Tuulilasin vaihto

vahinkoy

Kun olette joutuneet vaihdattamaan rikkoutuneen tuulilasin tilalle uuden vakuutusyhtiön piikkiin, niin oletteko menneet merkkiliikkeeseen vai tarvikelaseja käyttävään halpisfirmaan?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mesellälidiliin

      Romikselta käytetty Riittää hyvin ja saa kuoletettua yhen osamaksun säästöllä. Viikonloppuna voit sitte ostaa säästämälläsi summalla -30% tai -50% ruoka tuotteita paikallisesta lidilistä

    • enotamersua

      On sitten tarkkaa se vaihtaminen,meinaan jos ei ole todella hyvä asentaja niin menee jokunen aika ja halkeaa varsin helpolla.

      Näitä minä näin ja koin mersu omistajuuden aikana ihan liikaa,ja yleensäkin on heikkoa lasia ,se kun kopsahtaa kivi niin heti halkeaa samantien on lasissa jälki.

    • Sama_asennuspaikka

      Ei merkkiliike laseja itse asenna. Siellä "halpafirmassa" merkkiliikkeetkin lasit asentavat.

      • mbesi

        Ei pidä Mersun suhteen paikkansa. Toisen Mersuni lasi vaihdettiin Veholla. Todistettavasti.


    • halpaliikkeetboikottiin

      Merkkiliikkeessä sekä tunnetussa ja arvostetussa tuulilasiliikkeessä. Ei tuulilaseissa ole mitään halpisversioita, mutta asentajan kokemuksissa on eroja.

      • 200520151

        Oletko aivan varma. Kovassa kilpailussa tarvikelasit voi olla huonompaa materiaalia. Vain mitat ovat täkeät.

        Miten muuten takuu säilyy tarvikeosia käytettäessä?


    • kaikkihyvinon

      Omassa autossani vaihdettiin ainakin maahantuojan omalla merkkikorjaamolla.

      • vahinkoy

        Niin minunkin toisessa mersussa keväällä. Nyt oli eri sävelet. Vai riippuuko se vain tarkastajasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe