Windows 10 ohitti jo linuks-tubuttimen!

klopklopklop

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linux_on_lelux

      Kylläpä nyt linkku-urpoja harmittaa

      • peelopeeloton

        Kyllä MS nyt on iloinen kun rahaa tulee ovista ja windowseista (ikkunoista).


    • Linux_tubutus

      No siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä että linuksit ohittuu.

    • Windowsin käyttäjien linuksin varmasti.

      Linuxia taas ei.

      • M-Urpola

        Jaa että et usko tuotakaan linkin juttua, kyllä se vaan linux on ohitettu halusitpa sitä tai et.


      • M-Urpola kirjoitti:

        Jaa että et usko tuotakaan linkin juttua, kyllä se vaan linux on ohitettu halusitpa sitä tai et.

        Ei tietenkään ole. Kaikki Windowsit yhteensä on vain 14%. Tuossa jutussa kerrotaan ehkä jostain korvatuista Windowsasennuksista.


    • xpkoneetvissiin_kiinassa
      • Vanhentunut juttu. "Julkaistu 1.5.2015" Windows 10:ä ei ollut vielä olemassakaan.


      • vain_3kk_vanhajuttu
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Vanhentunut juttu. "Julkaistu 1.5.2015" Windows 10:ä ei ollut vielä olemassakaan.

        No ei nuo luvut ole kovin paljoo muuttunu 3 kuukaudessa. xp osuus ehkä hieman tippunu, mutta on se edelleen toisella sijalla. Tosin 10 kirii etumatkaa kokoajan kiinni.


    • MicroKoff

      Hyvä niin, microsoftin tappiot sen kun syvenee kun joutuivat antamaan käyttöjärjestelmän ilmaiseksi kuten muutkin tekevät.

    • Totta. Ensimmäinen Windows Kympille räätälöity haittaohjelma on näköjään tullut jo jakeluun, niin että ohi meni että heilahti!

      • "Windows Kympille räätälöity haittaohjelma .."

        Missä ja mikä haittaohjelma????


      • Dikitudeissa

      • WinLinTrol



      • Dikitudeissa kirjoitti:

        Lue lehtiä:
        http://www.digitoday.fi/tietoturva/2015/08/03/windows-10--paivitys-kiristaa-lunnaita-tiedostoistasi/20159758/66

        Mitä jätettä. Köyhääkin köyhempi huijaus joka toimii pelkästään idiooteille. Ensin pitää ladata sähköpostista liitetiedosto koneelle, purkaa zip paketti, avata kansio jonne paketti on purettu, käynnistää zip paketista purettu ohjelma, pitää ITSE vielä erikseen hyväksyä ohjelman ajo kun Windows varoittaa vaarallisesta ohjelmasta eikä aja sitä ennen kun on klikannut varoituksen pois.

        Sitten kun on nähnyt kaiken tuon vaivan niin ITSE kovalla työllä asennettu haittaohjelma toimii.
        Eikä liity edes Windows 10, videolla haittaohjelma ajetaan ja se toimii Windows 8:ssa.

        Alkup. juttu:
        http://blogs.cisco.com/security/talos/ctb-locker-win10

        Video:
        https://cisco.app.box.com/s/adatcdtfut1c3tz25sszbztpohezx142

        PYH!


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Onko tämä muuten jo tukittu?:

        http://breakingmalware.com/vulnerabilities/one-bit-rule-bypassing-windows-10-protections-using-single-bit/

        Jos tuollaisia värkätään lennossa Technical Previewiin, niin miten turvassa lopullinen tuote on? Eipä näytä murtamattomalta.

        Ajat sitten paikattu. Koski kaikkia Windowseja ja tuolloin Windows 10 oli "Windows 10 Technical Preview" vaiheessa eli ei likikään valmis.

        Aivan tavallinen käyttöoikeuksien laajentamisen mahdollistava bugi joita löytyy ja on löytynyt kaikista käyttöjärjestelmä ytimistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe