Mitä mieltä miehet on semmoisesta? Itselläni on sellainen karvoitus koska posliini näyttää mielestäni lapselta..
Hollywood viiva
6
279
Vastaukset
- venuksellapois
Mikä on hollywood viiva.
Minun homma on ajella naisystävän karvat, ja semmonen noin 2-3 sormen levyinen viiva jätetään. Tykkään, eikä se käytännössä posliinista eroa. - sadonkorjaaja
Minullakin tehtävänä hoitaa vaimon puutarhaa. Ajelisin kuten ajelenkin välillä kaikki pois, vaimo haluaisi pienen tupsun tai viivan jätettäväksi samasta syystä. Ei tule ainakaan minulle liian nuoret mieleen, kun eivät kiinnosta muutenkaan, mutta tupsukin menee.. Viiva kuumempi, vaikea saada kotikonstein aikaiseksi...
- kaunista-tyyliä
Minusta täysposliini on nätimpi kuin viiva. Kun poistan vaimoni karvat, teen aina posliiniksi, mikä on vaimonikin mielestä oikein sievä.
- gdsdsfsdfds
Kyllä se viiva on todella kiihottava, jos sitä jaksaa pitää siistinä.
- Ase69
Vaimoni ajaa puoliposliiniksi, häppäreiden ympäriltä kaikki pois ja reilusti klitan ympäriltä. Tekee karvakolmion jota kaventaa joka sivun reunoilta ja päältä ohentaa.Joskus viisi vuotta sitten ehdotin posliiniksi ajoa kerran vuodessa näin syyskuun ajaksi.No pari vuotta näin tehtiin mutta nykyään se on vaan unohtunut..Viivamallisesta vaimo ei pidä.
Kiitorata on paras !!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj682150Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361594Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111323- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk91158Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o271078Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481069Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781013