Pyysin ravintolassa saada kaffit ja konjakit. Konjakit tietenkin alkoholittomana. Sitten minulle vain mainittiin, että "ei teille enää tänään". Tätäkö asiakaspalvelu on nykyään, kun rehellistä veronmaksajaa höykytetään oikealle ja vasemmalle?
Alkoholiton konjakki
5
2643
Vastaukset
- Tyristoriradio
Konjakkiesanssia saa Gert Strand AB:ltä. Jälleenmyyjiä lienee Suomessakin.
- voevoevoevoe
Vajakki ei saanu konjakkii.
- Ei_mehua
Konjakki ei ole alkoholitonta....eikä alkoholitonta konjakkia ole olemassakaan.
Jotain korvikejuomaa saattaa löytyä alkoholittomana, mutta ei konjakkia.
Konjakki (ransk. cognac) on Ranskassa määräalueella viinistä tislattu rypäleviina. Konjakki on brandyn alalaji. Se on nimetty Cognacin kaupungin mukaan. Konjakki-sana on suojattu maantieteellisenä merkintänä, ja sitä voivat käyttää vain Cognacin alueen tuottajat. Huom tislattu rypäleviina, ei mehu.Ranskalaiset ne vaan sitten osaavat läträtä. Ei ei, minä olen enemmän tuon makean perään. Pois pois roskikseen kaikki karvaiset konjakit. Minulla on muuten tällä hetkellä kellari täynnä omien mehiläisteni tuottamaa hunajalikööriä ja perunoita.
- Hinajaa
Aika taitavia mehiläisiä olet saanut kun perunoitakin tuottavat....niin ja konjakki ei ole karvasta. Hunaja on hyvää, mutta konjakki herkkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901