Kokemuksia kolmen kimpasta

Lucy76

No nyt se fantasia on toteutettu, ei kylläkään suunnitelmallisesti, mutta tehty kuitenkin. Olin reissussa ja harrastin kahden miehen kanssa kimppaa. Me hommailtiin pari kolme tuntia ja sit vielä unen keskeltä aina pientä tyydytystä aamullakin. Itse olin vain aika puhki. Alapää ja tissit edelleen hellänä. Onko täällä muita naisia, joilla on paikat kipeenä tuplapanon jälkeen. Miten nopsasti tästä toipuu? Henkisesti ei ole mitään ongelmaa. Olihan se outoa, mut ihan kivaa. En ehkä uusiksi ottais, mut yhtään ei kaduta. Ois kiva kuulla muidenkin kokemuksia kolmen kimpasta.

10

2028

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stnanspde

Mies sinä olet. Ja kirjoitat täyttä paskaa. Paska sinä tulet olemaan ja paskana pysyt. Pieraise ja käännä kylkeä, niin voit tuntea karvaiset pallit ahterissasi. Homoseksi on ainoa seksi jota voit saada. Karvaista sellaista. Femiinihomotkaan ei edes sinusta kiinnostu. Jäljelle jää ainoastaan karvahomot. Venyttele siis jo ahteriasi. Älä kuvittelekaan olevasi nainen, se tie ei toimi. Sinulla on liian pieni kalu, mutta se ei tee sinusta vielä naista. Olet hikinen ja lihakseton tuppikulli, joka ei saa edes nahkahomoa, vaan joutuu tyytymään karvahomoon. Naisia näet ainoastaan vaatteet päällä. Etkä tule koskaan parempaan pystymään. Olet tuppikulli!!!

• Mistä sen tietää? Meillä tyttöystävä hommas yökylää pariskunnan. Kaksi bi-miestä. Ekaksi ne hoiteli tyttöystävän sit minut. Kehuivat kuinka on tiukat peput kummallakin. Ehkä ne oli vaan kohteliaita, entiedä.

• onko-vaikeeta

"stnanspde", oletpa aggressiivinen. Johtuuko se alkon tai lääkkeiden puutteesta vai onko tila pysyvämpi? Tulisit varmaan nettijohtoa pitkin, jos se olisi mahdollista.

• Lucy76

Juuripa näin fiksuja kommentteja odottelinkin... stnanspde taidat olla vain kade ;) Mut ikävä pilata fantasiasi, olen kuitenkin nainen ja sain kahdelta mieheltä paikat kipeäksi.

• Mies999

Hyvä Lucy76
        Tykkään susta..

• 1214

Aloitus on kyllä uskottava. Normaalinki seksin jälkeen rinnat on hellänä ja usein niissä on mustelmia. Normaalisti alapäässäkin tuntee reilun päivän saaneensa, mutta kahden jälkeen se voi olla oikeasti hellä. On kuin hiekkapaperilla istuisi.

Aloittajalle täydet pisteet kokeilunhalusta. Niinkuin mainitsi, tuntui oudolta eikä välttämättä toteuta uudelleen. Mutta kokeili kumminkin. Niin että, onnittelut rohkeudesta.

• hurmioitunut

Mies ja kaks naista...parasta mailmassa....tajunnanrikko....!!

• Matti-Mainio-

Vielä parempaa olisi kolme miestä.

• Lucy76

Kiitos 1214 :) Viikko meni toipuessa. Nännit palautui nopeammin. Alapään kohdalla meni viikko tai vähän enemmänkin. Lämmöllä muistelen kokemusta, vaikka silloin ajattelin, että ei enää koskaan, niin never say never.. ;) Mut en nyt ihan heti lähtis uudelleen. Ehkä parasta asiassa oli spontaaninen kolmen kimppaan johtaminen. Jos viikkokausia suunnittelisin kimppaa, niin se ei ois ehkä enää niin kivaa.

• Oliko tupla penetraatiota?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe