Matematiikkaa vain

Ahtojäätä ja

kristallikiteitä.

Vanhoja toimivia viisauksia,

kuluneita niteitä.

Aurinkoa ja valoa,

polttavaa paloa.

Sama ajatus,

jaettuna kahdella.

On yhteisymmärrys.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AinavainOnniPotkii

      Oih kun ihana runo, aivan ihana:) Onni on Onni

      • Kiitos! Vanhaa tuotantoani ;)


    • hauskakirjoitus

      Minusta tämä on niin hyvä, että onnityyppejä on pakko olla enemmänkin kirjoittamassa täällä.

      • hauskakirjoitus

        En ole lukenut nimimerkin runoja vielä oikeastaan ollenkaan...nyt kävin lukemassa tuon pidemmänkin ketjun...


      • EntäpäJos

        Tosiaan ;)


      • Vain yksi.


      • moi.moimoi
        Onnii kirjoitti:

        Vain yksi.

        Moi Onni. Tarkoitin jotain muita kirjoituksia, jotka ei ollut tällä rekisteröidyllä nm. Ja Ja toi runo on upea.


    • Lainaussäännöt
      • oivoi_

        Sieltäpä se alkuperäinen tosiaan löytyi. Karseeta.


      • Alkuperäinen olen minä! Ja tuo on minun nickini kyseissä paikassa ;)


      • HahaHaHaah

        Noloa miten sait kateellinen nenillesi :D


      • HahaHaHaah kirjoitti:

        Noloa miten sait kateellinen nenillesi :D

        Noh anna hänen olla omassa arvossaan, tuskin voi itselleen mitään ;)


    • voisiluullaniin

      Sama ajatus jaettuna kahdella on yhtäkuin puolikas ajatus ja kumpikaan ei tällöin ymmärrä mitään.

      • En kyllä ymmärtänyt yhtään :)


    • UpeaRuno

      Hyvä Onni!:)

      • Kiitos kiitos! :)


    • Onnittelija

      Onni menetti yhden faninsa. En enää onnittele koska olet ihan liian nuori runosielu :) Hyviä runoja kuitenkin.

      • Onnin faniklubista ei erota ;)


      • Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

        Onnin faniklubista ei erota ;)

        Meinaatko, että jos erotaan, niin sitten listitään sellainen mokoma?


      • Onnittelija kirjoitti:

        Meinaatko, että jos erotaan, niin sitten listitään sellainen mokoma?

        Ei sentään niin vakavasta asiasta ole kyse :)


    • vilkkusilmä

      Kurjet opettavat
      meille yhteisymmärrystä
      elinikäinen liitto
      toisen tukeminen
      vaikka yhdellä jalalla
      huuto
      jossa rakkaus ja vapaus
      toisen kaipuu usvankin
      keskellä
      toisen saama karpalo
      on tärkeämpi kuin oma
      antaa ja jakaa
      toiselle hyvä mieli...
      kuten Tähti-Silmä
      jakoi ja antoi aamulla....
      antaa toiselle hymy
      ja ymmärrys....
      se on muutakin
      kuin matematiikkaa
      se on rakkautta

      • Hienoa upeaa :)


      • vilkkusilmä

        niin ....siinä meille oppimista....
        sitä sinulle onni toivon.....


      • jakaminenontärkeää

        Sait multa horsman...


    • TärkeäKysymys

      saanko onni imeä munaasi?

      • OnnenPuolikas

        JÄTÄ ONNI RAUHAAN TYRKKY!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe