Minulla on välillä sellaisia paniikkihäiriöitä, kun menen esimerkiksi ulos niin rupeaa ahdistamaan todella paljon. Tuntuu siltä että menettäisin tajunnan tai kuolisin. Varsinkin jos olen jossain vähemmän tunnetussa paikassa niin tuntuu että sekoaisin.
Todella siis ahdistaa aika paljon, en voi kunnolla mennä ulos tai mitään. Minulle tulee sellaisia ahdistuksia myös että "Miksi olen täällä? Haluan pois nyt heti!". Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Mikä pelko on kyseessä?
Outoja Ahdistuksia
4
<50
Vastaukset
- lievääpaniikkia
Onko sinulla ollut tuota sama jo pitkään vain onko oireet tulleet ihan nyt viime aikoina? Oletko nuori ihminen?
- Apua343
On ollu noin 2 kuukautta, ja olen 16-vuotias.
- itselläkinollut
Tuollaista on nuorena, olet teini-ikäinen, ihminen etsii itseään, menee ohi kun tulet vanhemmaksi.
itselläkinollut kirjoitti:
Tuollaista on nuorena, olet teini-ikäinen, ihminen etsii itseään, menee ohi kun tulet vanhemmaksi.
Epäilen ettei ap:n aivot saa pinnallisen hengityksen takia happea. Piilotajuiset tekijät sen tekee.
Nuorempana jännitin niin, että veri lähes salpaantui. Ihoni muuttui harmaan laikukkaaksi.
Kun lähdimme veljen perheen kanssa ulos kävelemään, hengitykseni palautui.
Luulenpa että jonkin alan terveydenhuoltoammattilaisille ilmiö on tuttua kauraa. Hengitystä pitää harjoitella vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760