Heij!
eli me ollaa äitinkaa mietitty että hankittaisko pupu.
eli tarvittais vähä infoo niistä sulosista otuksista :3
1. Mikä olisi paras rotu ekaksi pupuksi?
2. poika vai tyttö?
3. Voiko pitää ulkona vapaana ilman että karkaa?
4. Voiko pitää sylissä?
Kertokaa ihmeessä kaikki mitä pupuista tiiätte :)
Eka Pupu :)
1
96
Vastaukset
- Kanikanikaniiaavsb
Rotuihin en ole tutustunut mitenkään erityisen tarkasti joten en osaa sanoa että mikä olisi hyvä. Uros kani on yleensä seurallisempi kuin naaras. Riippuu kanista voiko sitä pitää vapaana ilman aitausta mutta ulkoiluttaessa se vaatii tarkkailua oli se aitauksessa tai vapaana ellei kyseessä ole verkkopohjallinen koppi. Kannattaa myös asettaa aitaus tai koppi sellaiseen paikkaan jossa on turvallista ja kanille sopivaa ravintoa. Kannataa katsoa netistä kanille sopivat kasvit ja ne mitä ei saa syöttää. Kani kannattaa ottaa kokeneelta kasvattajalta joka on käsitellyt kania paljon. Jos kania ei ole käsitelty aikaisemmin niin se ei välttämättä anna nostaa tai ottaa syliin. Jos kani on tottunut silityksiin ja käsittelyyn. Se todennäköisesti antaa ottaa syliin. Oma kanini ei tykkää nostamisesta, se tulee ihan itse syliin ja poistuu kun tahtoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704