Hangon Tulliniemi

ShyDrunk

Onko joku ehtinyt tänäkesänä käymään Tulliniemessä? Mikä on meininki, onko alueella tapahtunut muutoksia?
Jos nyt olisi vähän rantakelejä, niin voisin Helsingistä Hankoon ajella.

14

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bgbnjghbgjnh

Miksi turhaan, kun millä tahansa rannalla alasti oleminen on sallittua? Jos et uskalla tai jollakin tietyllä rannalla on suvaitsematonta porukkaa, Helsingistäkin löytyy vaihtoehtoja.

• hangökex

Ei taida olla enää koko naturistirantaa Hangossa? Kukaan ei ainakaan tunnusta käyneensä...

• Pientä.on

Hei, kuinkas monen täällä paskaa kirjoittavista oletat todella käyneen nakurannalla. Siis itsekin alastomana. Kyllä on yhden käden sormilla laskettavissa ja vielä saa olla sahalla töissä.

• siellä_oltiin

kyllähän se siellä on, viime viikolla kymmenisen tyyppiä siellä oli , muutama pariskuntakin.

• weawewerwertg
      • Voi-uusavuttomia

Voi hellal lettas. Vainko yksi ainokainen kyltti! Eihän tämän palstan lukijat vielä tuosta osaa. Pitää olla ainakin kymmenen kylttiä!

• asddfdfdd

Hieno paikka tuo Tulliniemen ranta.

• f6g7h8

Ai kulliniemen.. no joo! Nyt tiedänki paikan.

• Hyväsuomi

Aluetta on nyt rajattu tarkemmin, mm. se ei yllä rantaan asti. Kaistale rantaviivaa on alueen ulkopuolella.

• Voi-jukra

Voi jukra!

• Anonyymi

Nyt on paljaspyllyt tulleet ajetuksi alueelta ja rannan tuntuma muuttuu luontopolkukäyttöön. Mihin natut Hangosta siirtyivät?

• Anonyymi

Hangon kaupungin tekninen lautakunta mahdollisesti neuvottelee paljaspyllyjen kanssa uudesta paikasta, kuulemma.

• Anonyymi

Pks?

• Anonyymi

Paina Kullia Suoleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4251
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      64
      4069
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3522
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3083
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2759
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2552
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2254
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      13
      1377
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1252
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1036
    Aihe