Mamman mielipide energiajuomista...

äitiamma

Minun mielestä alle 18-vuotiaiden ei kuuluisi ostaa energiajuomia,sillä niistä voi tulla erittäin paljon humalaan.Eikä muuutenkaan esim. raskaustestejä,kondomeja,liukuvoidetta yms...Minulla itselläni on 11-vuotias Samu joka haluaisi olla tyttö.Ja olen erittäin huolissani hänestä sillä minusta alle 18-vuotiaat ei saisi tehdä mitään päätöksiä ilman vanhempien lupaa.Minun mielestäni olen hyvä äiti /kasvattaja vaikka en haluaisi ylpeillä ;)

14

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitiamma

kertokaa omia mielipiteitä asiasta.Piti vielä lisätä kun näin kaupassa noin 12 vuotiaan pojan ostamassa kondoomeita.heti tuli äidinvaisto ja menin sanomaan pojalle että antaa kondoomit minulle ja menee kotiin äidin luo.Hän väitti että hän ja hänen kaverinsa tekee kondoomni haasteen mutta en ole koskaan edes kuullut moisesta.Otin kondoomit pois ja sanoin hän on liian nuori.Nyt en ole varma onko tuolla joku 12-vuotias tyttö raskaana koska minä otin heidän kondoomit ;;))

• Kateellinenäiti

Olet kyllä mahtava äiti :-D

• 13vuotiastyttö

mun mielest tän ikäset voi kyl harrastaa sexyyy <3<3

• sickofyou

en ny kyl ymmärtäny sun pointtii...

• Tiiätkukaa

:-D

• jespilis

Voi näitä äitejä, jotka haluavat kasvattaa lapsensa pumpulissa. Säälin lapsia, jotka joutuu elämään tuollaisen äidin kanssa. Ja tuo, että vie lapselta kondomit tekisin rikosilmoituksen toisen omaisuuden varastamisesta. Jos niiden osto ei ole kielletty alle 18v laissa, ei ole oikeutta ottaa niitä. Eri asia tosin viinan ja tupakan kanssa niiden kohdalla tarkka linja (ainahan jotkut tupakkaa maistaa, mutta sen pitää jäädä siihen.) Ja energiajuomat 15v ikäraja se on ihan sopiva raja niille omasta mielestä ne on aika samalla viivalla,kuin kahvi, jossa on paljon sokeria. Jos on liian tiukat vanhemmat, lapsi alkaa vihaamaan vanhempiansa. Maalaisjärki käteen, niin lapsen kasvatus helpottuu huomattavasti. Itsellä oli huippu vanhemmat ei liian tiukkoja, mutta rajoja oli (esim koulupäivinä nukkumaan klo. 11, ei niitä energiajuomia tosiaan, kun vasta 14-15v ja samoihin aikoihin sain luvan pelata k18 pelejä. Sekä alkoholia vasta 18v, mitä nyt sai 15v hieman punaviiniä maistaa)

• juuhs5

Mutta joo tuo on aika selvä trolli, mutta hyvä pointti!

• KukkahatunVastakohta

Mä en kyllä yhtään tykkää tuollaisista kukkahattutädeistä. Oon 20v. Jos ei mua 3 vuotta nuoremmilla olisi mitään oikeuksia päättää mistään asioista, olisi erittäin mustavalkoista tuo 17/18v-raja että osaako tuossa 18v:nä kovin hyvin edes tehdä omia päätöksiä kun ei 17v saanut.

• Fxck

Voiku ihmiset ottaa kaiken nii tosissaan.

• Hanneleenapirjopakkanen

Olen samaa mieltä toimit hyvin tilanteessa, minusta poikien ei pitäisi työntää pippeliään tytön vaginaan. Samu on hyvä poika tai tyttö anna hänen päätä onkohän tyttö vai poika !

• Ermo

Ymmärään pointtisi ja anna samun päättää haluaako hän pippelin vai pillun

• Leenpiikkiö

Minun mielestä alle 18 vuotiiaan ei tarvitse edes mitä seksi on

• Uleenapiikkiö

Tai no sillä laillla että jos harrastaa ennen avioliittosta seksiä niin jumala ei anna sinulle anteeksi ja sinä joudut helvetttiin.

• fsaasfas

Äitimamma vois ite mennä vaikkapa töihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4403
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1672
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1485
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      241
      1365
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe