))

    • Kateellinenäiti

      Olet kyllä mahtava äiti :-D

    • 13vuotiastyttö

      mun mielest tän ikäset voi kyl harrastaa sexyyy <3<3

    • sickofyou

      en ny kyl ymmärtäny sun pointtii...

    • Tiiätkukaa

      :-D

    • jespilis

      Voi näitä äitejä, jotka haluavat kasvattaa lapsensa pumpulissa. Säälin lapsia, jotka joutuu elämään tuollaisen äidin kanssa. Ja tuo, että vie lapselta kondomit tekisin rikosilmoituksen toisen omaisuuden varastamisesta. Jos niiden osto ei ole kielletty alle 18v laissa, ei ole oikeutta ottaa niitä. Eri asia tosin viinan ja tupakan kanssa niiden kohdalla tarkka linja (ainahan jotkut tupakkaa maistaa, mutta sen pitää jäädä siihen.) Ja energiajuomat 15v ikäraja se on ihan sopiva raja niille omasta mielestä ne on aika samalla viivalla,kuin kahvi, jossa on paljon sokeria. Jos on liian tiukat vanhemmat, lapsi alkaa vihaamaan vanhempiansa. Maalaisjärki käteen, niin lapsen kasvatus helpottuu huomattavasti. Itsellä oli huippu vanhemmat ei liian tiukkoja, mutta rajoja oli (esim koulupäivinä nukkumaan klo. 11, ei niitä energiajuomia tosiaan, kun vasta 14-15v ja samoihin aikoihin sain luvan pelata k18 pelejä. Sekä alkoholia vasta 18v, mitä nyt sai 15v hieman punaviiniä maistaa)

      • juuhs5

        Mutta joo tuo on aika selvä trolli, mutta hyvä pointti!


    • KukkahatunVastakohta

      Mä en kyllä yhtään tykkää tuollaisista kukkahattutädeistä. Oon 20v. Jos ei mua 3 vuotta nuoremmilla olisi mitään oikeuksia päättää mistään asioista, olisi erittäin mustavalkoista tuo 17/18v-raja että osaako tuossa 18v:nä kovin hyvin edes tehdä omia päätöksiä kun ei 17v saanut.

    • Fxck

      Voiku ihmiset ottaa kaiken nii tosissaan.

    • Hanneleenapirjopakkanen

      Olen samaa mieltä toimit hyvin tilanteessa, minusta poikien ei pitäisi työntää pippeliään tytön vaginaan. Samu on hyvä poika tai tyttö anna hänen päätä onkohän tyttö vai poika !

    • Ermo

      Ymmärään pointtisi ja anna samun päättää haluaako hän pippelin vai pillun

    • Leenpiikkiö

      Minun mielestä alle 18 vuotiiaan ei tarvitse edes mitä seksi on

      • Uleenapiikkiö

        Tai no sillä laillla että jos harrastaa ennen avioliittosta seksiä niin jumala ei anna sinulle anteeksi ja sinä joudut helvetttiin.


    • fsaasfas

      Äitimamma vois ite mennä vaikkapa töihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe