Päivitin windows 7 win 10. Alkuun toimi hyvin. Nyt ongelmia! Käynnistys, hae windowsista ja 10 uusi selain eivät käynnisty alapalkista vasemmalta! Aikaisemmin toimi hyvin. Mikä vikana?
Windows 10
3
159
Vastaukset
- Kadun
Minulla sama ongelma, paitsi ettei ole alusta lähtienkään toiminut. Käynnistä painike puuttuu, jonkin näköinen lippu on sen kohdalla, mitkään komennot eivät toimi. Alarivissä olleet painikkeet eivät toimi, vain office-ohjelmapainikkeet. Työpöydällä ei ole omakone painiketta. Eli en pääse ohjauspaneeliin, resurssienhallintaa enkä minnekään muallekaan.
"Käynnistä painike puuttuu, jonkin näköinen lippu on sen kohdalla"
Eli se on siinä.
"mitkään komennot eivät toimi"
Mitkä komennot ei toimi? Toimiiko esim. "dir" ?
"Työpöydällä ei ole omakone painiketta."
Ei siinä välttämättä pidä olla.
- jukkapekkakuppaheppi
Minulla oli alussa noita ongelmia myös, ne vaan hävis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1414643SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763855Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712529SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2271972Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1191820Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471166Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49815- 62766
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20746Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725