mis oulun runkkupaikat

hot_tis

mis päin Oulua runkkupaikat. ?
oisin kiinnostunut.
kik:hot_tis

42

4326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pygäri

      kiinnostaisi myös

    • halukasmiess

      Olis mukava koitella toisen jäykistyvää kalua ja roikkuvia palleja. Saattaisin ottaa suihinkin.

      • oubi52

        mulle passais myös oon 52v


    • halukasmiess

      Oletko , oulun seudulta, voitaisiin koitella ristiin?28

    • Deivid19029

      Moi. Ouluntullin p-paikalla on yks mesta ainakin. Käyn ite siellä monesti vain runkkailemassa mutta olen saanut myös suihinoton ja runkkauksen ventovieraaltakin. Todella kiihottava mesta, kun istuskelet autossa niin huomaat kyllä mikä on meno ja eikun mukaan vaan. P-paikan viereisessä metsässä siis tapahtuu nämä. Tosin olen nähnyt busseja ja rekkoja paikalla myös useasti ja oonko haaveillu että pääsis sinne sisälle kuskin kanssa touhuamaan.. ;)

    • kiinnostaammm

      onko muita hyviä runkku paikkoja oulussa kuin ouluntulli ,tarkotan lähempänä kaupunkia? oon kuullu pohtosta vieläkö siellä on kävijöitä

    • runkuhimoinen

      kävin tänään nytämässä kaluani ouluntullissa kavari ajoi auton viereeni avatiin auton ovet ja alutiin kumpikin runkkaamaan omaa kalua on kiihotavaa kun toinen katselee kun runkkaan.kavarilla oli komea kalu. näyteltiin tunnin verran kaluja toisille.kalussa tuntui hyvälle .on mahtavaa kun saa näyttää kalua ja samalla runkata.

    • Heteroko

      TÄnään päivällä ketään nuorta tullissa

    • Moi Helvetinpellet. Ei se lopu. Niin kauan kun on ihmisiä niin on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä.
      Tsemppiä vaan sulle...

      • Jannee123

        Mulla on jo löylykauhan varsi peräaukossa, ja olen tosi kiihottuneena ja haluaisin heti tavata sinut dxcggyy, niin voitais heti alkaa runkkailemaan toistemme kaluja, tykkäisit varmaan siitäkin kun ihanasti imisin kalusi tyhjäksi?


    • Nuorikundi1344

      Ketän tullissa nyt?

    • datattaa

      Tullissa, valvoo riistakamera, sielä puissa,, "dadaa"

    • cdfun

      Oikeesti?

    • Tänään tulliin klo 14

    • datattaa

      Kiitos "tullissa" vierailijat! dataa, eli tietoa kuvia tullut kiitettävästi, ristakameraan, etälähettävä, on, eli voidaan seurata "kotisohvalta" mitä siellä tapahtuu... lisää vaan "pökköä" pesään.

    • Ouluntullissa on tullut käytyä samoin nallikarissa edenin takana (kesäisin)

    • seniorigay

      Ouluntullissa oon käynyt ja varmaan tulen käymään jatkossakin! Mutta missä oritkarin puuhapaikka tarkalleen ottaen on?

    • seniorigay

      Missä oritkarissa ne runkkupaikat?

      • Oon kuullu että se ois jossain konttialueella OAK:ta vastapäätä...itse en ole käynyt siellä tutustumassa paikkaan .


    • ndu64

      Eiköhän tullissakin jo tarkenisi pe...

    • mvm68

      No käydään kokeilemassa!

    • muijaliini

      kaipaako kulaan naista sinne?

      • tottakait kaipaa ;)


    • rahtari58

      liminkassa sais tllalla peppua

      • miesbi85

        Missä sitä sais?


    • Mopedipox

      Pääseekö Takukankaan levarille mopollo mitään metsätietä pitkin? Onko kellään tietoa??

    • Hebkkak

      Moi. Haluaisin kokeilla runkata toista miestä, ei lihavaa. Vaikka Ouluntulli tai jossakin muualla. Kik: henkkak74

    • Teletappiiii

      Ouluntulliin nyt. Tuleeko muita

    • Anonyymi

      muita paikkoja kuin ouluntulli

    • Anonyymi

      pohton ranta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisko tänään nakuilijoita menossa Pohton rantaan

      • Anonyymi

        tänään tai huomenna olen menossa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      löytyisikä ideakujalle kalun imijää kaluani saa imuttaa autossa

    • Anonyymi

      Oisko puolen päivän aikaan runkkuseuraa Raksilan uimahalliin. UKM55/185/85/18/5

      • Anonyymi

        Nyt parivuotta kulunut aikaa ja Raksilan uimahallia ei ole ollenkaan, purettu. Nyt käydään Linnanmaan uimahallissa ja siellä meno jatkuu. Olen hieman iäkkäämpi mies, mutta siellä on vietetty ihania hetkiä. Joskus hyvin sattuu että ollaan kahdestaan ja molemmat halutaan kosketella toistemme vehkeitä. Aika usein on mahdollista.
        Tule Linnanmaalle jo ennen yhtätoista viilempään saunaan. Jo suihkussa voi hieman vilkuilla jos olis samanmielistä kaveria. Saunassa molemmat jalat lauteille ja käsi voi joskus hipaista jalkoväliä, siitä se lähtee.
        Autossa voi jatkaa jos haluaa...


    • Anonyymi

      Haluisin imeä nuoremman kundin kalua

    • Anonyymi

      Haluan kovettaa kalua tiukoissa farkuissa ja laukaista

      • Anonyymi

        Missä nykyään seisotetaan Oulusssa?


    • Anonyymi

      Pateniemen yläkoulun parkkipaikalla kesäaikaan.

    • Anonyymi

      Oulussa naista runkkaamaan? m44

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe