Olis mukava koitella toisen jäykistyvää kalua ja roikkuvia palleja. Saattaisin ottaa suihinkin.
0Äänestä
oubi52
mulle passais myös oon 52v
0Äänestä
halukasmiess
Oletko , oulun seudulta, voitaisiin koitella ristiin?28
0Äänestä
Deivid19029
Moi. Ouluntullin p-paikalla on yks mesta ainakin. Käyn ite siellä monesti vain runkkailemassa mutta olen saanut myös suihinoton ja runkkauksen ventovieraaltakin. Todella kiihottava mesta, kun istuskelet autossa niin huomaat kyllä mikä on meno ja eikun mukaan vaan. P-paikan viereisessä metsässä siis tapahtuu nämä. Tosin olen nähnyt busseja ja rekkoja paikalla myös useasti ja oonko haaveillu että pääsis sinne sisälle kuskin kanssa touhuamaan.. ;)
0Äänestä
kiinnostaammm
onko muita hyviä runkku paikkoja oulussa kuin ouluntulli ,tarkotan lähempänä kaupunkia? oon kuullu pohtosta vieläkö siellä on kävijöitä
0Äänestä
runkuhimoinen
kävin tänään nytämässä kaluani ouluntullissa kavari ajoi auton viereeni avatiin auton ovet ja alutiin kumpikin runkkaamaan omaa kalua on kiihotavaa kun toinen katselee kun runkkaan.kavarilla oli komea kalu. näyteltiin tunnin verran kaluja toisille.kalussa tuntui hyvälle .on mahtavaa kun saa näyttää kalua ja samalla runkata.
Moi Helvetinpellet. Ei se lopu. Niin kauan kun on ihmisiä niin on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä. Tsemppiä vaan sulle...
0Äänestä
Jannee123
Mulla on jo löylykauhan varsi peräaukossa, ja olen tosi kiihottuneena ja haluaisin heti tavata sinut dxcggyy, niin voitais heti alkaa runkkailemaan toistemme kaluja, tykkäisit varmaan siitäkin kun ihanasti imisin kalusi tyhjäksi?
Kiitos "tullissa" vierailijat! dataa, eli tietoa kuvia tullut kiitettävästi, ristakameraan, etälähettävä, on, eli voidaan seurata "kotisohvalta" mitä siellä tapahtuu... lisää vaan "pökköä" pesään.
löytyisikä ideakujalle kalun imijää kaluani saa imuttaa autossa
0Äänestä
Anonyymi00040
Oisko puolen päivän aikaan runkkuseuraa Raksilan uimahalliin. UKM55/185/85/18/5
0Äänestä
Anonyymi00060
Nyt parivuotta kulunut aikaa ja Raksilan uimahallia ei ole ollenkaan, purettu. Nyt käydään Linnanmaan uimahallissa ja siellä meno jatkuu. Olen hieman iäkkäämpi mies, mutta siellä on vietetty ihania hetkiä. Joskus hyvin sattuu että ollaan kahdestaan ja molemmat halutaan kosketella toistemme vehkeitä. Aika usein on mahdollista. Tule Linnanmaalle jo ennen yhtätoista viilempään saunaan. Jo suihkussa voi hieman vilkuilla jos olis samanmielistä kaveria. Saunassa molemmat jalat lauteille ja käsi voi joskus hipaista jalkoväliä, siitä se lähtee. Autossa voi jatkaa jos haluaa...
0Äänestä
Anonyymi00045
Haluisin imeä nuoremman kundin kalua
0Äänestä
Anonyymi00046
Haluan kovettaa kalua tiukoissa farkuissa ja laukaista
0Äänestä
Anonyymi00055
Missä nykyään seisotetaan Oulusssa?
0Äänestä
Anonyymi00056
Pateniemen yläkoulun parkkipaikalla kesäaikaan.
0Äänestä
Anonyymi00059
Oulussa naista runkkaamaan? m44
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 42
Vanhimmat
kiinnostaisi myös
Olis mukava koitella toisen jäykistyvää kalua ja roikkuvia palleja. Saattaisin ottaa suihinkin.
mulle passais myös oon 52v
Oletko , oulun seudulta, voitaisiin koitella ristiin?28
Moi. Ouluntullin p-paikalla on yks mesta ainakin. Käyn ite siellä monesti vain runkkailemassa mutta olen saanut myös suihinoton ja runkkauksen ventovieraaltakin. Todella kiihottava mesta, kun istuskelet autossa niin huomaat kyllä mikä on meno ja eikun mukaan vaan. P-paikan viereisessä metsässä siis tapahtuu nämä. Tosin olen nähnyt busseja ja rekkoja paikalla myös useasti ja oonko haaveillu että pääsis sinne sisälle kuskin kanssa touhuamaan.. ;)
onko muita hyviä runkku paikkoja oulussa kuin ouluntulli ,tarkotan lähempänä kaupunkia? oon kuullu pohtosta vieläkö siellä on kävijöitä
kävin tänään nytämässä kaluani ouluntullissa kavari ajoi auton viereeni avatiin auton ovet ja alutiin kumpikin runkkaamaan omaa kalua on kiihotavaa kun toinen katselee kun runkkaan.kavarilla oli komea kalu. näyteltiin tunnin verran kaluja toisille.kalussa tuntui hyvälle .on mahtavaa kun saa näyttää kalua ja samalla runkata.
TÄnään päivällä ketään nuorta tullissa
Moi Helvetinpellet. Ei se lopu. Niin kauan kun on ihmisiä niin on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä.
Tsemppiä vaan sulle...
Mulla on jo löylykauhan varsi peräaukossa, ja olen tosi kiihottuneena ja haluaisin heti tavata sinut dxcggyy, niin voitais heti alkaa runkkailemaan toistemme kaluja, tykkäisit varmaan siitäkin kun ihanasti imisin kalusi tyhjäksi?
Ketän tullissa nyt?
Tullissa, valvoo riistakamera, sielä puissa,, "dadaa"
Oikeesti?
Tänään tulliin klo 14
Kiitos "tullissa" vierailijat! dataa, eli tietoa kuvia tullut kiitettävästi, ristakameraan, etälähettävä, on, eli voidaan seurata "kotisohvalta" mitä siellä tapahtuu... lisää vaan "pökköä" pesään.
Ouluntullissa on tullut käytyä samoin nallikarissa edenin takana (kesäisin)
Ouluntullissa oon käynyt ja varmaan tulen käymään jatkossakin! Mutta missä oritkarin puuhapaikka tarkalleen ottaen on?
Missä oritkarissa ne runkkupaikat?
Oon kuullu että se ois jossain konttialueella OAK:ta vastapäätä...itse en ole käynyt siellä tutustumassa paikkaan .
Eiköhän tullissakin jo tarkenisi pe...
No käydään kokeilemassa!
kaipaako kulaan naista sinne?
tottakait kaipaa ;)
liminkassa sais tllalla peppua
Missä sitä sais?
Pääseekö Takukankaan levarille mopollo mitään metsätietä pitkin? Onko kellään tietoa??
Moi. Haluaisin kokeilla runkata toista miestä, ei lihavaa. Vaikka Ouluntulli tai jossakin muualla. Kik: henkkak74
Ouluntulliin nyt. Tuleeko muita
muita paikkoja kuin ouluntulli
pohton ranta
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D9n0A8
Olisko tänään nakuilijoita menossa Pohton rantaan
tänään tai huomenna olen menossa
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X6p9V6
löytyisikä ideakujalle kalun imijää kaluani saa imuttaa autossa
Oisko puolen päivän aikaan runkkuseuraa Raksilan uimahalliin. UKM55/185/85/18/5
Nyt parivuotta kulunut aikaa ja Raksilan uimahallia ei ole ollenkaan, purettu. Nyt käydään Linnanmaan uimahallissa ja siellä meno jatkuu. Olen hieman iäkkäämpi mies, mutta siellä on vietetty ihania hetkiä. Joskus hyvin sattuu että ollaan kahdestaan ja molemmat halutaan kosketella toistemme vehkeitä. Aika usein on mahdollista.
Tule Linnanmaalle jo ennen yhtätoista viilempään saunaan. Jo suihkussa voi hieman vilkuilla jos olis samanmielistä kaveria. Saunassa molemmat jalat lauteille ja käsi voi joskus hipaista jalkoväliä, siitä se lähtee.
Autossa voi jatkaa jos haluaa...
Haluisin imeä nuoremman kundin kalua
Haluan kovettaa kalua tiukoissa farkuissa ja laukaista
Missä nykyään seisotetaan Oulusssa?
Pateniemen yläkoulun parkkipaikalla kesäaikaan.
Oulussa naista runkkaamaan? m44