Mitä mieltä tubeconista? aiotteko mennä?

helvett

Minusta Tubecon tuntuu vähän kermaperseiden tapahtumalta. En voi esimerkiksi sietää SOIKKUA ja sen videoita. Tuskin menen tänä vuonna sinne, sillä Viherahokaan tuskin menee sinne herkkuperse tapahtumaan. No, eipä tarvitse äidiltä kerjätä lupaa/rahaa tilaisuutta varten.

Onko teistäkin Tubecon HERKKUPERSE tapahtuma?

10

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadfsadfs

      En mene. Ei kiinnosta nähdä soikkuja sun muita paskantärkeitä ihmisiä.

    • jaahis

      Vois mennä jos jotain ulkomaalaisia tulis sinne.

    • Bilse

      En aio mennä Tubeconiin, koska en ole kiinnostunut YouTube-kulttuurista. En kuitenkaan näe tapahtumassa mitään vikaa. Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksenkohteita. Jotkut tykkäävät fanittaa tubettajia, mutta minä en. Oikeastaan en ymmärrä yleensäkään julkkisten fanittamista, mutta eipä minun kai tarvitsekaan.

      Mitä tarkoitat ilmauksella "herkkupersetapahtuma" tai "kermaperseiden tapahtuma"?

      • helvett

        VIHERAHO nimittää myös tubeconia noilla ilmauksilla. Sillä tarkoitetaan suunnilleen sitä, että sinne menee lähinnä vain kiiltokuva bissikset. Jotka tekevät videoita "MOIKKA KAIKKI" asenteella. Kaikki on aina myös niin HELVETIN POSITIIVISTA!!!!!! Mitään negatiivista ei uskalleta sanoa, ettei vain ketään ärsytetä.

        Ainoastaan VIHERAHO Ja REPAIRS näyttävät omasta elämästään kaiken sensuroimatta. Myös sen huonon puolen. Sitä minä ARVOSTAN!!!!!!! Mitä ei Youtubeen voi laittaa sensuurin takia, niin se näkyy VIMEOSSA!!!!!!!

        Mikäli minä tekisin Yuoutube videoita, niin kuvaisin myös koko elämäni. Muuten siinä ei ole mitään järkeä. Esimerksi kun viime syksynä join sitä kaljaa, niin kuvaisin sen kaljoittelun. Mutta olisin kuvannut myös äidin antaman selkäsaunan. Se olisi sitten näkynyt VIMEOSTA!!!!!!

        PS: Sori pitkästä vastauksesta


      • Bilse
        helvett kirjoitti:

        VIHERAHO nimittää myös tubeconia noilla ilmauksilla. Sillä tarkoitetaan suunnilleen sitä, että sinne menee lähinnä vain kiiltokuva bissikset. Jotka tekevät videoita "MOIKKA KAIKKI" asenteella. Kaikki on aina myös niin HELVETIN POSITIIVISTA!!!!!! Mitään negatiivista ei uskalleta sanoa, ettei vain ketään ärsytetä.

        Ainoastaan VIHERAHO Ja REPAIRS näyttävät omasta elämästään kaiken sensuroimatta. Myös sen huonon puolen. Sitä minä ARVOSTAN!!!!!!! Mitä ei Youtubeen voi laittaa sensuurin takia, niin se näkyy VIMEOSSA!!!!!!!

        Mikäli minä tekisin Yuoutube videoita, niin kuvaisin myös koko elämäni. Muuten siinä ei ole mitään järkeä. Esimerksi kun viime syksynä join sitä kaljaa, niin kuvaisin sen kaljoittelun. Mutta olisin kuvannut myös äidin antaman selkäsaunan. Se olisi sitten näkynyt VIMEOSTA!!!!!!

        PS: Sori pitkästä vastauksesta

        Olen kanssasi jossain määrin samoilla linjoilla. Monet tubettajat ovat tosiaan sellaisia positiivisia ihkuttajia.

        En tosin mitenkään ihannoi Viherahon elämäntyyliä, vaikka oikeastaanmen myöskään niiden ihkuttajien. Tästä seuraa se, etten seuraa minkään sortin tubettajia. Lähinnä kuuntelen YouTubesta musiikkia.


    • 76o

      no hyi saatana joku tubecon. hirveetä paskaa tämmöinen

      • Bilse

        Perusteluja, kiitos!


    • YTGhosti

      Ite meen lähinnä ku siel on kilpaluja ja tollasta. Tubettajien takia en mene. Kaikki ihan typeriä (mun mielest)

    • y8oyo

      rahallista paskaa tommoset... vähä ehlä yli meni toiki harrastus.. een mee ite enkä menis vaik maksettas. ei kinosta katella sellast turhaa paskaaa... miun mielipide älkää ampuko, ja vaik ampuisitte ei haittaa, en kuole

    • Ebzulainen

      Jos asuu tälläisessa Pohjois-Koreassa, ei ole mahdollisuuttakaan päästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe