Ahtojäätä ja
kristallikiteitä.
Vanhoja toimivia viisauksia,
kuluneita niteitä.
Aurinkoa ja valoa,
polttavaa paloa.
Sama ajatus,
jaettuna kahdella.
On yhteisymmärrys.
Matematiikkaa vain
26
<50
Vastaukset
- AinavainOnniPotkii
Oih kun ihana runo, aivan ihana:) Onni on Onni
- hauskakirjoitus
Minusta tämä on niin hyvä, että onnityyppejä on pakko olla enemmänkin kirjoittamassa täällä.
- hauskakirjoitus
En ole lukenut nimimerkin runoja vielä oikeastaan ollenkaan...nyt kävin lukemassa tuon pidemmänkin ketjun...
- EntäpäJos
Tosiaan ;)
- moi.moimoi
Onnii kirjoitti:
Vain yksi.
Moi Onni. Tarkoitin jotain muita kirjoituksia, jotka ei ollut tällä rekisteröidyllä nm. Ja Ja toi runo on upea.
- Lainaussäännöt
Kunnioita alkuperäistä tekstintekijää.
Eräs tapa.
https://www.cs.tut.fi/~jkorpela/kielenopas/4.6.html
http://www.rakkausrunot.fi/runoilija.php?runid=66007- oivoi_
Sieltäpä se alkuperäinen tosiaan löytyi. Karseeta.
- HahaHaHaah
Noloa miten sait kateellinen nenillesi :D
HahaHaHaah kirjoitti:
Noloa miten sait kateellinen nenillesi :D
Noh anna hänen olla omassa arvossaan, tuskin voi itselleen mitään ;)
- voisiluullaniin
Sama ajatus jaettuna kahdella on yhtäkuin puolikas ajatus ja kumpikaan ei tällöin ymmärrä mitään.
- UpeaRuno
Hyvä Onni!:)
- Onnittelija
Onni menetti yhden faninsa. En enää onnittele koska olet ihan liian nuori runosielu :) Hyviä runoja kuitenkin.
- Onnittelija
Onnii kirjoitti:
Onnin faniklubista ei erota ;)
Meinaatko, että jos erotaan, niin sitten listitään sellainen mokoma?
Onnittelija kirjoitti:
Meinaatko, että jos erotaan, niin sitten listitään sellainen mokoma?
Ei sentään niin vakavasta asiasta ole kyse :)
- vilkkusilmä
Kurjet opettavat
meille yhteisymmärrystä
elinikäinen liitto
toisen tukeminen
vaikka yhdellä jalalla
huuto
jossa rakkaus ja vapaus
toisen kaipuu usvankin
keskellä
toisen saama karpalo
on tärkeämpi kuin oma
antaa ja jakaa
toiselle hyvä mieli...
kuten Tähti-Silmä
jakoi ja antoi aamulla....
antaa toiselle hymy
ja ymmärrys....
se on muutakin
kuin matematiikkaa
se on rakkautta- vilkkusilmä
niin ....siinä meille oppimista....
sitä sinulle onni toivon..... - jakaminenontärkeää
Sait multa horsman...
- TärkeäKysymys
saanko onni imeä munaasi?
- OnnenPuolikas
JÄTÄ ONNI RAUHAAN TYRKKY!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
