Nukkumaanmeno ajat 8lk pojalle

Nolifevanhemmat

Eli vanhemmat pakottaa nukkumaan 21:30 arkisin ja klo 22:45 vkl. Ottaa myös kännykän haltuun silloin. Olen 14 ja menen 8 luokalle syksyllä. Vituttsa tämä toiminta -.-

16

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiminlyöty

      Mitä ihmettä valitat? Hakataanko sinua kotona? Juovatko vanhempasi viikoittain,arkenakin? Oletko paljon yksin kotona? Onko sinulla ystäviä ja sukulaisia jotka välittävät? Siis mitä ihmettä valitat? Jos minusta olisi pentuna välitetty noin paljon,olisi varmasti moni virhe jäänyt tekemättä... Ole kiitollinen että sinua rakastetaan ja hoida koulusi kunnialla,vanhempasi ovat,kuten sinäkin,sen arvoiset.

    • noonkopakko

      Ei se oo tyhmä joka asettaa ne rajat, vaan se joka tottelee niitä. Ja sitäpaitsi miten ne "pakottaa" sut nukkumaan 21.30? Kloroformillako?

    • ootkohomo

      Ihme natsismia tuollanen saakko ees kattoa k15 leffoja ? :D

    • eijuma

      Ja haluukko sellateet vanhemmat jotka ei välitä mistään oon jääny kiinni tupakasta kaljasta yms ja en oo saanu ees kotiarestii

    • Tyttös

      Toi on ihan normaalii, et sä siihen aikaan enää mitään järkevää tee

    • Ih.ana kuulla että vanhempasi välittää sinusta jos kaikki lapsien vahemmat tekisi samoin, ei olisi noita hölmöjä nuorukaisia jotka sottaa kaiken.

      • Lisäksi lapsistakin tulee fiksuja.


      • sdfghjfghnjm

        Ai että tulee vielä fiksuja jos vie kaiken vapauden pois? Sitten kun muuttaa omilleen niin vieläkö vanhemmat tulee antamaan rajoituksia? Pliis mieti vähän...


      • sdfghjfghnjm kirjoitti:

        Ai että tulee vielä fiksuja jos vie kaiken vapauden pois? Sitten kun muuttaa omilleen niin vieläkö vanhemmat tulee antamaan rajoituksia? Pliis mieti vähän...

        Rajoitukset on tehty turvaksi, aivot kasvavat 24-25v ikävuoteen asti. Jos haluat omasta kehityksestä lukea voisit ymmärtää vanhempiasi. Miten oisit ainut poikkeus.
        Uhma ikä tulee itsenäistymisen vuoksi kuin myös lapsilla 2-3v. Pienillä uhma ikäisillä on vaihe "minä itte". Uhmaikä on juuri sitä mitä lukee uhmataan vanhempia. Mitä vanhempi sen isommat pulmat ja moni mutkaisemmat. Ei vanhemmat ovat vastuussa sinusta 18 ikävuoteen sel jälkeen sinulla itselläsi on oikeus muuttaa pois.


      • sdfghjfghnjm kirjoitti:

        Ai että tulee vielä fiksuja jos vie kaiken vapauden pois? Sitten kun muuttaa omilleen niin vieläkö vanhemmat tulee antamaan rajoituksia? Pliis mieti vähän...

        Järki päähän on kasvanut lukemisen myötä ja kuuliaisuuden myötä.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Järki päähän on kasvanut lukemisen myötä ja kuuliaisuuden myötä.

        Jos et harjoittele et kehity. Lukeminen on parhainominaisuus jolla saa tietoa enemmän. Mitä enemmän haluaa itseään tutkistella suosin lukemista aiheesta. Motivaation puute huonontaa keskittymistä. Nolot tilanteet on nuorukaiselle kauhu. Vanhempana pystyy hyväksymään ne.


      • niinmitää

        Ootko sä ihan sekaisin? Miten noi jutut liittyy tähän aiheeseen mitenkään?


      • niinmitää kirjoitti:

        Ootko sä ihan sekaisin? Miten noi jutut liittyy tähän aiheeseen mitenkään?

        Ne liittyy kasvatukseen vaikka kuinka olisi 8lk, 7lk,6lk. Nuo nukkumaan menot on sitä varten että aivot pääsee lepään.


    • Keksitkö muka jotain järkevää tekemistä arkisin 21.30 jälkeen. Vai vituttaako se, kun on pakko.

    • Peter-Pan_ei_ole_homo

      Hei. Itse olen ysiluokkalainen, ja nukkumaanmenoaikani ovat 21.15 arkena ja sunnuntaisin, sekä 22.00 perjantaisin ja lauantaisin (kuulemma siksi, ettei minun pärstääni kauemmin jaksa katsella). Lisäksi minua hakataan kotona (by veli), eivätkä vanhemmat puutu. Olen myös suhteettoman paljon vastuussa kahdesta nuoremmasta veljestäni, jotka ovat kuin raivohulluja, joita ei pysty hallitsemaan. Myöskään omia ongelmiani ei huomata, mutta minulle kyllä vaahdotaan veljieni ongelmista, joskus jopa sellaisista joita itsellänikin on, mutta vanhempani eivät huomaa sitä.

      Joten mieti, kuinka helpolla sinä pääset. Ajattele vaikka välillä positiivisesti, mitä kaikkia hyviä puolia elämässäsi on. Niin minäkin teen, kun tuntuu etten jaksa enää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe