Suora sijoitus 10 vuodeksi tuonne, pieni riski ja kohtalainen tuotto? Korot ovat matalalla vuoden pari, mutta tilanne muuttunee paikoin radikaalistikin, kun Eurooppa seuraa USA:ta ja korot nousevat. Millaista vuosituottoa olisi realistista odottaa esim. 2018, kun korot nousevat? Paljon nykyhetken 10.000 euron talletuksen arvo olisi vuonna 2025 realistisesti tai optimistisemmin arvioiden? Inflaatio laukkaa, mutta pienikin tuotto on parempi kuin pankkitili.
Vastaukset 2
- gsdf
Tällä hetkellä AAA:n tuotto on kutakuinkin 0. Tulevaisuudesta ei kukaan tiedä, mutta ainakaan itse en sinne nyt rahoja laittaisi.
Nordax, Tf bank ja Collector maksavat säästötileille korkoa 1,5-1,65 % - verot.
Sitten kun tilanne muuttuu, rahat saa muutamassa päivässä siirrettyä rahamarkkinarahastoon kun siltä tuntuu. - amatöörisäästäjä
Lyhyen koron rahastolta on lupa odottaa inflaatiosuojaa, muttei juurikaan tuottoa. Jos tuottoa haluat, joudut ottamaan riskiäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701475
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37516
- 123503
- 25483
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479