mis oulun runkkupaikat

hot_tis

mis päin Oulua runkkupaikat. ?
oisin kiinnostunut.
kik:hot_tis

42

4012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pygäri

kiinnostaisi myös

• halukasmiess

Olis mukava koitella toisen jäykistyvää kalua ja roikkuvia palleja. Saattaisin ottaa suihinkin.

• oubi52

mulle passais myös oon 52v

• halukasmiess

Oletko , oulun seudulta, voitaisiin koitella ristiin?28

• Deivid19029

Moi. Ouluntullin p-paikalla on yks mesta ainakin. Käyn ite siellä monesti vain runkkailemassa mutta olen saanut myös suihinoton ja runkkauksen ventovieraaltakin. Todella kiihottava mesta, kun istuskelet autossa niin huomaat kyllä mikä on meno ja eikun mukaan vaan. P-paikan viereisessä metsässä siis tapahtuu nämä. Tosin olen nähnyt busseja ja rekkoja paikalla myös useasti ja oonko haaveillu että pääsis sinne sisälle kuskin kanssa touhuamaan.. ;)

• kiinnostaammm

onko muita hyviä runkku paikkoja oulussa kuin ouluntulli ,tarkotan lähempänä kaupunkia? oon kuullu pohtosta vieläkö siellä on kävijöitä

• runkuhimoinen

kävin tänään nytämässä kaluani ouluntullissa kavari ajoi auton viereeni avatiin auton ovet ja alutiin kumpikin runkkaamaan omaa kalua on kiihotavaa kun toinen katselee kun runkkaan.kavarilla oli komea kalu. näyteltiin tunnin verran kaluja toisille.kalussa tuntui hyvälle .on mahtavaa kun saa näyttää kalua ja samalla runkata.

• Heteroko

TÄnään päivällä ketään nuorta tullissa

• Moi Helvetinpellet. Ei se lopu. Niin kauan kun on ihmisiä niin on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä.
      Tsemppiä vaan sulle...

• Jannee123

Mulla on jo löylykauhan varsi peräaukossa, ja olen tosi kiihottuneena ja haluaisin heti tavata sinut dxcggyy, niin voitais heti alkaa runkkailemaan toistemme kaluja, tykkäisit varmaan siitäkin kun ihanasti imisin kalusi tyhjäksi?

• Nuorikundi1344

Ketän tullissa nyt?

• datattaa

Tullissa, valvoo riistakamera, sielä puissa,, "dadaa"

• cdfun

Oikeesti?

• Tänään tulliin klo 14

• datattaa

Kiitos "tullissa" vierailijat! dataa, eli tietoa kuvia tullut kiitettävästi, ristakameraan, etälähettävä, on, eli voidaan seurata "kotisohvalta" mitä siellä tapahtuu... lisää vaan "pökköä" pesään.

• Ouluntullissa on tullut käytyä samoin nallikarissa edenin takana (kesäisin)

• seniorigay

Ouluntullissa oon käynyt ja varmaan tulen käymään jatkossakin! Mutta missä oritkarin puuhapaikka tarkalleen ottaen on?

• seniorigay

Missä oritkarissa ne runkkupaikat?

• Oon kuullu että se ois jossain konttialueella OAK:ta vastapäätä...itse en ole käynyt siellä tutustumassa paikkaan .

• ndu64

Eiköhän tullissakin jo tarkenisi pe...

• mvm68

No käydään kokeilemassa!

• muijaliini

kaipaako kulaan naista sinne?

• tottakait kaipaa ;)

• rahtari58

liminkassa sais tllalla peppua

• miesbi85

Missä sitä sais?

• Mopedipox

Pääseekö Takukankaan levarille mopollo mitään metsätietä pitkin? Onko kellään tietoa??

• Hebkkak

Moi. Haluaisin kokeilla runkata toista miestä, ei lihavaa. Vaikka Ouluntulli tai jossakin muualla. Kik: henkkak74

• Teletappiiii

Ouluntulliin nyt. Tuleeko muita

• Anonyymi

muita paikkoja kuin ouluntulli

• Anonyymi

pohton ranta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olisko tänään nakuilijoita menossa Pohton rantaan

• Anonyymi

tänään tai huomenna olen menossa

• Anonyymi
    • Anonyymi

löytyisikä ideakujalle kalun imijää kaluani saa imuttaa autossa

• Anonyymi

Oisko puolen päivän aikaan runkkuseuraa Raksilan uimahalliin. UKM55/185/85/18/5

• Anonyymi

Nyt parivuotta kulunut aikaa ja Raksilan uimahallia ei ole ollenkaan, purettu. Nyt käydään Linnanmaan uimahallissa ja siellä meno jatkuu. Olen hieman iäkkäämpi mies, mutta siellä on vietetty ihania hetkiä. Joskus hyvin sattuu että ollaan kahdestaan ja molemmat halutaan kosketella toistemme vehkeitä. Aika usein on mahdollista.
        Tule Linnanmaalle jo ennen yhtätoista viilempään saunaan. Jo suihkussa voi hieman vilkuilla jos olis samanmielistä kaveria. Saunassa molemmat jalat lauteille ja käsi voi joskus hipaista jalkoväliä, siitä se lähtee.
        Autossa voi jatkaa jos haluaa...

• Anonyymi

Haluisin imeä nuoremman kundin kalua

• Anonyymi

Haluan kovettaa kalua tiukoissa farkuissa ja laukaista

• Anonyymi

Missä nykyään seisotetaan Oulusssa?

• Anonyymi

Pateniemen yläkoulun parkkipaikalla kesäaikaan.

• Anonyymi

Oulussa naista runkkaamaan? m44

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3133
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      763
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      750
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      700
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      591
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      540
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      539
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe