Minulla on ollut paniikkihäiriö jo 2 kuukautta. Aina saan sen noin kello 1 yöllä. Tuntuu oikeasti siltä että pyörtyisin, sokeutuisin tai joutuisin koomaan.
Miten näistä pääsee eroon ilman lääkitystä? Minulla on jo antipsykootti lääkitys, eli en saisi syödä muita lääkkeitä sen aikana. Skitsofreniaa olen myöskin sairastanut.
Unet jäävät noin 2 tunnin pituiseksi ja oireet senkuin vain lisääntyy. Auttakaa! Mitä tekisin?
Miksi en saa nukuttua?
Aquarius121
1
114
Vastaukset
- Hyväksytty
Rentoudu ja harjoittele mielikuvaharjoituksilla esim. siten että kuvittelet mielessäsi olevasi jossain mukavassa paikassa. Sitten rentouta jäsenesi yksi kerrallaan ja jos vielä tulee ahdistavia ajatuksia, opettele hyväksymään ne vain ohimenevinä ajatuksina. Anna niiden tulla ja mennä. Paina hyväksy-nappulaa aina kun jokin ajatus tulee, paina hyväksy-nappulaa myös silloin, kun et voisi hyväksyä jotain ajatusta. Hyväksy siis se, ettet voi hyväksyä jotain. Näin pääset vähitellen rauhallisille vesille ja voit jatkaa untasi. Hyviä unia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021