Asia aiheissa saanut vuosia palstalla turpaansa, ja nyt on sairas mieli seonnut lopullisesti ja kaikki mitää antipersu saa enää valheidensa seasta väännettyä, on enemmän tai vähemmän valheellista rivoutta, joka tuntuu olevan antipersun sydäntä lähellä.
Antipersulle ei mikään rivous ja perverssio ole vierasta.
Antipersun epätoivo aiheuttaa rivoja tekstejä !!
9
<50
Vastaukset
- UpUp
Up
- KooHooPuuHaa
Kyllä tämän palstan antipersu on sekopää yksinhuoltaja Vantaalta, joka käy tasaisin väliajoin lataamossa.
- Antti-persu
Olli Immonen kiihottaa minua niin monella tapaa etten meinaa housuissani pysyä .... hihihihihihhhiiiii....
- KooHooPuuHaa
Lataam keikka antipersulla selvästikin lähenemässä taas - onneksi !
Voi palstalle päästä jotain älykästä, tai ainakin totuudenmukaista päästä livahtamaan ilman antipersun sairasta häiriköintiä.
- UpUp
UpUp
- Uputu
Uputu
- Uputi
Uputi
”saanut vuosia palstalla turpaansa”?
Luettelepa, parahin perspöljä, keille kaikille haluaisit antaa turpaan siksi, että he ovat kanssasi eri mieltä politiikasta.- persu_vah-vah-valehtelee
Immoslainen Antti Persu on päässyt putkasta Jyväskylässä ja purkaa sakkojen aiheuttamaa pahaa oloaan palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564