Kala-nainen ja skorpioni-mies=?

Fisu-kisu

Eli miten tomii??

15

5344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat

      HYVIN TOIMII!
      Useimmissa "alan kirjoissakin" sanotaan että nämä merkit sopivat hyvin toisilleen. Itselläni on skorpionimies ja hyvin menee =)

      • kekoa

        olen huomannut että me kalat päädymme usein skorpionien kanssa yhteen. Olen seurustellut vakavasti 3 kertaa ja 2 kertaa skorpionin kanssa. Ja tunnen tai tiedän paljon kala-skorppari pareja.


    • fnar

      Toimii ja loistavasti. Kaksi vuotta kohta täynnä ja suhde on kuuma ja tulinen kuin aivan alussa. Seksi on mahtavaa, tunteet synkkaavat hyvin yhteen ja kaikesta pystyy puhumaan. Parempaa paria ne keksisi. :)

      • kristallifisu

        ... ja seksi on loistavaa!


      • giganticlove

        Sanotaan, että tämä suhde ystävinä tai eroottisessa suhteessa on aivan maaginen, aivan toisesta maailmasta. Vaikka skorpioni kontrolloi ja pitää kaloja maan pinnalla, kalat pitää tästä. Tässä suhteessa pitää ymmärtää, että molemmat kaipaavat oman tilan ja omaa rauhaa. Molemmat sen myös saavat. Skorpioni sen vaatii ja kalat sen mielellään antaa. Molemmille syvälliset tunteet ovat tärkeitä. Vaikka molemmat ymmärtävät toisiaan puheitta ja sanoitta, kommunikointi on tärkeä osa. Keskusteluaiheista ja yhteisistä tekemisistä ja harrastuksista ei ole puutetta. Kuntoilu ja muu yhdessä toimiminen on itsestään selvää. Molemmat ovat erittäin syvällisiä tunteiden tulkkeja ja se ulottuu kuumaan seksiin saakka.


    • Nimetön

      ..tai jotain muuta outoa mut ei toiminut mulla.
      Eihän se mies ymmärtänyt mua hetken vertaa!!
      sänkyyn se vaan halus ja jätti kun ei saanut ;)

    • kalanen

      Vastaan samoin sanoin sulle kuin vastasin skorppari -otsikon alla kalanaisen ja skorpionimiehen suhdetta pohtivalle..

      Skorpionin ja kalan suhdetta ylistetään kirjallisuudessa usein, mutta omalta osaltani siinä ei toiminut kai loppujen lopuksi mikään muu kuin alkuhuuma ja fyysinen viehtymys..

      Skorpparimies on jyrä, dominoiva, haluaa hallita suhdetta. Eikä koskaan pysty luottamaan siihen, että todella rakastat sitä ja oot luottamuksen arvoinen..

      Kalanainen on aivan liian herkkä skorpionimiehelle (myönnettäköön kuitenkin, että seksi ON skorpparin kanssa loistavaa ;)

      • Kalatyttö

        Mikäköhän siinä oikeen on et skorpparit loistaa seksuaalisesti?????? Olen huomannut ite saman et niissä on älytön seks.vetovoima.......


      • Olen skorpioni
        Kalatyttö kirjoitti:

        Mikäköhän siinä oikeen on et skorpparit loistaa seksuaalisesti?????? Olen huomannut ite saman et niissä on älytön seks.vetovoima.......

        Yli kaksi vuotta ollaan mekin oltu. Kalanaiseni tosin meinasi uida karkuun, mutta palasi ahdistuksesta toivuttuaan takaisin. Tunnutaan olevan sellainen pari, ettei saada toisistaan milloinkaan tarpeeksi. Minun kuumerkkini on kalat, ja voisinpa jopa sanoa ymmärtäväni häntä täydellisesti. Seksi on hyvää, kyllä. Mutta eniten rakastan silti niitä pieniä ryppyjä hänen hymyilevissä silmäkulmissaan.


    • pee

      Toimihan se jonkun aikaa. Seksi oli aivan mahtavaa, mutta sitten se vaan lopahti miehen puolelta. Melkein viis vuotta oltiin yhdessä ja viimeiset kaks vuotta oli mulle aika kärsimystä. Sitten tulin järkiini ja lähdin. Alko kaikki ahdistaa ja ärsyttää kumppanissa. Mä vetäydyin täysin omaan maailmaani enkä paljon enää puhunu mistään. Kumppani yritti saada mua avautumaan mutta mä sulkeuduin vaan syvemmälle.

      Nyt oon sitten sinkku ja viihdyn vallan mainiosti näin.

    • MariaXXXX

      Vaikeeta on. Mutta johtuu kummankin vahvasta luonteesta. Oon kalanainen, joka haluaa hallita. En tietoisesti ehkä mutten luota ohjaimia pelkästään miehelle. Taidan olla skorppari nousevalta merkiltäni mikä selittää samankaltaisuutemme. Uskon, että hioudumme kulmistamme hieman ja lopulta elämästä tulee tasaisempaa. Nyt jo ollaan hiouduttu. Mutta haasteellista on. Silti ollaan luotuja toisillemme. Se siinä kummaa onkin miten paljon rakkaus kestää ja miten syvää se on. En ikinä anna miehelleni periksi, kun hän on väärässä, epäoikeudenmukainen tai loukkaa. Haen aina oikaisua, mikä on haaste dominoivalle skorpparimiehelleni. Raivostuu usein, mutten anna periksi. Näen raivon takana pelkoa ja kehittymättömyyttä, ahdistusta ja vallanmenetyksen pelkoa. Ajatukset menee yksiin täydellisesti. Emme aina edes ehdi sanoa mitään, kun kumpikin avaa suunsa sanoakseen koko ajan samoja sanoja ja mielipiteitä, mikä on välillä pelottavaakin koskei ole ollut mitään viitettä siitä, että voisimme pohtia samoja asioita samoin ja samaan aikaan. Toivon, että selviän voittajana ja hänkin löytää itsestään voimaa ja itseluottamusta yhä enemmän. Skorpionimies on vahva kapinallinen, joka helposti syyllistyy itsepetokseen ja samalla peittää itsestään tärkeitä asioita toiselta. Mutta minä haluan nähdä hänet sellaisena kuin on.

    • Eitoimieiei

      Ei toimi olleskaa! Skorpparimies osaa olla taitava pääsemään sänkyyn ja sitä se vain haluaa. Jos ei saa, niin vaihtaa toiseen.

      • hsterr

        Ette sitten vain sovi toisillenne. Jos olet kala kuten minä, toimisin toisin. Hyppäisin kyllä saman tien samaan sänkyyn rakastamani ihmisen kanssa. Skorppari on kyllä yksi uskollisimpia kumppaneita. Nopeammin kala ui pois huonosta suhteesta. Mutta jos suhde ei toimi ja on onneton, onkin paras erota.


    • Anonyymi

      Yhdellä sanalla: Loistavasti!
      On sen verran ikää, että on eri horoskooppeja jokunen tullut kokeiltua.
      Härän kanssa olin naimisissa nuorena. Nyt jälkeen päin voin todeta, että olin liian nuori arvostamaan sitä täydellistä perheen isää, joka miehestäni kehkeytyi.
      Mutta en kadu, sillä uskomattomia rakkauksia on matkan varrella saanut kokea.

      Skorpionit on KAIKKI olleet loistavia. Olen joskus oikein pohtinut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että Kala-Skorpioni suhde toimii siksi, että Skorpioni syö Kalan kädestä.
      Kala nainen saa Skorpionilta kaiken anteeksi, oli Skorppari sitten mies tai nainen. Muille merkeille Skorpioni vihottelee ja uhittelee mutta rauhoittuu heti, kun Kala nainen tarttuu häntä kädestä.

      Jumaloivimmat mieheni ovat järjestään olleet Skorpioneja, kuin myös parhaimmat ystäväni.

      Ystävä pariskunta on molemmat Skorpioneja. He molemmat rakastavat minua vilpittömästi ja platonisesti. Olen erittäin toivottu vieras heidän Lapin mökillään. Jopa niin toivottu, että kun heidän Joululomansa alkoi, niin vaimo jäi odottamaan minun lomani alkamista ja menimme siis kahdella autolla muutaman päivän välein. Ei auttanut mikään, vaikka vannoin tulevani junalla perässä.

      Ja se miksi täällä kirjoittelen johtuu siitä, että taas on yksi kiihkeä Skorpioni mies pykälässä. Uskomaton rakastaja. Mies, joka puhuu ja pussaa. Ja on älykäs ja hauska. Ja hyvä rakastaja... ai taisin jo mainita sen.

      Että Kala-Skorpioni pari sopii loistavasti -ainakin silloin, kun nainen on se Kala...

      • Anonyymi

        mul on positiivisia kokemuksia skorppareista. Mä oon aurinko härkä. Esim julkkis -skorppareista tietyt oli tosi kivoja facebookissa , sillä oli oikein sydänihmisiä. Syvällisiä, tunteikkaita ja fiksuja jotka elämää nähneitä ja aika usein koviakin kokeneita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe