Pyysin ravintolassa saada kaffit ja konjakit. Konjakit tietenkin alkoholittomana. Sitten minulle vain mainittiin, että "ei teille enää tänään". Tätäkö asiakaspalvelu on nykyään, kun rehellistä veronmaksajaa höykytetään oikealle ja vasemmalle?
Alkoholiton konjakki
5
2558
Vastaukset
- Tyristoriradio
Konjakkiesanssia saa Gert Strand AB:ltä. Jälleenmyyjiä lienee Suomessakin.
- voevoevoevoe
Vajakki ei saanu konjakkii.
- Ei_mehua
Konjakki ei ole alkoholitonta....eikä alkoholitonta konjakkia ole olemassakaan.
Jotain korvikejuomaa saattaa löytyä alkoholittomana, mutta ei konjakkia.
Konjakki (ransk. cognac) on Ranskassa määräalueella viinistä tislattu rypäleviina. Konjakki on brandyn alalaji. Se on nimetty Cognacin kaupungin mukaan. Konjakki-sana on suojattu maantieteellisenä merkintänä, ja sitä voivat käyttää vain Cognacin alueen tuottajat. Huom tislattu rypäleviina, ei mehu.Ranskalaiset ne vaan sitten osaavat läträtä. Ei ei, minä olen enemmän tuon makean perään. Pois pois roskikseen kaikki karvaiset konjakit. Minulla on muuten tällä hetkellä kellari täynnä omien mehiläisteni tuottamaa hunajalikööriä ja perunoita.
- Hinajaa
Aika taitavia mehiläisiä olet saanut kun perunoitakin tuottavat....niin ja konjakki ei ole karvasta. Hunaja on hyvää, mutta konjakki herkkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851817- 431439
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191260Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!42954- 57954
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35877
- 47856