Kuinka moni seuras aktiivisesti lapsirakkaiden herrasmiesten touhua alkukesästä?
Jambe pani parastaan ja oli ryhmän ykkös hahmo.
Mielen kiiintoista luettavaa näin Ikaalislaisitain.
Lapsirakkaat herrasmiehet
37
891
Vastaukset
- luinväärin
luin et "oli ryhmän ykkös homo"
- remmi.luistaa
Rouva vuoropuheli nuo edelliset tänne.
- Anonyymi
remmi.luistaa kirjoitti:
Rouva vuoropuheli nuo edelliset tänne.
Hänen kirjoituksensa ovat taivaan isän aatoksia.
- ykstykkaajista
Minä seurasin koko ajan ja kyllä siellä oli monta hauskaa kirjoittajaa. Sitten oli ne perskipeet kauhistelijat siellä mäkättämässä.
- Jambe.Kuismo
Kuka nyt vihaisi lapsia?
- tärkeimmät.ensin
Rouva kirjoittelee kuismona muttei kerro miksi hän antoi
lapsensa adoptioon ja yksi huostaanotettiin? tärkeimmät.ensin kirjoitti:
Rouva kirjoittelee kuismona muttei kerro miksi hän antoi
lapsensa adoptioon ja yksi huostaanotettiin?Asiaa on käsitelty täällä aiemminkin. Olen lähtöisin köyhästä ja rikkonaisesta perheestä ja olen ollut lähes koko ikäni sosiaalitoimen asiakas. Sosiaalitoimen tärkein tehtävä on lasten edun vaaliminen. Tämän takia oli aivan normaalia ja hyväksyttävää taata lapsilleni kunnon mahdollisuudet hyvään elämään. On aina ollut lapsieni edun mukaista, että he ovat päässeet normaaliin ja tasapainoiseen perheeseen, jossa he ovat saaneet kasvaa ja kehittyä sekä käydä koulunsa loppuun. En olisi itse pystynyt heille tuota mahdollisuutta antamaan.
- kakkaan.hukkunut
RouvaHoikkala kirjoitti:
Asiaa on käsitelty täällä aiemminkin. Olen lähtöisin köyhästä ja rikkonaisesta perheestä ja olen ollut lähes koko ikäni sosiaalitoimen asiakas. Sosiaalitoimen tärkein tehtävä on lasten edun vaaliminen. Tämän takia oli aivan normaalia ja hyväksyttävää taata lapsilleni kunnon mahdollisuudet hyvään elämään. On aina ollut lapsieni edun mukaista, että he ovat päässeet normaaliin ja tasapainoiseen perheeseen, jossa he ovat saaneet kasvaa ja kehittyä sekä käydä koulunsa loppuun. En olisi itse pystynyt heille tuota mahdollisuutta antamaan.
Olihan rouvalla kasvattajatäti joka antoi kaikkensa sinun
hyväksesi ja pienen perinnönkin ja koulutti sinut ja hommasi
ensimmäisen työpaikkasi ja olihan sinulla pientä laillista
yritystoimintaakin mutta se kutina puassas vei kaiken
persiilleen ja siksi syyttelet täällä elämässään
eteepäin mennyttä vaikeuksistasi. kakkaan.hukkunut kirjoitti:
Olihan rouvalla kasvattajatäti joka antoi kaikkensa sinun
hyväksesi ja pienen perinnönkin ja koulutti sinut ja hommasi
ensimmäisen työpaikkasi ja olihan sinulla pientä laillista
yritystoimintaakin mutta se kutina puassas vei kaiken
persiilleen ja siksi syyttelet täällä elämässään
eteepäin mennyttä vaikeuksistasi.Tuollainen asiaton kirjoittelu ystäväni elämästä saa luvan loppua tai puutun asiaan henkilökohtaisesti!
- tubbigulli.myllis
Et sinä enää rouvaa tiineeksi saa ja tuskin olisit koskaan
saanut. - psykopaatti.osaa
RouvaHoikkala kirjoitti:
Asiaa on käsitelty täällä aiemminkin. Olen lähtöisin köyhästä ja rikkonaisesta perheestä ja olen ollut lähes koko ikäni sosiaalitoimen asiakas. Sosiaalitoimen tärkein tehtävä on lasten edun vaaliminen. Tämän takia oli aivan normaalia ja hyväksyttävää taata lapsilleni kunnon mahdollisuudet hyvään elämään. On aina ollut lapsieni edun mukaista, että he ovat päässeet normaaliin ja tasapainoiseen perheeseen, jossa he ovat saaneet kasvaa ja kehittyä sekä käydä koulunsa loppuun. En olisi itse pystynyt heille tuota mahdollisuutta antamaan.
Aina tuo rouvan työhistoria muuttuu joka jutussa.
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Tuollainen asiaton kirjoittelu ystäväni elämästä saa luvan loppua tai puutun asiaan henkilökohtaisesti!
Seppo! Et pysty hillitsemään tuota kamalaa Jarmoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seppo! Et pysty hillitsemään tuota kamalaa Jarmoa.
Jumalaut....MYLLIS VOI TEHERÄ MITÄ HALUAA!!
- huolestunut.äippä
Mikä tää juttu on???Onko Ikaalislaisia mukana??
- Anonyymi
pari entisen punikki poliisin poikaa pahimmat petofiilit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pari entisen punikki poliisin poikaa pahimmat petofiilit
Rantalan lassen pojat.
- mustapartio
Juu kun googlaat kuvahaulla jambe kuismo ja näät ekan vaippajalkaisen silmälasipäisen keltatakkisen miehen niin olet lähellä vastausta....
- äiiiteeepyyyhkiin
Vajakki jaksaa lässyttää samaa paskaa. Varo koska kuolet
pian. - eläköönmuistot
Jambe Kuismo on kuollut,
samoin Reijo Kuismo ja Kari Riuskanen - Ville.Rulettaa
Ville Puutiainen hengittää kans ainaki fasessa.
- oskari.olematon.taas
Ville.Rulettaa kirjoitti:
Ville Puutiainen hengittää kans ainaki fasessa.
Rouvan luomat feikkihahmot ovat taas vedättäneet vajakkeja
eläköönmuistot kirjoitti:
Jambe Kuismo on kuollut,
samoin Reijo Kuismo ja Kari RiuskanenHuhut kuolemastani ovat ennenaikaisia.
- boys.boys
Onneksi Jambe muutti pois Tampereeelle.
- Anonyymi
Oli välillä ikaalisissa, nyt lielahdessa kelan tukemana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereella riittää mielenkiintoista tehtävää rankaisijoile.
Anonyymi kirjoitti:
Huono-osaisuus on tyypillistä koko suvulle.
- Anonyymi
Sukututkimus tehty...
- Anonyymi
Näin alas menit
- Anonyymi
Alemmaksi panee joka päivä
- Anonyymi
On silti aivan mahtava imemään.
- Anonyymi
VieläKIN IHMETYTTÄÄ NIMI: KAKKA-AINO! MAHTAAKO KIRJOITTAJALLA MENNYT UKKO JA AKKA SEKAISIN?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569