Moikka olen 17v tyttö ja olen lähdössä nyt syksyllä Italiaan vaihtoon ja haluaisin tietää muita, jotka ovat olleet aiemmin vaihdossa niin muutamaan kysymykseen kaipaisin vastauksia..
-Missäpäin olit? Millaista siellä oli? Saitko paljon kavereita? Totuitko nopeasti uuteen ympäristöön? Minnepäin menit/menet? Oliko koti-ikävä jos oli miten selvisit? Jännittikö ennen lähtöäsi? Onko vuosi mennyt niin kuin toivoit/mitä toivot vaihto vuodeltasi? Pidätkö yhteyttä suomeen? Millainen oli hostperheesi?
Noihin olisi kiva saada vastauksia ja kaikki kokemukset ovat tervetulleita!!! :) Minua jännittää älyttömästi jopa hieman pelottaa jospa en saakaan kavereita tai opi kieltä tai menee muuten vain jokin pieleen olen niin jännittynyt enkä pysty nukkumaan edes kunnolla mutta silti olen niin innoissani ku pääsee tutustumaan täysin uuteen kulttuuriin ja tapoihin..Niin kaikki kokemukset ovat tervetulleita.
Millaista on Vaihto-oppilaana?
Italia2016-2017
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625