Mitä mieltä tubeconista? aiotteko mennä?

helvett

Minusta Tubecon tuntuu vähän kermaperseiden tapahtumalta. En voi esimerkiksi sietää SOIKKUA ja sen videoita. Tuskin menen tänä vuonna sinne, sillä Viherahokaan tuskin menee sinne herkkuperse tapahtumaan. No, eipä tarvitse äidiltä kerjätä lupaa/rahaa tilaisuutta varten.

Onko teistäkin Tubecon HERKKUPERSE tapahtuma?

10

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadfsadfs

En mene. Ei kiinnosta nähdä soikkuja sun muita paskantärkeitä ihmisiä.

• jaahis

Vois mennä jos jotain ulkomaalaisia tulis sinne.

• Bilse

En aio mennä Tubeconiin, koska en ole kiinnostunut YouTube-kulttuurista. En kuitenkaan näe tapahtumassa mitään vikaa. Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksenkohteita. Jotkut tykkäävät fanittaa tubettajia, mutta minä en. Oikeastaan en ymmärrä yleensäkään julkkisten fanittamista, mutta eipä minun kai tarvitsekaan.

Mitä tarkoitat ilmauksella "herkkupersetapahtuma" tai "kermaperseiden tapahtuma"?

• helvett

VIHERAHO nimittää myös tubeconia noilla ilmauksilla. Sillä tarkoitetaan suunnilleen sitä, että sinne menee lähinnä vain kiiltokuva bissikset. Jotka tekevät videoita "MOIKKA KAIKKI" asenteella. Kaikki on aina myös niin HELVETIN POSITIIVISTA!!!!!! Mitään negatiivista ei uskalleta sanoa, ettei vain ketään ärsytetä.

Ainoastaan VIHERAHO Ja REPAIRS näyttävät omasta elämästään kaiken sensuroimatta. Myös sen huonon puolen. Sitä minä ARVOSTAN!!!!!!! Mitä ei Youtubeen voi laittaa sensuurin takia, niin se näkyy VIMEOSSA!!!!!!!

Mikäli minä tekisin Yuoutube videoita, niin kuvaisin myös koko elämäni. Muuten siinä ei ole mitään järkeä. Esimerksi kun viime syksynä join sitä kaljaa, niin kuvaisin sen kaljoittelun. Mutta olisin kuvannut myös äidin antaman selkäsaunan. Se olisi sitten näkynyt VIMEOSTA!!!!!!

PS: Sori pitkästä vastauksesta

• Bilse
        helvett kirjoitti:

VIHERAHO nimittää myös tubeconia noilla ilmauksilla. Sillä tarkoitetaan suunnilleen sitä, että sinne menee lähinnä vain kiiltokuva bissikset. Jotka tekevät videoita "MOIKKA KAIKKI" asenteella. Kaikki on aina myös niin HELVETIN POSITIIVISTA!!!!!! Mitään negatiivista ei uskalleta sanoa, ettei vain ketään ärsytetä.

Ainoastaan VIHERAHO Ja REPAIRS näyttävät omasta elämästään kaiken sensuroimatta. Myös sen huonon puolen. Sitä minä ARVOSTAN!!!!!!! Mitä ei Youtubeen voi laittaa sensuurin takia, niin se näkyy VIMEOSSA!!!!!!!

Mikäli minä tekisin Yuoutube videoita, niin kuvaisin myös koko elämäni. Muuten siinä ei ole mitään järkeä. Esimerksi kun viime syksynä join sitä kaljaa, niin kuvaisin sen kaljoittelun. Mutta olisin kuvannut myös äidin antaman selkäsaunan. Se olisi sitten näkynyt VIMEOSTA!!!!!!

PS: Sori pitkästä vastauksesta

Olen kanssasi jossain määrin samoilla linjoilla. Monet tubettajat ovat tosiaan sellaisia positiivisia ihkuttajia.

En tosin mitenkään ihannoi Viherahon elämäntyyliä, vaikka oikeastaanmen myöskään niiden ihkuttajien. Tästä seuraa se, etten seuraa minkään sortin tubettajia. Lähinnä kuuntelen YouTubesta musiikkia.

• 76o

no hyi saatana joku tubecon. hirveetä paskaa tämmöinen

• Bilse

Perusteluja, kiitos!

• YTGhosti

Ite meen lähinnä ku siel on kilpaluja ja tollasta. Tubettajien takia en mene. Kaikki ihan typeriä (mun mielest)

• y8oyo

rahallista paskaa tommoset... vähä ehlä yli meni toiki harrastus.. een mee ite enkä menis vaik maksettas. ei kinosta katella sellast turhaa paskaaa... miun mielipide älkää ampuko, ja vaik ampuisitte ei haittaa, en kuole

• Ebzulainen

Jos asuu tälläisessa Pohjois-Koreassa, ei ole mahdollisuuttakaan päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6453
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      99
      1905
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1049
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      939
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe